Olen kuusikymppinen nainen..Sain selkämagneetin jälkeen kehoituksen lisäselvityksiin munuaislaskimon para-aortaalisen imusolmukelöydöksen vuoksi. Nyt pelottaa ....kiva jos joku osaisi/viitsisi kommentoida mitä tässä epäillään?
Onko kyseessä esim. jokin imusolmukesyöpä epäily?
Imusolmukelöydös
3
168
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan tähän, vaikka sinun asiasi on varmasti jo hoidossa, mutta tällaiseen yllättävään sivulöydokseen tulee aika moni meistä elämänsä aikana törmäämään.
Ajattele niin, että olipa hyvä, kun tuli löydettyä. Voivat tutkia, mistä on kyse, Itse olen 65-vuotia nainen ja minulla todettiin follikulaarinen imukudossyöpä 1,5 v sitten. Se ei ole parannettavissa, mutta siihen on tosi hyviä hoitoja, joilla sen saa remissioon eli häviämään. Kyllähän se tulee takaisin, mutta sitten taas hoidetaan se pois. Ja joskus se etenee niin hitaasti, että voi aivan rauhassa jäädä seurantaan.
Aggressiiviset imukudoksiin liittyvät syövät ovat yleensä parannettavissa . Hoito kestää vain rajallisen ajan ja siitä kyllä selviää.
Kaikkea hyvää sinulle. Muistetaan elää! - Anonyymi
Ihan jörjettömån kipeä ahdas/jäätynyt olkapää fibromyalgian twistillä, särky jotenkin siisolkapään sisäalueella siellä jossakin syvållä.(tuntuu siis hermosäryltä?eli kovaa o n).Nyt tullut siihen kainalon kohdan pintaan joku valkoinen patti joka oli noin herneen kokoinen ,(ottaa vähännyt asia päähänkin koska on viikon aikana pienentynyt ..?)..Hoitaja nopeasti arvioi sen joksikin en tiedä oikein miksi mutta ehkä siksi tukkeutuneeksi karvatupen hommaksi tai joku vastaava asia?..Eli ei kyl taideta tutkia asiaa..?..Olen siis pulassa koska särky vaan vaikeampaa vaikka patti.pieneneekin..Taju menee ja minua taidetaan vaan vihata taas rasitteena ..Yksikään sairaus joita minulla on useita niin eipä ole ollut kovin yleisoireita vaan jotakin omituisia oireita useimmissa sairauksissa siis jotenka autoimmuuni sairauksien kanssa ollut vissiin vaikeinta löytymisen kanssa ollut eli MS sairaus esim löytyi yli.50.vuotiaana ja ihan väärällä poliklinikalla,vahingossa siis yms..Saa nähdä uskotaanko että pitäisi tutkia vaikka patti olisi menossa jopa poispäin..?..Minulla oli jo 2017 kova särky tuolla saman puolen nivusalella alhaalla mutta ei tietenkään voitu jotenkaan tutkia aluetta kun ei ollut näkyvää muutosta että en muista otettiinko edes röntgenkuvat?jos otettiin niin ei kai siinä silloin mitään näkynyt?. Rinnassa samalla puolella ollut joskus tuhansia pikku kystia?jotka hävisivät kai sitten onneksi..Mutta en tiedä miten tuon puolen ongelmat nyt jatkuu ja jatkuu yms...Nimimerkki" pulassa vähän oon"..
- Anonyymi
https://ossitiihonen.com/2022/08/12/turbosyovat-lisaantyvat/
Kannattaa tutkia tämäkin mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838