Imusolmukelöydös

Anonyymi

Olen kuusikymppinen nainen..Sain selkämagneetin jälkeen kehoituksen lisäselvityksiin munuaislaskimon para-aortaalisen imusolmukelöydöksen vuoksi. Nyt pelottaa ....kiva jos joku osaisi/viitsisi kommentoida mitä tässä epäillään?
Onko kyseessä esim. jokin imusolmukesyöpä epäily?

3

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaan tähän, vaikka sinun asiasi on varmasti jo hoidossa, mutta tällaiseen yllättävään sivulöydokseen tulee aika moni meistä elämänsä aikana törmäämään.

Ajattele niin, että olipa hyvä, kun tuli löydettyä. Voivat tutkia, mistä on kyse, Itse olen 65-vuotia nainen ja minulla todettiin follikulaarinen imukudossyöpä 1,5 v sitten. Se ei ole parannettavissa, mutta siihen on tosi hyviä hoitoja, joilla sen saa remissioon eli häviämään. Kyllähän se tulee takaisin, mutta sitten taas hoidetaan se pois. Ja joskus se etenee niin hitaasti, että voi aivan rauhassa jäädä seurantaan.

Aggressiiviset imukudoksiin liittyvät syövät ovat yleensä parannettavissa . Hoito kestää vain rajallisen ajan ja siitä kyllä selviää.

Kaikkea hyvää sinulle. Muistetaan elää!

• Anonyymi

Ihan jörjettömån kipeä ahdas/jäätynyt olkapää fibromyalgian twistillä, särky jotenkin siisolkapään sisäalueella siellä jossakin syvållä.(tuntuu siis hermosäryltä?eli kovaa o n).Nyt tullut siihen kainalon kohdan pintaan joku valkoinen patti joka oli noin herneen kokoinen ,(ottaa vähännyt asia päähänkin koska on viikon aikana pienentynyt ..?)..Hoitaja nopeasti arvioi sen joksikin en tiedä oikein miksi mutta ehkä siksi tukkeutuneeksi karvatupen hommaksi tai joku vastaava asia?..Eli ei kyl taideta tutkia asiaa..?..Olen siis pulassa koska särky vaan vaikeampaa vaikka patti.pieneneekin..Taju menee ja minua taidetaan vaan vihata taas rasitteena ..Yksikään sairaus joita minulla on useita niin eipä ole ollut kovin yleisoireita vaan jotakin omituisia oireita useimmissa sairauksissa siis jotenka autoimmuuni sairauksien kanssa ollut vissiin vaikeinta löytymisen kanssa ollut eli MS sairaus esim löytyi yli.50.vuotiaana ja ihan väärällä poliklinikalla,vahingossa siis yms..Saa nähdä uskotaanko että pitäisi tutkia vaikka patti olisi menossa jopa poispäin..?..Minulla oli jo 2017 kova särky tuolla saman puolen nivusalella alhaalla mutta ei tietenkään voitu jotenkaan tutkia aluetta kun ei ollut näkyvää muutosta että en muista otettiinko edes röntgenkuvat?jos otettiin niin ei kai siinä silloin mitään näkynyt?. Rinnassa samalla puolella ollut joskus tuhansia pikku kystia?jotka hävisivät kai sitten onneksi..Mutta en tiedä miten tuon puolen ongelmat nyt jatkuu ja jatkuu yms...Nimimerkki" pulassa vähän oon"..

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      2064
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1447
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      212
      1289
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1162
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1120
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1069
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      68
      986
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      64
      978
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      125
      974
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      223
      925
    Aihe