Ovatko ostajat niin valveutuneita että tiedostavat Suzukin huonon ohjauksen ja jättävät siitä syystä Suzukit pölyttymään kauppaan? En tiedä mutta sen tiedän että Suzukit ovat kovin kalliita ominaisuuksiinsa nähren ja siittä syystä Suzuki ei myy..
Miksei Suzuki myy suomessa
30
645
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinä olet huolissasi Suzukin myynnistä?
- Anonyymi
Koska pohjaton kateus vaivaa. Naapurissa on uudenkarhea Suzuki ja mulla vanha Toyota romu.
- Anonyymi
Ohjaus on sutsukeissa epämääräinen ja tunnoton.
- Anonyymi
Mihinkäs tuollainen uskomus pohjautuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs tuollainen uskomus pohjautuu?
80-luvulle, korkeintaan 90-luvulle. Niin kuin suurimmalla osalla täällä kirjoittelevista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80-luvulle, korkeintaan 90-luvulle. Niin kuin suurimmalla osalla täällä kirjoittelevista.
No se selittäisi nuo puutaheinää-jutut.
- Anonyymi
S-crossi ja Vitara vikuroi kun tuulee niin auto ei kulje suoraan. EI JATKOON.
- Anonyymi
No tuossa edellä on taas sellainen hiukan hitaan paimenpojan puuta-heinää töräytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa edellä on taas sellainen hiukan hitaan paimenpojan puuta-heinää töräytys.
Olen omistanut Vitaran niin tiedän mistä puhun. Oletkos sinä omistanut suzukia. Eppäilen että et ole. Siinö se ero sinun ja minun tietämyksen välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omistanut Vitaran niin tiedän mistä puhun. Oletkos sinä omistanut suzukia. Eppäilen että et ole. Siinö se ero sinun ja minun tietämyksen välillä.
Itse olen omistanut kitaran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen omistanut kitaran
Elä narraa ja lopeta hyvä mies se kiljunjuonti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisiko hyvälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä selvästi puhut viime vuostuhannen malleista, kuten lähes kaikki hitasti käyvät töräyttelijät. Vuosmalli 2017 on vanhin, jota olen ajanut ja omakohtaiseen kokemukseen perustuen on helppo sanoa kertomiasi halpahintaisiksi töräyttelyiksi.
- Niin milloin väititkään muka omistaneesi Vitaran?
- Kuten jo mainitsin, tuossa edellä oli taas sellainen hiukan hitaan paimenpojan puuta-heinää töräytys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä selvästi puhut viime vuostuhannen malleista, kuten lähes kaikki hitasti käyvät töräyttelijät. Vuosmalli 2017 on vanhin, jota olen ajanut ja omakohtaiseen kokemukseen perustuen on helppo sanoa kertomiasi halpahintaisiksi töräyttelyiksi.
- Kuten jo mainitsin, tuossa edellä oli taas sellainen hiukan hitaan paimenpojan puuta-heinää töräytys.2016-2019. Oli viimeinen ja ensimmäinen suzuki jonka ostin. Ohjaus aivan käsittämättömän huano kun vertaa vastaavan hintaluokan parhaimmistoon. Elikkä pysyn kannassani. EI JATKOON.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2016-2019. Oli viimeinen ja ensimmäinen suzuki jonka ostin. Ohjaus aivan käsittämättömän huano kun vertaa vastaavan hintaluokan parhaimmistoon. Elikkä pysyn kannassani. EI JATKOON.
Itselläni on viitos autonani juuri tuo mainitsemasi vuosimallien väliin asettuva Suzuki. Sillä pääsen kätevämmin pahimpiin paikkoihin, millä en Ferrarillani pääsisi. Sitten on Iltarientoihin hankittu jatkettu Cadillac, jossa on elävää tähtitaivasta matkiva katto, ja tietenkin kaikki muutkin ylellisyydet, mitä asiaan kuuluu. Nykyiselle muijalleni ostin kauppakassiksi Mersun 220d katumaasturin kaikilla muilla herkuilla, paitsi nelivedolla. Muija kun sanoi pärjäävänsä etuvedollakin nuo reissut. Harraste auton hankin vasta vähän aikaa sitten, joka on tuo uusi sähköhummeri. Siinä kun on vääntöä tuo 15500Nm. En olisi sitä muuten hommannutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on viitos autonani juuri tuo mainitsemasi vuosimallien väliin asettuva Suzuki. Sillä pääsen kätevämmin pahimpiin paikkoihin, millä en Ferrarillani pääsisi. Sitten on Iltarientoihin hankittu jatkettu Cadillac, jossa on elävää tähtitaivasta matkiva katto, ja tietenkin kaikki muutkin ylellisyydet, mitä asiaan kuuluu. Nykyiselle muijalleni ostin kauppakassiksi Mersun 220d katumaasturin kaikilla muilla herkuilla, paitsi nelivedolla. Muija kun sanoi pärjäävänsä etuvedollakin nuo reissut. Harraste auton hankin vasta vähän aikaa sitten, joka on tuo uusi sähköhummeri. Siinä kun on vääntöä tuo 15500Nm. En olisi sitä muuten hommannutkaan.
Hohohohohohohohoho. Polje sillä jopolla kiljua hakemaan. Kyllä kettingiä piisaa. Hahahahahahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohohohohohohohoho. Polje sillä jopolla kiljua hakemaan. Kyllä kettingiä piisaa. Hahahahahahah
Persaukisen odotettu kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Kuten jo mainitsin, tuossa edellä oli taas sellainen hiukan hitaan paimenpojan puuta-heinää töräytys.Omistin kitaran kuten jo sanoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistin kitaran kuten jo sanoin
Anna pois
Anna pois jo viimeinkin. Anna pois jo viimeinkin.
Anna pois jo viimeinkin tajuathan sen itsekin
erotaan me sovussa vaan.
Anna pois mun sormuksein. Anna pois mun sormuksein.
Anna pois mun sormuksein tyttö toinen syömmein vei
hänelle nyt antaisin sen.
Anna pois jo viimeinkin. Anna pois jo viimeinkin.
Anna pois jo viimeinkin tajuathan sen itsekin
erotaan me sovussa vaan.
Anna pois mun kitarain. Anna pois mun kitarain
Anna pois mun kitarain toiselle nyt soi se vain
sulle enää laulaa en voi.
Instrumentti osuus
Anna pois mun kitarain. Anna pois mun kitarain
Anna pois mun kitarain toiselle nyt soi se vain
- Anonyymi
Nykyinen suki suki on valepukuinen toyoda kaara!
- Anonyymi
Pääasia on kuitenkin se, että Audi king on edelleen teiden king.
Audi King
-Teiden King- 💪
- Anonyymi
Mut keitenki aina audei mersui bemarei opelei volkkarei
- Anonyymi
Mersui? Puuttuuko tästä e kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersui? Puuttuuko tästä e kirjain?
Hyvä on. Mut aina meersui bemarei opelei volkkarei. Ja hei, me tienataan tällä 😀
- Anonyymi
Suzukin kannattaisi tehdä kompakti kevyt pienellä 4 sylinterisellä koneella bensa farmari jossa on hyvä maavara ja etuveto, pitkä jousitus, mazda kolmen sisätiloista mallia kojetaulusta. Manuaalivaihteisto ja automaatti. Olisi parempi kuin golf 8 tai audi a4
Suzukilta puuttuu hyvin tehty myyvä malli.
On mukava ajella autolla jossa ei rasitu polla tai ole lcd näyttöä silmien edessä tai yhtään kosketusnäytön takana olevaa toimintoa.- Anonyymi
Miten se toiminto voi olla jonkun näytön takana?
- Anonyymi
Suzukin omat kopperot on ruman näköisiä retroautoja joissa on kovamuovinen sisusta ja joiden vaihtoarvo on jännittävä. Suzukin Toyota-mallit ovat kopioita, joiden hinta ei pitäisi olla lähelläkään alkuperäistä. Kopion pitää olla aina tuntuvasti halvempi. Suzukit ovat huomattavan kalliita ominaisuuksiinsa nähden (Fiatin moottorit) ja Unkari-nimisessä juoppolandiassa tehtyjä. Näistä syistä suzukit ei myy.
- Anonyymi
Vähän kuin vaikka tämä merkki
https://www.audi.com/en/company/profile/locations/hungary.html#:~:text=At the Hungarian plant in,at the site in Hungary.
tai tämä
https://balkangreenenergynews.com/bmw-building-worlds-first-carbon-free-car-plant-in-hungary/#:~:text=German carmaker BMW is building,BMW's electric automobiles from 2025.
tai tämä
https://group.mercedes-benz.com/careers/about-us/locations/location-detail-page-5058.html
- Anonyymi
Se on juurikin näin
- Anonyymi
Se on pågen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822