Hieman hymyilytti katsastusasemalla.

Anonyymi

Käytin Dusteria katsastusasemalla. Tympeenä katsuri tuhahti että vuoden
päästä sitten uudestaan.

Viereisellä paikalla virkamies esitteli vikalisttaa Bemari- kuskille mitä
tulisi kunnostaa että Bemarista tulisi kelvollinen tieliikenteeseen ja
voisi taas kilvet laittaa kulkupeliin. Oli siinä pokassa hieman pitelemistä . . .

8

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää oli hyvä vitsi. Hitsi että nauratti. Hahahahaha. Hihihihihihi

• Anonyymi

Suuri hinta ja kalliit viat,silloin ei enää auta rasvalla kammattu tukkakaan !

• Anonyymi

Voi kun kiva, varmaan koko vuoden kohokohta! Jaa, että ihan niinkin vanhaksi kestänyt "pölyhuisku" että pääsee ensi vuonna käymään uudestaan.

Miksi se tympeenä oli katsuri? Ei kai se mulle ollut mitenkään tympeenä vaikka "joutuikin" päästämään hieman vanhahtavan (21v) pösöni kerralla läpi.

• Anonyymi

Tympeä katsuri ilmeisesti siitä syystä ettei asiakkaana sattunut olemaan
      premium- merkin asiakas. teki vain työtään ja joutui hyväksymään Dusterin.
      ajoneuvon kuljettajan huoli on pitää kulkuneuvonsa kunnossa eikä haeta
      vikalistoja k-asemalta. Monet epäkohdat ovat päällepäin näkyvissä ja näitä
      tarjotaan katsastukseen. Korjaamokäynti ennen katsastusta ellei itse pysty
      tekemään. Toki piileviä tulee esille ja jopa ennakointia tulevista vioista
      mitkä tulevana vuotena olis hyvä huomioida.

• Anonyymi

Bemariin ei 1000 eurolla montaa tukivartta saa, tiedän kokemuksesta .

• Anonyymi

Tuttu ajaa pelkästään usa autoilla vanhemmilla semmoisilla ja yhden käyttö bmw yksilön kokeili mutta alle vuosi ja myyntiin monipuolisten vikojen ja kalliita osia meni kuukausien aikana. Sanoi vain että bensa saa maksaa 5€ litra ja jenkillä on halvempi ajaa töihin ja takas ja se toimii. Eipä ollut paljon lisättävää.

• Anonyymi

On kestäviäkin bmw malleja ollut mutta uudemmat on monivikaisia ja erittäin kalliita korjuutella. Rahamiehethän ei tiedä niistä vioista mitään kun vaihtavat takuunalaisen autonsa aina uusiin. Palstan ääliö kommenteista päätellen teinipoikia on valitettavan iso prosentti. Itse ajan Lexus merkillä ja hyvin vähän korjaamolla tarvetta käydä. Erittäin hyvä merkki mutta ne 200 corollan näköiset ei ole ihan hyviä tunnultaan.

• Anonyymi

Tässä niuvalainen. Me tykätään dacia rasiasta. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe