Vetää se mielen aika matalaksi, kun näkee ikävöimänsä henkilön toisen seurassa. On kyllä aivan varma keino selvittää itselle, onko tunteita vielä olemassa.
Aika huono fiilis
14
68
Vastaukset
Enpä välitä nähdä sellaista. Muutenkaan välitä nähdä toisten onnea.
Toisaalta eikö ole kuitenkin kiva, että ihminen josta välität on onnellinen?
Tiedän mitä on pettymys ja tiedän mitä on mustasukkaisuus, mutta nykyään tiedän myös että ihminen joka on tärkeä, rakas, hänen onnensa menee omankin edelle.
Jos hän tulee onnelliseksi jonkun muun kanssa, niin antaa hänen tulla. :)Enkä tarkoita etteikö voisi itseen koskea, kun näkee ja ymmärtää omien mahkujen menneen. Toki se koskee, tulee paha mieli ja itkettääkin, mutta kun miettii sitä ihmistä joka on 💙, niin oikeestihan hänelle haluaakin pelkkää hyvää. Se hyvä on vaan joku muu kun minä tai sinä.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Enkä tarkoita etteikö voisi itseen koskea, kun näkee ja ymmärtää omien mahkujen menneen. Toki se koskee, tulee paha mieli ja itkettääkin, mutta kun miettii sitä ihmistä joka on 💙, niin oikeestihan hänelle haluaakin pelkkää hyvää. Se hyvä on vaan joku muu kun minä tai sinä.
Kyllä sellainen satuttaa vaan aika hitosti, jos on tunteita. Mieluummin on satuttamatta itseään sillä tavalla. Ennemmin ottaa vaikka nyrkistä nenuun.
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kyllä sellainen satuttaa vaan aika hitosti, jos on tunteita. Mieluummin on satuttamatta itseään sillä tavalla. Ennemmin ottaa vaikka nyrkistä nenuun.
Sattuu, mutta itse jotenkin vaan nään sen, että toisen on annettava mennä, jos minä en riitä tai kelpaa.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sattuu, mutta itse jotenkin vaan nään sen, että toisen on annettava mennä, jos minä en riitä tai kelpaa.
No totta kai on annettava mennä. Ei ketään väkisin saa, eikä ketään pidetä väkisin. Ei tietenkään.
- Anonyymi
Ehkä hän otti toisen seuralaisekseen kun et koskaan kertonut mitä hän merkitsee sinulle tai kun et katsonut tarpeelliseksi vastata viesteihini.
- Anonyymi
Hmm..en mä nyt tiiä, tässäkö varatun kanssa muutenkin vehtaan, ei mua haittaa, vaikka sillä on avopuoliso, se riittää kun tiiän mitkä meidän välit oikeasti on ja mitkä heidän välit on..
- Anonyymi
Mä melkein toivoisin, että näkisin hänet toisen seurassa onnellisena. Hajoaisin palasiksi ja menisin rikki, aikaa kuluisi että toipuisin ja näkisin taas tunnelin päässä valoa. Silti vaikka se kuinka sattuisi, se kuitenkin vapauttaisi minut näistä kahleista joilla olen itseni köyttänyt rakastuessani häneen. En näe muita miehiä, en pysty edes kiinnostumaan kenestäkään, kun ajattelen vain häntä. Elämäni valuu turhissa haaveissa.. viemäriin. Aivan liian kauan olen jo sumussa kulkenut etsien häntä, haluan jo palata elämään takaisin, en eksyä sumuun...
- Anonyymi
Uusia löytyy, kun ei menetä toivoa!
- Anonyymi
Mikset mies toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mies toimi?
Naiselta miehelle meni tää, vaikka ei sillä mitään väliä, ei hän minua kaipaa.
- Anonyymi
Suositus palata ensimmäisen luo sitten on voimassa. Ei paina niin toiset sitten ja nytten.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017478249iv
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802