Koska se ei enää ole sitä. Ei ole eikä tule koskaan enää tulemaan.
Voisiko Venäjän poistaa matkakohteista?
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Pohjois-Korean kanssa samalla viivalla. Sieltä ei kukaan lähde eikä sinne kukaan pääse.
- Anonyymi
Meilläkin elinkeinoa harjoittavat kehuvat venäläisiä ihan pokkana ja euron kuvat silmissä , missä se moraali nyt luuraa ? Itse en ole törmännyt naapurimaan kansalaiseen josta olisi jäänyt mitään positiivista mieleen , päinvastoin joutunut yleensä lainkin vastaista häiriköintiä sietämään , siksi moinen ruskeakielisyys ärsyttää varsinkin tilanteessa jossa eletään ja johon kaikilla luulisi olevan velvollisuus ottaa kantaa , varsinkin osapuolten kansalaisilla joilla olisi mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
- Anonyymi
Yrittäjät kuhuvat venäläisiä turisteja koska he eivät kerjää mitään vaan maksavat kaikesta palvelusta. Sinä sitävastoin kerjäät ja rähjäät jos et saa muilta rahaa.
- Anonyymi
Hyvä aloitus! Itse en ehtinyt siellä sitten koskaan käydäkään. Päätin, että menen vasta sitten kun Karjala palautetaan. Ei ole tarvinnut käydä. Sääli niitä harvoja selväpäisiä venäläisiä, joita maassa vielä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728