Eli siis haluaisin nyt kuulla teidän mielipiteitä lehtokotiloiden pitämisestä lemmikkinä, koska oon nyt ajatellut hankkia pari. On myös muutama kysymys :)
1. Miten teidän vanhemmat on reagoinut kotilon hankitaan, jos et oo kertonut niille.
2. Mistä voisin löytää muita lajeja, kuin lehtokoteloita?
3. Onko 20l-27l faunaboxi tarpeeks iso, vaikka 10 kotilolle, ja jos ei niin, mikä olis sit hyvä Terra ja koko sille?
4. Minkälaista kasvillisuutta kannattaa laittaa terraan?
Kiitos jo etukäteen jos edes joku teistä olis tarpeeks innokas vastailemaan mun kysymyksiin :)
Lehtokotilot
Anonyymi
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070