Mihin tapahtumiin Helsinki pride osallistujat ovat osallistumassa? Itse ajattelin mennä kapsäkin kingibingoon ja puistojuhlaan, myös kauppatorin laiturin Priscilla aavikon kuningatar kiinnostaa. Tuntuu vain että en ole löytänyt läheskään kaikkia tapahtumia!
Helsinki pride meininkejä?
8
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä löytyy tän vuoden puistojuhlaan ohjelma, Google ei auta
- Anonyymi
Ei löydy tosiaan mistään.
- Anonyymi
Tänä vuonna ei oo konserttia vaan joku kohtaamistori :(
- Anonyymi
Jopa jotakin.
- Anonyymi
Konsertti kyllä oli ja aikamoinen.
- Anonyymi
Puistojuhlaan tarkoitus osallistua. Tosi epäselvää ja viime tinkaan tapahtuvaa tiedoittamista tosiaan, Naistenbileistäkin sai oikein kissojen ja koirien kanssa haravoida tietoja (25 e sisäänpääsy joten itse köyhänä skippaan).
- Anonyymi
Naistenbileet kiinnostavat, mutta ensikertalaisena epäilyttää mikä on porukan ikähaarukka, löytääkö vertaista seuraa kun bilekumppani päätti feidata…
- Anonyymi
Siinä kuudenkympin ja tekohampaiden välissä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941