Miksi Daciaa mollataan

Anonyymi

Siis miksi ihmeessä tällä palstalla Daciaa ja erityisesti Dacia-kuskeja mollataan. Autosta tuodaan esille kaikki negatiiviset puolet. Eihän kaikilla ole varaa hyvään autoon ja voi olla että osaa Dacia-kuskeja on jopa sumutettu hankkimaan Dacia väittäen että se on hyvä auto. Ei kaikki ihmiset ole viisaita.

9

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mollaajia on siksi noinkin paljon kun heidän vanhemmat eivät pystyneet parempaan lopputulokseen aikanaan !!!

    • No mikä sitten on hyvä auto, jos siihen olisi varaa?

      • Anonyymi

        Minä kyllä tarkoitan mollaajia ,vanhemmat eivät saaneet parempaa tuotetta aikaan !


      • Anonyymi

        Jos dusteria meinaa niin vaikkapa emoyhtiön Renaul Kadjar. Jos sandero tai stepway kiikarissa niin parempia vaihtoehtoja piisaa: Yaris, Corolla, Jazz, Civic, Ignis tai Swift.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos dusteria meinaa niin vaikkapa emoyhtiön Renaul Kadjar. Jos sandero tai stepway kiikarissa niin parempia vaihtoehtoja piisaa: Yaris, Corolla, Jazz, Civic, Ignis tai Swift.

        Se o just näin. Dacian sortunnet ovat sumutettuja mukamas saa hyvän auton. Minä sanon että saa vielä paremman auton kun noista valitsee!!!!


      • Anonyymi

        Japanilaista tekniikkaa on hyvä auto.
        Mutta saksalaiset autot on monelle se ainoa oikea vaikka auto olisi kuinka vikainen. Itse käytän kylmästi järkeä ja ajelen vain japanilaisilla autoilla. Ihan uusia en ole ostanut kuin 3 kpl. Nyt suuremmilla käytetyillä Lexus malleilla ja ei ole tarvetta muuttaa järkiperäistä aatetta. Mutta ehkä ostan vielä yhden uuden,Subaru solterra täyssähköauton kun vaihdoin mökin enempi korpeen ja tiestö on huonompi lopusta. Solterra riittää kooltaan ja uskon tekniikan toimivan huoletta. On off grid mökki ilman ”käyttömaksuja” ja nykyisellä tekniikalla toimii hienosti ilman ulkomaailman apuja kunnallistekniikatta. Ajaisin ennemmin uudella dacialla kuin 200tkm ajetulla baijerilaisella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaista tekniikkaa on hyvä auto.
        Mutta saksalaiset autot on monelle se ainoa oikea vaikka auto olisi kuinka vikainen. Itse käytän kylmästi järkeä ja ajelen vain japanilaisilla autoilla. Ihan uusia en ole ostanut kuin 3 kpl. Nyt suuremmilla käytetyillä Lexus malleilla ja ei ole tarvetta muuttaa järkiperäistä aatetta. Mutta ehkä ostan vielä yhden uuden,Subaru solterra täyssähköauton kun vaihdoin mökin enempi korpeen ja tiestö on huonompi lopusta. Solterra riittää kooltaan ja uskon tekniikan toimivan huoletta. On off grid mökki ilman ”käyttömaksuja” ja nykyisellä tekniikalla toimii hienosti ilman ulkomaailman apuja kunnallistekniikatta. Ajaisin ennemmin uudella dacialla kuin 200tkm ajetulla baijerilaisella.

        Omistin aikoinaan paljon ajetun baijerilaisen, kyllähän se kerran vaati vajaan tonnin rempan, että saa leimattua. Mittarissa oli kyllä yli 300000. No kerrasta oppi.


      • Anonyymi
        Uimamaisteri1972 kirjoitti:

        Omistin aikoinaan paljon ajetun baijerilaisen, kyllähän se kerran vaati vajaan tonnin rempan, että saa leimattua. Mittarissa oli kyllä yli 300000. No kerrasta oppi.

        Omistin aikoinaan paljon ajetun baijerilaisen,.......Siinä on tosiaan eroa kustannuksissa,BMW. katsastusremontti oli 300000km paikkeilla tonnin euroina. ja vieläkin oli se vanha auto ajokkina. Siihen aikaan tuolla rahalla sai ostettua kokonaan uuden Dacian liikkeestä .


    • Anonyymi

      Et sinä mithään oppinut. Sinä ajelet Dacialla!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe