Mitäs ihmettä eilen todistin kahvijonossa? Olin toisena odottamassa vuoroani että minua palvellaan niin eräs työntekijöistä käy ensin ulkona terassilla juoman kanssa ja kun ei löytänyt sieltä asiakasta joka oli juoman tilannut niin meni kahvilan takaosaan ja sinne kävellessä sylkäisi tuohon asiakkaan juomaan. Siinä vaiheessa katsoin parhaaksi tehdä 180° käännöksen ja mennä muualle kahville. Näin Raumalla torin laidalla olevassa kahvilassa.
Mitäs ihmettä eilen todistin kahvijonossa?
Anonyymi
2
877
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten minä heräsin ja huomasin nähneeni unta. Tai sitten olet vähä älyinen. Ai miten vai. Selitän, jos näet tällaista tapahtuvan, niin sinun pitää mennä reklamoimaan työnantajalle, tai jos omistaja tekee niin, kertoa hänelle mitä näit. Täällä suoli4 palstalla asia ei etene, niin kuin pitäisi.
- Anonyymi
Niin kyllä pitäisi kertoa mikä kahvila ja työntekijän nimen saa selville kysymällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228