Yhdistysten, kirkkojen ja kirkkokuntien julistus ei ole evankeliumia

Anonyymi

Evankeliumia on julistus Jeesuksesta Kristuksesta, joka vuodatti verensä ja antoi henkensä ristillä Golgatalla UHRIKSI. Kaikkien ihmisten syntien sovitukseksi.

Tämä evankeliumi synnyttää uskon, toivon ja rakkauden, niiden sydämissä, joille lain (10 käskyä) saarna on kirkastanut omien syntien todellisuuden ja kadottavuuden. Niille jotka kuoleman varjon maassa, (syntiensä tunnossa ja katumuksessa) asuvat, heille loistaa kirkkaus. Minun Herrani ja Vapahtajani on sovittanut syntini ja noussut ylös kuolleista JEESUS ELÄÄ, JEESUS ON HERRA. Hallelujaa!

Jos yhteisö, olkoot minkä niminen, tai minkä kokoinen hyvänsä, nousee julistuksesa keskiöön, - silloin lauma on eksynyt pois oikelta Tieltä.😢
Meissä kaikissa on syntiä ihan riittävästi, lisää ei tarvitse enään keksiä!

2. Moos 20:1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:

2. Moos 20:2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
2. Moos 20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

2. Moos 20:4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
2. Moos 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
2. Moos 20:6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

2. Moos 20:7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

2. Moos 20:8 Muista pyhittää lepopäivä.
2. Moos 20:9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
2. Moos 20:10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
2. Moos 20:11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

2. Moos 20:12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

2. Moos 20:13 Älä tapa.

2. Moos 20:14 Älä tee huorin.

2. Moos 20:15 Älä varasta.

2. Moos 20:16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

2. Moos 20:17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

3

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs tänään joisin janooni juoksevaa vettä kraanasta vai sanaa kotitalouden kirjasta; "kraanasta saa vettä"

Maistuisko paperi paremmalta?
      Mietin vain että näin aurinkoisena päivänä kurkku voi olla vähän kuiva että se paperi saattaa jäädä kitalakeen kiinni! Voi Voi mitähän tässä nyt tekis kun toiset sanoo paperia toiset vettä kumpaahan sitä nyt joisi janoon?

• Anonyymi

ota ainakin kravatti pois ennekuin juot mitään !

• Anonyymi

Häpeä jumalaton. Muista Luojaasi nuoruudessasi. On tyhmää asettua häntä vastaan, jolta on saanut kaiken. Ja tiedä, että vastaat Luojallesi elämästäsi. Pilkkaajan osa on kamala jos hän joutuu kääntymättömänä kohtaamaan Kristuksen hengen poistuttua ruumiistaan. Kysymys on niin suuresta Herrasta, että sanakin häneltä ja koko maailmankaikkeus lakkaa olemasta.

Jes. 57:3 Mutta tulkaa te tänne, te noidanpenikat, te huorimusten ja porttojen jälkeläiset!
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Saarn. 12:1 Ja muista Luojaasi nuoruudessasi, ennenkuin pahat päivät tulevat ja joutuvat ne vuodet, joista olet sanova:
      Saarn. 12:2 "Nämä eivät minua miellytä"; ennenkuin pimenee aurinko, päivänvalo, kuu ja tähdet, ja pilvet palajavat sateen jälkeenkin-
      Saarn. 12:3 jolloin huoneen vartijat vapisevat ja voiman miehet käyvät koukkuisiksi ja jauhajanaiset ovat joutilaina, kun ovat menneet vähiin, ja akkunoista-kurkistelijat jäävät pimeään,
      Saarn. 12:4 ja kadulle vievät ovet sulkeutuvat ja myllyn ääni heikkenee ja noustaan linnun lauluun ja kaikki laulun tyttäret hiljentyvät;
      Saarn. 12:5 myös peljätään mäkiä, ja tiellä on kauhuja, ja mantelipuu kukkii, ja heinäsirkka kulkee kankeasti, ja kapriisinnuppu on tehoton; sillä ihminen menee iankaikkiseen majaansa, ja valittajat kiertelevät kaduilla-
      Saarn. 12:6 ennenkuin hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy ja vesiastia rikkoutuu lähteellä ja ammennuspyörä särkyneenä putoaa kaivoon.

Saarn. 12:7 Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.

Jos saat elää yli 70 vuoden ikään, alat ymmärtää tämänin tekstin, mitä se tarkoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3560
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1598
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      26
      1307
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1013
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      973
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      62
      874
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      94
      817
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe