Mitäs ihmettä eilen todistin kahvijonossa? Olin toisena odottamassa vuoroani että minua palvellaan niin eräs työntekijöistä käy ensin ulkona terassilla juoman kanssa ja kun ei löytänyt sieltä asiakasta joka oli juoman tilannut niin meni kahvilan takaosaan ja sinne kävellessä sylkäisi tuohon asiakkaan juomaan. Siinä vaiheessa katsoin parhaaksi tehdä 180° käännöksen ja mennä muualle kahville. Näin Raumalla torin laidalla olevassa kahvilassa.
Mitäs ihmettä eilen todistin kahvijonossa?
Anonyymi
2
944
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten minä heräsin ja huomasin nähneeni unta. Tai sitten olet vähä älyinen. Ai miten vai. Selitän, jos näet tällaista tapahtuvan, niin sinun pitää mennä reklamoimaan työnantajalle, tai jos omistaja tekee niin, kertoa hänelle mitä näit. Täällä suoli4 palstalla asia ei etene, niin kuin pitäisi.
- Anonyymi
Niin kyllä pitäisi kertoa mikä kahvila ja työntekijän nimen saa selville kysymällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594