Mitä oikein odotat?

Anonyymi

Rehellisiä vastauksia sitten vain.

133

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan, että lähentyisimme, mutta en tiedä onko se mahdollista. Rehellisesti, en tiedä.

      • Anonyymi

        Tätä minäkin odotan. En vain tiedä onko paluuta ja voiko kaiken korjata vielä. Mutta minä odotan, aikaa minulla on.


      • Anonyymi

        Mistä te puhutte? Käyttäytykää kuin selväjärkiset aikuiset ja kommunikoikaa suoraan sille ihmiselle. Se on toista arvostavaa ja AINUT oikea tapa toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä te puhutte? Käyttäytykää kuin selväjärkiset aikuiset ja kommunikoikaa suoraan sille ihmiselle. Se on toista arvostavaa ja AINUT oikea tapa toimia.

        Tällaiko tämä sinun kesä taas menee turhautuneena nillittämässä täysin tuntemattomille ihmisille ja pätemällä asioilla joiden suhteen on vaan niin väärässä kuin olla ja voi. Jos joku kertoo suorat sävelet miten niinku itse kokee ja näkee, niin on tyhmyyttä torjua tämä sanoma ja kieltää toimineensa näin, mutta sitten palata välillisesti häiriköimään, aina vääriä henkilöitä tosin. Hankkisit pelimanni oman elämän jo pikkuhiljaa sun kurnutuksista ja kuninkaista ei ole kiinnostunut kukaan. Olet halpamainen ihminen järkeä vailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiko tämä sinun kesä taas menee turhautuneena nillittämässä täysin tuntemattomille ihmisille ja pätemällä asioilla joiden suhteen on vaan niin väärässä kuin olla ja voi. Jos joku kertoo suorat sävelet miten niinku itse kokee ja näkee, niin on tyhmyyttä torjua tämä sanoma ja kieltää toimineensa näin, mutta sitten palata välillisesti häiriköimään, aina vääriä henkilöitä tosin. Hankkisit pelimanni oman elämän jo pikkuhiljaa sun kurnutuksista ja kuninkaista ei ole kiinnostunut kukaan. Olet halpamainen ihminen järkeä vailla.

        En ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Vaikutat jotenkin hätääntyneeltä tai sekavalta. Onko kaikki Ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä yhtään mistä sä puhut. Vaikutat jotenkin hätääntyneeltä tai sekavalta. Onko kaikki Ok?

        😂😂😂😂😂😂😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiko tämä sinun kesä taas menee turhautuneena nillittämässä täysin tuntemattomille ihmisille ja pätemällä asioilla joiden suhteen on vaan niin väärässä kuin olla ja voi. Jos joku kertoo suorat sävelet miten niinku itse kokee ja näkee, niin on tyhmyyttä torjua tämä sanoma ja kieltää toimineensa näin, mutta sitten palata välillisesti häiriköimään, aina vääriä henkilöitä tosin. Hankkisit pelimanni oman elämän jo pikkuhiljaa sun kurnutuksista ja kuninkaista ei ole kiinnostunut kukaan. Olet halpamainen ihminen järkeä vailla.

        Mitä itse sitten teet joka viestiketjussa? Ai niin, sun tekemänä se ei ole pätemistä vaan tarkkanäköisiä huomioita ja sivistynyttä diskurssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itse sitten teet joka viestiketjussa? Ai niin, sun tekemänä se ei ole pätemistä vaan tarkkanäköisiä huomioita ja sivistynyttä diskurssia.

        Erittäin tarkasti huomioitu. Jos kerran sisimmässään tietää miten toinen ihminen diskuteeraa, niin en ymmärrä miksi sitten pyrkii kääntämään siskuteerausta sellaiseksi mitä se ei ole tai millaisiin seikkoihin se ei liity. Se on ollut avoin kysymys tässä.


    • Anonyymi

      En mitään. Raahaan vain ruhoani päivästä päivään.

      • Anonyymi

        Sama 😂


    • Anonyymi

      Jaa, kiitti yp!

    • Anonyymi

      Odotan että saisin päätöksen tehtyä että antaisin edes itselleni mahdollisuuden olla onnellinen

      • Anonyymi

        Hmm.. minulle tulee sinusta mieleen "Miekkojen kakkonen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. minulle tulee sinusta mieleen "Miekkojen kakkonen"

        Näinhän nämä miekat kai luulee.
        Kai ny jokainen virheistään joskus oppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. minulle tulee sinusta mieleen "Miekkojen kakkonen"

        Tarot-kortit on horoskooppeihin verrattavaa hölynpölyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarot-kortit on horoskooppeihin verrattavaa hölynpölyä!

        Astrologia ja horoskoopit on eri asia. Kuten on astrologia ja Tarot-lukeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astrologia ja horoskoopit on eri asia. Kuten on astrologia ja Tarot-lukeminen.

        Astrologia on nimenomaan horoskooppeja!!!

        AstroNOMIA on kovaa tiedettä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astrologia ja horoskoopit on eri asia. Kuten on astrologia ja Tarot-lukeminen.

        Astrologia ja horoskoopit on samaa hörhöilyä, samaa sarjaa kuin ennustaja-eukot, tarot-kortit ja enkelihoidot sekä homeopatia.


    • Anonyymi

      Helteiden päättymistä.

    • Anonyymi

      Rakkautta tietysti. Eräältä tietyltä naiselta. Mutta en tiedä ollenkaan odotanko turhaan. Siksi en ota tunteitani tällä hetkellä liian vakavasti, ja yritän olla rakentamatta mitään turhia haaveita.

      • Anonyymi

        Olette puhuneet ja jopa viestitelleet mutta muuta läheisyyttä ei ole ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette puhuneet ja jopa viestitelleet mutta muuta läheisyyttä ei ole ollut?

        Ei olla puhutta ja viestitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla puhutta ja viestitelty.

        Et voi kaivata sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi kaivata sellaista.

        Enemmän ihmettelisin että joku kaipaa täällä sellaista keneen on yhteydessä muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän ihmettelisin että joku kaipaa täällä sellaista keneen on yhteydessä muualla.

        Jos he eivät ole koskaan puhuneet eikä viestitelleet niin ei ole mitään mitä kaivata. On kuin kaipaisi jotain saippuasarjatähteä ja sellainen ei ole tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos he eivät ole koskaan puhuneet eikä viestitelleet niin ei ole mitään mitä kaivata. On kuin kaipaisi jotain saippuasarjatähteä ja sellainen ei ole tervettä.

        Et sinäkään ole mikään monimutkainen labyrintti joka jonkun toisen pitää selvittää ennenkuin voi rakastaa. Rakkaus on hyvin yksinkertaista. Mutta myönnettäköön ettei sitä kannata ottaa liian tosissaan ennenkuin asianomaisen kanssa on lähentynyt tai ainakin tietää toisen ajatuksista ja tunteista jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään ole mikään monimutkainen labyrintti joka jonkun toisen pitää selvittää ennenkuin voi rakastaa. Rakkaus on hyvin yksinkertaista. Mutta myönnettäköön ettei sitä kannata ottaa liian tosissaan ennenkuin asianomaisen kanssa on lähentynyt tai ainakin tietää toisen ajatuksista ja tunteista jotain.

        Eräs J nainen on kyllä minun mielestä aika labyrintti. Oon usein iha hukassa hänessä. En tiiä miten hänet kuljetaan


    • Anonyymi

      En odota mitään keneltäkään sellaiselta jonka nimen tiedän.

    • Ei mitään odotuksia sen kummempia. Päivä kerrallaan.

      • Anonyymi

        Kurnutuksia kuunnellessa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurnutuksia kuunnellessa..

        Niiiiih.


    • Anonyymi

      Sitä että törmäsin toisen kerran siihen mieheen jossain ja sit antaisin vaan mennä 😉😎

      • Anonyymi

        Odotan myös että nähdään.


      • Anonyymi

        Puhelinkin on keksitty 😉


      • Anonyymi

        Törmäystä ootellut myös ja näköjään ootella saa hamaan hautaan saakka 😅


    • Anonyymi

      Sitä, että saan lapset kasvatettua aikuisiksi. Pysyisi kohtuullisen terveenä.

    • Parempi kun ei odota mitään, niin ei pety. Vaikka helppoahan se on sanoa. Aina sitä jotain odottaa kuitenkin, jollain tasolla.

    • Anonyymi

      Kuolemaa, kuolemaa me kaikki odotetaan. Tekevät tekee.

      • Mitä sitäkään odottamaan. Se tulee kun tulee.


      • Anonyymi

        Toisen pitäis mennä jo vanhainkotiin et toinen pääsis töihin. Kun toinen on töissä niin toinenkin luulee olevansa siellä töissä. Kun toinen olisi joskus siellä vanhainkodissa niin toinen ei todellakaan luule olevansa siellä myös.
        Huoh.


    • Anonyymi

      Viestiä häneltä, mieheltä. Soittokin käy.🙂

    • Anonyymi

      Kysymys on aika monitahoinen ja monitulkintainen. Varmaan rauha olla, elää ja hengittää tulee ensimmäisenä mieleen ja tältä pohjalta on hyvä lähteä rakentelemaan vaikka miten ruusuisia tulevaisuuden kuvia ilman adrenaliinia tms.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aitoa sinua ❤️

    • Anonyymi

      Hmmm. Mitäköhän odottaisin. No inspistä kuolinsiivouksen tekoon. 👵

      • Anonyymi

        Ja pöh, mitään siivouksia tartte. Siivokkoot jäläkelääset vaikka kaatopaikalle.


      • Anonyymi

        Sellaista en halua sun joutuvan tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista en halua sun joutuvan tekemään.

        Jokaisen olisi syytä joskus se tehdä. Silmiä avaavaa. 👵
        https://youtu.be/vN8Gihmv6is


    • Anonyymi

      Hyvää ruokaa ja jäläkkäriksi sexiä.

    • Anonyymi

      Kolmatta maailman sotaa. Loppuu tää ttu. ihmiskunnan perseily😝

    • Anonyymi

      Odotan että me kohdataan. Eikä mitään ohimennen vaan tullaan reilusti naamatusten vastakkain, mä haluan nähdä reaktioita..

      Tee

      • Anonyymi

        Minä en halua nähdä ketään, jonka naama muistuttaa muutamasta viime vuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua nähdä ketään, jonka naama muistuttaa muutamasta viime vuodesta.

        Minä ja hän, mehän tullaan näkemään, väistämätön tosiasia. Sun haluumisistas en tiedä sanoa.

        Tee


    • Anonyymi

      Tärkeimmät odotukset liittyvät työhön ja asunnon vaihtoon.

    • Anonyymi

      Next steppiä, next time & next page.

      • Anonyymi

        Of what?


    • Anonyymi

      Minä en odota yhtikäs mitään!
      tee

    • Anonyymi

      Olet naisen kanssa hississä. Painatko nappulaa 2 ja poistutte yhdessä kakkoskerroksen? Yhteinen taival jatkuu.
      Vai painatko nappulaa 1 ja katsot kun hän poistuu, etkä välttämättä näe häntä enää koskaan. Mikä on valintasi?

      • Anonyymi

        Nappulaa 2 painaisin.


    • Anonyymi

      Jumpsautan lattiaa niin että hissi on toimintakyvytön.

      • Anonyymi

        Onko rakkaasi hissiteknikko jonka toivot saapuvan paikalle jelppaamaan ton jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rakkaasi hissiteknikko jonka toivot saapuvan paikalle jelppaamaan ton jälkeen?

        No ei.


    • Anonyymi

      Ei huvita vastata tällaisiin. Ei kuulu sulle.

    • Anonyymi

      Ikävä jää, mutta ymmärrän.

      • Anonyymi

        En tiedä ymmärsitkö mitä kysymykselläni tarkoitin, jäi epäselväksi hieman. Ehkä ymmärsit en tiedä, mutta jäin siihen käsitykseen että loppu on. Sitä taisit tarkoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ymmärsitkö mitä kysymykselläni tarkoitin, jäi epäselväksi hieman. Ehkä ymmärsit en tiedä, mutta jäin siihen käsitykseen että loppu on. Sitä taisit tarkoittaa

        Ymmärsin että jäät ikävöimään mua, jos ei nähdä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin että jäät ikävöimään mua, jos ei nähdä enää.

        Tietysti jään, mutta tarkoitin yhtä toista kysymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jään, mutta tarkoitin yhtä toista kysymystä.

        Ok. Eli vastauksesi oli se että tämä loppuu tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Eli vastauksesi oli se että tämä loppuu tähän.

        Ei ollut, en tarkoittanut sitä.


    • Anonyymi

      miestä

    • Anonyymi

      Rakkauden osoitusta.

    • Anonyymi

      Kai siihen on vaan tottunut ja se tuntuu todellisemmalta kuin se mitä meillä oli.

    • Anonyymi

      En tiedä ja se on tuskallista ja on sitä varmaan toisellekin jonka pistää mahdollisesti odottamaan. Odottavan aika on pitkä, ehkä haluaa pitkittää suloista kärsimystään. Jolla ei välttämättä siis ole todellisuuspohjaakaan. Odottaa varmaan jonkin rikkovan tuon illuusion.

    • Anonyymi

      Odotan muutosta, mutta mikään perustava ei varmasti tule muuttumaan miksikään. Ihmettä siis varmaan. Maailmanlopun muodossa. Uutta alkua. Jossain. Ennen kuin on myöhäistä.

      • Anonyymi

        Sama on mielessä, ei tästä tule muuten mitään.


      • Anonyymi

        Miksi vastailet tpisten puolesta?


    • Anonyymi

      Että paahtoleivät ponnahtaa. - cu-

    • Anonyymi

      (Naiselle); parisuhdetta tietenkin, pidempiaikaista mieluummin.

      • Anonyymi

        Hän on mun rakkaani, tietysti haluan olla hänen kanssaan, pitkään


    • Anonyymi

      , Jotta Ukrainan ja Venäjän sota Päättyisi!

      ,
      .Tätä kai turha, odottaa kirjoitan kumminkin

      COVID19 Kokonaan ohi.

      • Anonyymi

        En jaksa odottaa, itsekkään, huomaan sen itsestäni selvästi, et sinäkään tätä kauan enää jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa odottaa, itsekkään, huomaan sen itsestäni selvästi, et sinäkään tätä kauan enää jaksa.

        Sinua

        Ihanaa loppuelämää

        Ruusuilla tanssien. .


    • Anonyymi

      Taas on rähinä ja kitinä , kuin pahankuristen pakanapentujen päiväkehossa.

    • Anonyymi

      Ilmojen viilentymistä tietty. On tässä ollut lämpimiä jo tarpeeksi.
      - lumihiutaleita hiljalleen, sataa maahan lumivalkoiseen.

      • Anonyymi

        Määki ootan. Nää helteet ei oo yhtään mun juttu 🥵😒


      • Anonyymi

        Mut kesällä voi istuskella maassa vaikkapa piknikillä ;) Löysin susta tuorehkon kiva kesäkuvan 💜💚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kesällä voi istuskella maassa vaikkapa piknikillä ;) Löysin susta tuorehkon kiva kesäkuvan 💜💚

        Kesällä voi tehdä niin, tiedän ehkä mitä tarkoitat tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä voi tehdä niin, tiedän ehkä mitä tarkoitat tuolla?

        🌈....K 😘


    • Anonyymi

      En oikein mitään ihmeempää.

    • Anonyymi

      Odotan että hän käskee painua mun hevonkuuseen, että älyän poistua täältä.

      • Anonyymi

        Voitko tehdä sen, kiitos etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tehdä sen, kiitos etukäteen.

        Kaikkiko se pitää ite tehdä, ois ollut parempi että sä sanot sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiko se pitää ite tehdä, ois ollut parempi että sä sanot sen.

        Kiitos kun teit sen. Nyt älyän.


    • Anonyymi

      Sinua, vesisadetta ja ukkosenilmaa.😘😂 Siinä kolme suurin toivettani tällä hetkellä 😁🤣

    • Anonyymi

      Odotan ihmettä, eli sitä että eksäni huomaisikin kaipaavansa minua.

      • Anonyymi

        Odotan sua myös, eli oikeaa S:ää siis.


      • Anonyymi

        Itse odotin tuota samaa about 4 vuotta. Joku aika sitten rupesin tuon sijasta ootteleen lottovoittoo. Takuulla siinä isommat mahkut.


      • Anonyymi

        Kauanko erosta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko erosta ?

        Niin kauan, että kuvailemani tapahtuminen on luokiteltavissa ihmeeksi.


    • Anonyymi

      Lottovoittoa.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤭


    • Anonyymi

      Että tulen järkiini takaisin.

      • Anonyymi

        Mikä sen järjen niin sekoitti? Lääkkeet, stressi, valta, omaisuus vai ihminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen järjen niin sekoitti? Lääkkeet, stressi, valta, omaisuus vai ihminen?

        Mies.


    • Anonyymi

      Kenenkään ei pidä odottaa ketään. Rakkautta ei tarvitse kerjätä. - Antti

      • Anonyymi

        Niinpä, tuo oli hyvin sanottu. Rakkautta ei tarvitse kerjätä, pyytää, ei odottaa. Rakkaus on, tulee ja pysyy, jos rakkautta on.


      • Anonyymi

        Minä odotin, vaikka en luvannut.
        Miksen olisi saanut?


    • Anonyymi

      En voi odottaa mitään sanotuista sanoista johtuen, tai voin toki, mutta sillä ei olisi mitään realististä pohjaa,

      Yleisesti odotan elämältä vielä molemmin puoleista rakkautta ja hyvää parisuhdetta, Sen lisäksi toivon lasten kasvua onnelliseksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi ja että saisin palattua sohvaperusta aktiiviliikkujaksi. S

      • Anonyymi

        Odotan sitä että olisit elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan sitä että olisit elämässäni.

        Taidat odottaa jotain toista Ässää…. meitä on Suomessa aika monta ja hassuja yhteensattumia ei kovin usein esiintyy. 😉

        Jos olet Ässän kaipeessa, pitäisikö sinun kertoa se hänelle? Minun on luotettava hänen sanoihinsa ja elettävä sen kukaan, vaikka mielummin toivoisin, uskoisin ja rakastaisin. Ehkä myös sinun Ässäsi on tehtävä samoin kanssasi? Jos olet muuttanut mielesi, olisiko fiksua oikaista asis ja antaa teille mahdollisuus lähentyä ?


    • Anonyymi

      Vastauksen ilmaantumista, kysymys on vaikea joten ottanee aikansa.

    • Anonyymi

      Odotan asioita jotka odottavat minua, olen kärsivällinen luonteeltani.

    • Anonyymi

      En ole aivan varma mutta tapana on kyllä odottaa sitä että oikea osoittautuisi vääräksi. Niin tulee kaikelle tapahtumaan kun vaan jaksaa odottaa tarpeeksi kauan.

    • Anonyymi

      Olen 34 mies . Päihde- ja peliriippuvuus. Kaipaan naista elämääni ? Kuka lähtee treffeille ?

      • Anonyymi

        Hoitaja katkolta?


    • Anonyymi

      Jaa, no ehkä nyt pitänee lainata tuota Dylania, "Kaikki odottaa viileämpää säätä, minä vain odottelen sinua"

    • Anonyymi

      Tämä on kaiken rehellisyyden tuolla puolen. Odotan saapumista, paluuta, luvattua merkkiä...Kaikki tuntuu tärkeältä, suhteellisuudentajuni on kadonnut.

    • Anonyymi

      Minä odotan lasta.

    • Anonyymi

      Minä odotan bussia mutta taitaa olla turhaa.

    • Anonyymi

      Odotan että jeesukselta tulee kohta. Se on jo tovin nylkyttänyt tuossa...

    • Anonyymi

      En odota mitään keneltäkään. Haluan olla yksin ja tehdä töitä, keikkatöitä varmasti riittää. Tykkään liikkua yksin, en kaipaa siihenkään kaveria. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaa viettää, omat lapset.

      • Anonyymi

        Nämä samat lauseet olisi voitu kertoa jos joku olisi kysynyt, ei olisi tarvinnut aloittaa ns. auttamista koskaan.


    • Anonyymi

      Odotan selkeää vihreää valoa.

      • Anonyymi

        Sitä minäkin odotan.


      • Anonyymi

        Liikennevalot rikki?


    • Anonyymi

      Minä odotan tapaamista tulevaisuudessa, toivon että tulevaisuus on pian.

    • Anonyymi

      Irl tapaamista, jolloin maksetaan surut puolin että toisin.

    • Anonyymi

      Nyt just odotan tolkkua kaaokseen ja rohkeutta iltaan, mä haluan toivottaa hyvät yöt hlökohtasesti, sissos stana, siinä sitä onkin sitte. Tietty jos ei nyt päivällä tapahtus jtn..😌toisaalta ei tarttis tapahtuu, mun pumppuparka ei kestä. Mika Mika Mikaaaaa..🥹🙃

      T

      • Anonyymi

        Haluan että näemme tänään, niin saisimme viimeinkin puhua asioista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että näemme tänään, niin saisimme viimeinkin puhua asioista,

        Hoh hoh, kuule.. mä olen niin perseestä revitty nyt että mä en näe ketään, johan siinä vastapuolikin traumatisoituu. No ei, ihan tänään en pysty näkemään tätä mun.. liikaa tärinää.. olo on nyt hiukan holtiton, alkasin varmasti itkemään tai jotain. Eei ihan vielä. Mä haluan viestitellä ela hetken, kumpi senkin aloittaa niin.. 🔥💖

        T


    • Anonyymi

      Lotton päävoittoa. 🙄

    • Anonyymi

      Sitä että viimein nähdään toisemme.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe