Siis Jes... Mulle tuli nyt hurja tarve saada nuo loput alle vuodessa maksettua. Olen yli 20 vuotta ollut kakkosluokan kansalainen. Työttömyyttä, äitiyslomia, pätkätöitä. Velat ei juurikaan pienentynyt ja sinne meni lisää tietenkin, kun en ole pystynyt maksamaan esim. Päivähoitomaksuja, sairaalalaskuja yms. Nyt viimeiset 3 vuotta maksellut säännöllisesti ja summa alkaa näyttämään inhimilliselle.
Mistähän saisi tietäö, että onko jotain vanhoja velkoja vielä jossain uinumassa? Haluaisin kovasti luottotiedot takaisin ja en halua enää mitään ylläreitä.
Alle 10 000 enää ulosotossa
4
332
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa minuakin. Olen yrittänyt säilyttää kaikki lainadokumentit vuosilta 2016-2018, mutta koska niitä myydään erikseen tai könttänäkin (?) perintäfirmoille, en pysy enää kärryillä ollenkaan kuka on alkuperäinen velkoja. Ulosoton sivuiltakaan ei näe muuta kuin numeroita ja perintäyhtiöt. Kauhulla ajattelen sitä viimeistä maksua ja jos se ei olekaan viimeinen, vaan putkahtaa taas joku uusi, se on sitten nyrkki silmään. Ulosoton pitää parantaa sivujaan ja merkitä sinne kaikki tärkeät päivämäärät, velkasaldot, korot ja prosentit ja tietty lainaajan nimet.
- Anonyymi
Tämä justiinsa. Ihmeellisillä nimillä on putkahdelut takaisin ulosottoon, kun joskus on varattomaksi todettu ja sitten taas tulivat takaisin.
Tuntuu, että tää ei lopu koskaan. Vituttaa et sitä on ollut niin tyhmä ettei ole rahaa osannut käyttää. Vituttaa myös nuo vuodet, kun ei ole saanut lyhennettyä velkaa. Korot on juossut ja kasvatin kunnon potin sillä aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä justiinsa. Ihmeellisillä nimillä on putkahdelut takaisin ulosottoon, kun joskus on varattomaksi todettu ja sitten taas tulivat takaisin.
Tuntuu, että tää ei lopu koskaan. Vituttaa et sitä on ollut niin tyhmä ettei ole rahaa osannut käyttää. Vituttaa myös nuo vuodet, kun ei ole saanut lyhennettyä velkaa. Korot on juossut ja kasvatin kunnon potin sillä aikaa.Niinhän se on, tilanteet muuttuu. Mutta itse lohdutan vaikeina aikoina itseäni, että oonpahan suurta osaa suomalaista viisaampi. Kokemuksista :) Se joka ei tiedä talousongelmista ja köyhyydestä mitään, on sellainen melkoinen yhteiskunnan vauva.
Elastisen sanoin "toiset taas niin köyhii et ei niil oo muut ku rahaa" :D
- Anonyymi
Mitä me lainkaan tehdään, kun velat on maksettu? Kaikki se ylimääräinen raha, veronpalautukset, lomarahat....jippii. Yksi asia on varma: en ota velkaa! Nyt on oppinut elämään ja ostamaan kaiken ilman osamaksuja. Se onnistuu tulevaisuudessa paremmin, kun jää rahaa käteen enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972