Muistan hyvin 1990-luvun lama-ajan kun Paasossa toimi baari Piriste. Sen jälkeen mennyt Suomessa elämä rauhattomaksi, varsin tämän sosiaalisen median takia.
Paasossa rauhallista
17
1131
Vastaukset
- Anonyymi
Ketjuun voi kirjoittaa positiivisiä asioita alueen elinkeinoelämästä, ihmisistä ja ilmiöistä. Kaikki hyvän tuulen omaavat, tervetuloa jutustelemaan mukavia!
- Anonyymi
Paasossa on kyllä rauhallista toisin kuin lusissa
- Anonyymi
Lusissa on rauhallista ja mukavaa.
T. Kesäasukas
- Anonyymi
Kuinka kauan saa tämä mies touhuta rauhassa? Siis onko tämä viitosmoottori lusissa? Mikä se on.
- Anonyymi
Paaso on hyvin rauhallinen paikka ja Lusi on vielä rauhallisempi.
Joku yrittää mustamaalata kunnollista yrittäjää. Ikävä juttu yrittäjän kannalta että koko ajan joku levittää valheita.- Anonyymi
Mutta eikös toi ollut ihan oikeudessa asti ja siellä todettiin että tämä yrittäjä halusi vain mustamaalata ja oli itse keksinyt jutun mainosten tuhoamisesta. Sehän sai jopa tuomion ja tämä niinsanottu tuhoaja todettiin syyttömäksi. Eli oliskohan jossain vikaa. kaveri jatkaa ihmisten solvaamista . miehistyisi vissiin 60v ukko eikö ole hänellä muuta tekemistä. t sivussaseisoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös toi ollut ihan oikeudessa asti ja siellä todettiin että tämä yrittäjä halusi vain mustamaalata ja oli itse keksinyt jutun mainosten tuhoamisesta. Sehän sai jopa tuomion ja tämä niinsanottu tuhoaja todettiin syyttömäksi. Eli oliskohan jossain vikaa. kaveri jatkaa ihmisten solvaamista . miehistyisi vissiin 60v ukko eikö ole hänellä muuta tekemistä. t sivussaseisoja
Mutta eikös toi ollut ihan oikeudessa asti ja siellä todettiin että tämä yrittäjä halusi vain mustamaalata ja oli itse keksinyt jutun mainosten tuhoamisesta. Sehän sai jopa tuomion ja tämä niinsanottu tuhoaja todettiin syyttömäksi mutta yrittäjä jatkaa herjaamista eikö tuollainen vanha ns yrittäjä muuta keksi ,huonoa mainosta yritykselle. t.yrittäjä
- Anonyymi
Mutta eikös toi ollut ihan oikeudessa asti ja siellä todettiin että tämä yrittäjä halusi vain mustamaalata ja oli itse keksinyt jutun mainosten tuhoamisesta. Sehän sai jopa tuomion ja tämä niinsanottu tuhoaja todettiin syyttömäksi. t p.e.d.
- Anonyymi
pedofiili täällä mustamaalaa ihmisiä .myrkytä välillä naapurin kaivo tai myy kuumia perämoottoreita
- Anonyymi
Mutta eikös toi ollut ihan oikeudessa asti ja siellä todettiin että tämä yrittäjä halusi vain mustamaalata ja oli itse keksinyt jutun mainosten tuhoamisesta. Sehän sai jopa tuomion ja tämä niinsanottu tuhoaja todettiin syyttömäksi mutta yrittäjä jatkaa herjaamista eikö tuollainen vanha ns yrittäjä muuta keksi ,huonoa mainosta yritykselle. t.naapuri
- Anonyymi
Mutta eikös toi ollut ihan oikeudessa asti ja siellä todettiin että tämä yrittäjä halusi vain mustamaalata ja oli itse keksinyt jutun mainosten tuhoamisesta. Sehän sai jopa tuomion ja tämä niinsanottu tuhoaja todettiin syyttömäksi. Eli oliskohan jossain vikaa. kaveri jatkaa ihmisten solvaamista . miehistyisi vissiin 60v ukko eikö ole hänellä muuta tekemistä d.n
- Anonyymi
Paasossa on rauhallista ja siellä ei tapahdu mitään edellä kuvattuja ikäviä tapahtumia. Ei ole kivaa että vääristellään asioita ja tuodaan rehellisten ihmisten nimiä tänne ketjuun väittäen näistä jotain epämääräistä.
- Anonyymi
tääläkö tuo insinööri taas mustamaalaa ihmisiä nyt pitäisi poliisin puuttua asiaan .t. naapuri
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949