Miksi Daciaa mollataan

Anonyymi

Siis miksi ihmeessä tällä palstalla Daciaa ja erityisesti Dacia-kuskeja mollataan. Autosta tuodaan esille kaikki negatiiviset puolet. Eihän kaikilla ole varaa hyvään autoon ja voi olla että osaa Dacia-kuskeja on jopa sumutettu hankkimaan Dacia väittäen että se on hyvä auto. Ei kaikki ihmiset ole viisaita.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mollaajia on siksi noinkin paljon kun heidän vanhemmat eivät pystyneet parempaan lopputulokseen aikanaan !!!

    • No mikä sitten on hyvä auto, jos siihen olisi varaa?

      • Anonyymi

        Minä kyllä tarkoitan mollaajia ,vanhemmat eivät saaneet parempaa tuotetta aikaan !


      • Anonyymi

        Jos dusteria meinaa niin vaikkapa emoyhtiön Renaul Kadjar. Jos sandero tai stepway kiikarissa niin parempia vaihtoehtoja piisaa: Yaris, Corolla, Jazz, Civic, Ignis tai Swift.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos dusteria meinaa niin vaikkapa emoyhtiön Renaul Kadjar. Jos sandero tai stepway kiikarissa niin parempia vaihtoehtoja piisaa: Yaris, Corolla, Jazz, Civic, Ignis tai Swift.

        Se o just näin. Dacian sortunnet ovat sumutettuja mukamas saa hyvän auton. Minä sanon että saa vielä paremman auton kun noista valitsee!!!!


      • Anonyymi

        Japanilaista tekniikkaa on hyvä auto.
        Mutta saksalaiset autot on monelle se ainoa oikea vaikka auto olisi kuinka vikainen. Itse käytän kylmästi järkeä ja ajelen vain japanilaisilla autoilla. Ihan uusia en ole ostanut kuin 3 kpl. Nyt suuremmilla käytetyillä Lexus malleilla ja ei ole tarvetta muuttaa järkiperäistä aatetta. Mutta ehkä ostan vielä yhden uuden,Subaru solterra täyssähköauton kun vaihdoin mökin enempi korpeen ja tiestö on huonompi lopusta. Solterra riittää kooltaan ja uskon tekniikan toimivan huoletta. On off grid mökki ilman ”käyttömaksuja” ja nykyisellä tekniikalla toimii hienosti ilman ulkomaailman apuja kunnallistekniikatta. Ajaisin ennemmin uudella dacialla kuin 200tkm ajetulla baijerilaisella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Japanilaista tekniikkaa on hyvä auto.
        Mutta saksalaiset autot on monelle se ainoa oikea vaikka auto olisi kuinka vikainen. Itse käytän kylmästi järkeä ja ajelen vain japanilaisilla autoilla. Ihan uusia en ole ostanut kuin 3 kpl. Nyt suuremmilla käytetyillä Lexus malleilla ja ei ole tarvetta muuttaa järkiperäistä aatetta. Mutta ehkä ostan vielä yhden uuden,Subaru solterra täyssähköauton kun vaihdoin mökin enempi korpeen ja tiestö on huonompi lopusta. Solterra riittää kooltaan ja uskon tekniikan toimivan huoletta. On off grid mökki ilman ”käyttömaksuja” ja nykyisellä tekniikalla toimii hienosti ilman ulkomaailman apuja kunnallistekniikatta. Ajaisin ennemmin uudella dacialla kuin 200tkm ajetulla baijerilaisella.

        Omistin aikoinaan paljon ajetun baijerilaisen, kyllähän se kerran vaati vajaan tonnin rempan, että saa leimattua. Mittarissa oli kyllä yli 300000. No kerrasta oppi.


      • Anonyymi
        Uimamaisteri1972 kirjoitti:

        Omistin aikoinaan paljon ajetun baijerilaisen, kyllähän se kerran vaati vajaan tonnin rempan, että saa leimattua. Mittarissa oli kyllä yli 300000. No kerrasta oppi.

        Omistin aikoinaan paljon ajetun baijerilaisen,.......Siinä on tosiaan eroa kustannuksissa,BMW. katsastusremontti oli 300000km paikkeilla tonnin euroina. ja vieläkin oli se vanha auto ajokkina. Siihen aikaan tuolla rahalla sai ostettua kokonaan uuden Dacian liikkeestä .


    • Anonyymi

      Et sinä mithään oppinut. Sinä ajelet Dacialla!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe