Hiillosta myöten..Rakkaus meni jo!!!
Liekki on sammunut...
25
128
Vastaukset
- Anonyymi
Great.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
🥺....
- Anonyymi
Voi, että kun mä suren, mun suuri rakkauteni 💔😢
- Anonyymi
Rakkaus meni mutta menkööt, matka jatkuu...
- Anonyymi
Liekki ei ole sammunut. Rakkaus on ja voi hyvin.
- Anonyymi
Hän oli elämäni rakkaus, vekkuli velikulta...aina hän "kehui" minua maasta taivaisiin, rakasti minua niin "aidosti"...!! voi, kun mä rakastin häntä, ihan tosissani!! En ikinä yhtään pelleillyt!! Mitä oon nyt menettänyt!! En selviin tästä!! Tää ei ollut leikkiä!!
- Anonyymi
Pöljä, mitä kiukuttelet! Tuu jo rakastamaan!
- Anonyymi
Ei ole rakkautta ollutkaan, kuin joskus kauan sitten.
- Anonyymi
RAKKAUDEN pitää ottaa TOSISSAAN!! Hei haloo!!
- Anonyymi
Olen ottanut tosissaan, en ole halunnut missään vaiheessa ajatella toisin.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä vaan näillä helteillä. 👵
- Anonyymi
On, kyllä.
- Anonyymi
Eipä ole!!
Tee - Anonyymi
Hyvä, tonkat ei kiinnosta...
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa pöh.
- Anonyymi
Liekki on toivoa tai harhaluuloa, ne taitavat olla sama asia.
Vai niin...
- Anonyymi
Elämä sammu jo
- Anonyymi
Mitä taas🤔. Lenkin jälkeen nyt kotona.
- Anonyymi
Entä jos joutuisit tekemisiin hänen kanssa uudellee? Oletko varma, ettei syttyisi enää silloinkaan.
- Anonyymi
Päinvastoin. Olen 100% varma että syttyisi täyteen liekkiin hyvin nopeasti.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin. Olen 100% varma että syttyisi täyteen liekkiin hyvin nopeasti.
Sivusta.Useinhan noin käy. Eikä siinä mitään, jos molemmat vapaita.
- Anonyymi
Syttyisin kyllä, en sitä ollenkaan kiellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939