Lahden paikallisliikenteen bussivuorot löytyvät Lahden reittioppaasta:
https://lahti.digitransit.fi/
Reittiopas auttaa löytämään Lahden bussit
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Riihelä kenneltä varastettiin viime yönä katalysaattori klo.23.00-00.30 poliisit kävi paikalla.Te kaikki asukkaat riihelän alue katalysaattori voi hävitä jonain yönä VAROTAN KAIKKIA.
- Anonyymi
Netti kiusattu on yritetty myrkyttää on tästä aikaa kulunut.Arsenikkiä liikaa elimistöstä löytynyt.Eikö ole kauhea juttu tämä.
- Anonyymi
Puhelin hakkerit netti kiusaajat luuletteko et saatte ajettua minut itsemurhaan.Sitö nautintoa en anna teille Sinä punatukkainen tyttö jäi trioon kameroihin ilmoitin poliisi.Nyt kaikkein ,jotka otatte kuvia vedän teitä turpaan ja hakun teidät.Lahden huume porukka nyt käytän kaikki rahat siihen et ilmianna kaikki teidän touhut poliisille.Kun jatkatte kiusaamista minusta tulee vielä vittumaisempi tyyppi.Miksi olen juossut täyspitkiä maratooneja juuri siksi ,kun luonnetta löytyy.Te olette kaikki vain en väitä edes sanoa??? Sinä linja-auto numero 6 istui samassa bussissa jäit kiinne.Kiitos ,kun olet niin ???? Olen kärsinyt jo yli kaksi vuotta luuletteko et pääsette syytteistä olen kirjoittanut eduskunta et siellä käsitellään minun netti kiusaaminen.Vaadin edelleen niin isot korvaukset ettei Suomen rikos historiassa ole kenellekään maksettu.Vaadin edelleen julkista anteeksi pyyntöä.Nämä menee läpi ,kun vaadin.Nyt te kaikki Lahtelaiset miettikää itse miltä teistä tuntuisi samanlainen netti kiusaamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753