Osuuskaupan muikkuterassi. Hyvä !

Anonyymi

Hyvät ja tuoreet oli muikut ! Kohtelias ja todella hyvä palvelu, tullaan varmasti vielä tänäkesänä käymään monesti.

125

1608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä ihan ykköspaikka, kun haluaa muikkuja ja palvelu niinkuin ravintolassa pitää ollakin. Kun menee ravintolaan niin hyvän ruuan lisäksi haluaa hyvää palvelua, juomat, ruuat kuin myös laskukin tuodaan pöytään, ei tarvitse ruokailuvälineitä, juomia yms itse viedä pöytään niinkuin eräässä kojussa.

• Anonyymi

Paskapuhetta, itte kirjoittelevat, kun ei ole asiakkaita, kalliita muikkuja syömässä.
      Ei ollu sen parempia kuin kojulla, vieläpä vähän vanhoilta maistuivat. Ei mitään kehumista. Joten ei kannata uskoo kaikkee mitä joku kirjoittaa.
      Ja takuulla tiedän miltä tuore kala (muikku) maistuu.
      Liian monta kertaa ravintolassa saanut vanhaa(lähes pilaantunutta) kalaa!

• Anonyymi

Kalakoju itse kehuu itseään kuulemma tuolla yleisöpalstoilla! Näin nuo väittää myös torilla ( istuskelevat tietäjät).

• Anonyymi

Vähhään ollaan tyytyväisiä ja paremmasta ei mitään tietoa, kun osulan muikkuja kehutaan,

• Anonyymi

Kyllä minä joka olen kalastanut lähes koko ikäni, tiedän miltä tuoremuikku maistuu. Osuuskaupan terassilta niitä kyllä saa. Toista on tässä tappelijan kalakopissa, ei voi kehua ! Harmi.

• Anonyymi

Todella hyvät muikut olkoot osula tms ehdottomasti paremmat kuin kojussa.

• Anonyymi

Muikuista ja sen säilyvyydestä.
      Muikku on erityisen herkkä kala, kylmäketju ei saa rikkoutua missään vaiheessa, heti pyynnin ja purkaamisen jälkeen jäihin.
      Monta kertaa ostaessani muikkuja, saanut jo laatikossa vedessä seisseitä velttoja muikkuja, joissa jo alkanut pilaantuminen.
      Ompa ollut joskus sotkettu tuoreiden muikkujen sekaan vanhoja, suurin osa napakoita mutta seassa pehmenneitä, joissa jo mahapuoli retkottaa auki.
      Noissa muikkunpaistopaikoissa ei aina tiedetä mikä on tuoretta, siellä koulutettu kesätyöntekijä lyö pannulle muikut, oli ne sitten mitenmonta päivää vanhoja.
      Paljon kalastaneena ja kalaa syöneenä, tulee pettymyksiä, annoskoon pienuutena, tuoretena, ja paistettujen muikkujen pannulla voissa, tunnin lilluneiden muikun raatojen johdosta.

• Anonyymi

Ootta työ sittä mahottomija nirppanokkija:D:D Pitäs sen kelevata kalan kuha ee oo ihan tuntemattomaks pehmennä:D:D

• Anonyymi

Kerran vain ja karkuun.
      Huonoa tavaraa ei toista kertaa halua, joten luikurimaisella yrittäjyydellä ei pitkälle pötkitä - Savonlinnan kokosoisessa kaupungissa matka katkeaa vieläkin nopeammin.
      Ruokailuvälineet ja juomankin jaksan kantaa pöytään, mutta pöydän on oltava puhdas ja muikkujen priimakuntoisia.

Jos ei onnistu ravintolassa, niin kotona onnistuu.

• Anonyymi

Osuuskaupan terassilla oli muutama vuosi sitten niin kova paistetun kalan kärtsä, ettei ole tullut käytyä sen jälkeen.
      Kalakojussa saanut hyvät muikut, paitsi viime kesänä oli viimeisellä kerralla niin omituisen kuivia käppänöitä, että oli jätettävä osa syömättä.
      Tänä kesänä kumpikin paikka vielä testaamatta.

• Anonyymi

Kyllähän se vähän tuoksuu, kun muikkuja paistetaan. Eipä tuo haittaa. Muikkuterassilla, siellä korkealla tulee käytyä. Hyvät maisemat ja palvelut .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se vähän tuoksuu, kun muikkuja paistetaan. Eipä tuo haittaa. Muikkuterassilla, siellä korkealla tulee käytyä. Hyvät maisemat ja palvelut .

Kun kalaa paistetaan sisätiloissa, on ilmanvaihdon oltava kunnossa, että pystyy samoissa vaatteissa vielä liikkumaan muuallakin kuin muikkujen paistoravintolassa!!
        Eli kyllä haittaa, jos vaatteet lemuaa kalojen paistinrasvalle. Tai siis ainakin osalle ravintolassa käyville, mutta niinhän se onkin, että jokainen valitsee monistakin eri syistä ravintolat, missä käy nautiskelemassa.

• Anonyymi

Viime kesänä elokuussa Seurahuoneen terassin muikut olivat parhaita mitä olen syönyt ja olen syönyt paljon suoraan verkosta pannulle nostettua , mutta nyt pari viikkoa sitten ei ollut yhtä hyviä eli tähän vaikuttaa varmasti moni asia kuten vuodenaika, paistaja ja kalantuoreus.
      Muikku maistuu heinäkuun lopun jälkeen parhaimmalle.
      Kojussa en muista muikkuja syöneeni, mutta tuskin pahoja sielläjään

• Anonyymi

Osuuslafkan muikut on suomen huonoimmat.

• Anonyymi

Onko asenneongelmia?

• Anonyymi

Siinä on yksi avohoitopotilas! Pysy kotona! Nyt asiaan , Seurahuoneen muikut parhaat !

• Anonyymi

Törkyturpia riittää muikkujen syöntiinkin, voi herran jestas sentään, miten uskomatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on yksi avohoitopotilas! Pysy kotona! Nyt asiaan , Seurahuoneen muikut parhaat !

Ei vaan seurahuoneen muikut on suomen huonoimpia. Palvelussakaan ei ole kehumista.

• Anonyymi

Onko ne niitä savpkon kaatajia?

• Anonyymi

Jokainen saa päättää ihan itse, missä maistuu parhaiten ja miksi!!!

• Anonyymi

Ei muuten voi.
        Jos menet ravintolaan, tilaat annoksen, ja se maistuu omasta mielestä p*******, niin eipä siinä valita muuta kuin ruuan maksaminen ja syömättä jättäminen.

• Anonyymi

Eikö ole enemmän kuin naurettavaa, että Savonlinnassa muikutkin ikään kuin politisoidaan ja haukutaan ravintoloiden asiakkaita älyvapaasti.
      Käydään siellä, minne tassut mieluiten kulloinkin vievät, nautitaan ja tehdään itse päätöksemme sekä muikuista että ravintolasta.
      Eikus nauttimaan herkullisia ja terveellisiä muikkuja Savonlinnassa.

• Anonyymi

Ensimmäinen virkkeesi onkin mahdollista vain Savonlinnassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen virkkeesi onkin mahdollista vain Savonlinnassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen on vaan sitä savonlinnalaista joka paikan negatiivista jäkätystä.

• Anonyymi

Hienoa, että Savonlinnasta saa hyviä muikkuja niin raakana kuin valmiiksi nautinnollisina. Päätän ihan itse, milloin savusta tai paistan itse ja milloin haluan lähteä nauttimaan toisten kokkaamia.
      Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Anonyymi

Kyllä näin se on. Täällä vaan on tämä jupina joka asiasta, mitä tehdään, tai ei tehdä .

• Anonyymi

Oliskos meille savonlinnalaisille hienoo alkaa mainostamaan kaupunkiamme Suomen parhaimpana muikkukaupunkina, jossa aina kannattaa nauttia muikkujakin.
      Vastuu mainonnasta velvoittaa varmasti jokaisen muikkuja rahasta tarjoavia.

• Anonyymi

Savonlinnassa niin kova kateus ja kauna, ettei onnistune yhteen hiileen puhaltaminen. Mieluummin voidaan huonosti kuin arvotettaisiin kilpailevaa lafkaa.
        Kaikkia täysin turhaan joka asiasta älyvapaasti haukkua rouskuttavia pyytäisin katsomaan peiliin ja miettimään, mikä voisikaan olla kaikille savonlinnalaisille parasta kyseisessä asiassa.

Kukaan ei varmasti tule yksin toimeen missään Suomessa, vaikka olisi kuinka iso rahasäkki käytettävänä omaan hyvinvointiinsa tahansa.

Mitenkäs voisimme alkaa kunnioittamaan kaikkia toisiamme arvokkaina savonlinnalaisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savonlinnassa niin kova kateus ja kauna, ettei onnistune yhteen hiileen puhaltaminen. Mieluummin voidaan huonosti kuin arvotettaisiin kilpailevaa lafkaa.
        Kaikkia täysin turhaan joka asiasta älyvapaasti haukkua rouskuttavia pyytäisin katsomaan peiliin ja miettimään, mikä voisikaan olla kaikille savonlinnalaisille parasta kyseisessä asiassa.

Kukaan ei varmasti tule yksin toimeen missään Suomessa, vaikka olisi kuinka iso rahasäkki käytettävänä omaan hyvinvointiinsa tahansa.

Mitenkäs voisimme alkaa kunnioittamaan kaikkia toisiamme arvokkaina savonlinnalaisina.

Kato joku viitsii ja uskaltaa sanoa rehellisesti kertoi näkemyksensä savonlinnalaisista toisiaain kohtaan.
        Voi ei, miten noloo meiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato joku viitsii ja uskaltaa sanoa rehellisesti kertoi näkemyksensä savonlinnalaisista toisiaain kohtaan.
        Voi ei, miten noloo meiltä.

Niinpä, miten me päästään siitä kaiken kattavasta kateudesta, joka vie kaiken yhteisymmärryksen ja toistemme kanssa toimimisen.
        Ihan pölhöläisten toimintaa!
        Herätkkää viimeinenkin hyväksymään kaikki itseäänn erilaisetkin kaupunkilaiset ja tekemään yhteistyötä.

Minulla ainakin ihanan helppoo valita esim. hyvät palvelut, kun ei tarvii miettiä poliittisia kantoja.
        Oikeestaan ottaa melkein päähän tuo politiikan vetäminen jo Savonlinnan ruokaankin.

• Anonyymi

Pieni annos, pieniä karelle paistettuja muikkuja, kallis, tarjoilija sölköttää englantia . . . ja vihreän kortin omistavat joukkopsykoosissa elävät pöljät kehuvat?

• Anonyymi

Makuasioista ei kannattane kiistellä.
        Kun ei tykkää, niin kukaan ei pakottane uusimaan pettymystään.
        Kerran vain se kirpaisee asiakasta ja kenties monet kerrat ravintoloitsijaa.

• Anonyymi

Tosi hyvä kirjoitus ja valitettavasti 100% totta;

"Savonlinnassa niin kova kateus ja kauna, ettei onnistune yhteen hiileen puhaltaminen. Mieluummin voidaan huonosti kuin arvotettaisiin kilpailevaa lafkaa.
      Mitenkäs voisimme alkaa kunnioittamaan kaikkia toisiamme arvokkaina savonlinnalaisina."
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Noista syistä muutin pois mutta käyn 3-4 kertaa vuodssa muutaman pv ihailemassa Suomen kauneinta kaupunkia!
      "Ex asukas"

• Anonyymi

Bonuksia kerätään oli paikka, ruoka, minkälainen hyvänsä. Sitten kehutaan että bonuksilla tein sitä sun tätä, ja sain halvalla hotellihuoneen, joka on kyllä jo hinnoiteltu ylihintaiseksi. Nämä yleensä bonukset ja plusspisteet pitäis lailla kieltää, ja alennukset kaikille suoraan hintaan.

• Anonyymi

Kyllä kiittää pitää bonus systeemiä ! Huomattavasti halvempaa jo lähtökohtaisesti ja päälle vielä bonus. Vertaus K huijari citymarkettiin, joka todella kallista kaikki, eikä Plussa tee mitään. Ainiin , muikut olivat tosi hyviä siellä kattoterassipaikassa .

• Anonyymi

Mitä enemmän ostellaan, sitä enemmän tulee bonuksia!
        Bonuksilla voi maksella sitten uusia osteskeluja.
        Mikäs takia ne pitäisi kieltää?
        Hyvä asiakas kannattaa pitää hyvänä asiakkaana.

• Anonyymi

Osulan muikkuihin en koske vaikka maksettaisiin.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sinun änkyrä mielipiteesi. Saat syödä sillisi missä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinun änkyrä mielipiteesi. Saat syödä sillisi missä haluat.

Kukaan terve ei kannata osuuskauppaa mutta savossahan sairaita riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan terve ei kannata osuuskauppaa mutta savossahan sairaita riittää.

Perustele miksi ei ole hyvä idea asiakasomistajuus?
        Eikä mene läpi, että maksetaan hinnoissa ne bonukset.
        K kauppa kalliimpi ja vähemmän tulee plussaa.
        Litukan kanssa ei voi vertailla, koska taso ihan eri mitä tarjolla.

• Anonyymi

Useana vuonna olen nauttinut muikuista Muikkuterassilla, Kalastajan kojulla sekä Majakassa. Aina ja kaikissa paikoissa ne on maistuneet oikein hyviltä! Kiitos.

• Anonyymi

Surahuonen yläkerrassa oli sellainen muikunpaiston käry, ettiei siellä pitkin viihtynyt, en tiedä onko tilanne parantunut, mutta enpä usko. Muuten ihan hyvät näkymät torille. Kunhan käryasiat ja hinta saadaan kohdilleen niin, vois taas käydä syömässä.

• Anonyymi

Kesällä haluan syödä paistettuja muikkuja ulkona ja talvella sisällä.
      Helppo valinta eikä tarvitse kärsiä muikkujen paistamisesta aiheutuvasta kärystä.
      Hyvä ruoka - parempi mieli.

• Anonyymi

Jos ravintolassa haisee ruokien paistokäryt, niin ilmastoinnin toimimattomuus kertoo kenties muustakin toimimattomuudesta.

• Anonyymi

Kyllä mulkun pitää olla tuore ja napakka.. Vanhat, veltot ja parhaan myyntipäivän ylittäneet ei kiinnosta.

T.Sirpa, Peitsari

• Anonyymi

ei vanhoja muikkuja saa paistaa ely kieltää
        T.Ahti, Ruohoaho

• Anonyymi

Vanhoja muikkuja/kaloja ei saisi myydä Citimarketissakaan, josta niitä olen joskus saanut, ja muuten kellarpellon K-kaupasta vanhaa kirjolohi filettä, yök piti heittää pois.
      Usein muikut lilluu vedessä ja ovat vanhoja, eivät kestä edes perkausta, hajoovat käteen. Tällästä myydään, olen joskus palauttanutkin tuotteen ja saanut rahat takas, aina ei ole ollut mahdollista palauttaa, kun on ollu muuta menoa.
      Kansalaiset vaatikaa rahoillenne kunnon tuote!

• Anonyymi

Turistina täällä Savonlinnassa ja Seurahuoneen muikut söin, hyviä olivat ja bonus päälle.

• Anonyymi

Ihan mahtavat muikut!

• Anonyymi

Muikkuterassilla en ole käynyt. Kojun muikut on perinne, pakko saada niitä aina kun Savonlinnassa käydään. Suosin pienyrittäjiä mieluummin kuin ketjupaikkoja ja pidän sijainnista veden äärellä.

• Anonyymi

Sama minulla. Koju on ihana paikka veden äärellä ja kannatan pienyrittäjää, kun vaan muikkujen laatu ja hinta pysyvät kohdillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama minulla. Koju on ihana paikka veden äärellä ja kannatan pienyrittäjää, kun vaan muikkujen laatu ja hinta pysyvät kohdillaan.

Ei pienyrittäjää kannateta kannatuksen vuoksi jollei tuote ole hyvä .Itse pidän muikkuterassia parempana vaihtoehtona, hyvä tuote ja saa palvelua,juomat ja ruokailuvälineet tuodaan pöytään ei tarvitse itse kantaa niinkuin kojulla.

• Anonyymi

Vuosia käynyt Kojun terassilla muikkuja syömässä , en ole pettynyt paikkaan. Hintakin kohdallaan.

• Anonyymi

Aulikki?

• Anonyymi

Peitsaro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peitsaro?

En kannata pienyrittäjiä, isoissa ketjupaikoissa käyn.

• Anonyymi

Onhan se hyvä että tuollaisesta ennenvanhaan köyhien ruuasta on tullut muotiruokaa, noiden muikkuterassien myötä. Nuorisokin osaa syödä, kun ei tarvii kuoria eikä ruotoa mitään, senkun laittaa suuhunsa, ja liisterimuusit perään.
      Hyvä juttu, kala on kotimaista ja onhan kunnon ammatinharjoittajilla työtä.

• Anonyymi

Syön mukkuni pääasiallisesti itse paistettuna tai savustettuna, joten vertaan ravintolassa saamaani annosta hyvään kotiannokseeni.
      Muutaman kerran syönyt muikkuja sekä Seurahuoneen yläkerrassa että Kalakojun terassilla, mutta myös Majakassa.

Kiva, että Savonlinnassa saa muikkuja hyvin ennen kaikkea kesällä. Valintani perustuu pitkälle ilmaan eli syön ulkona kesällä mieluummin, mutta hinta-laatutasoa tarkkaillen. Kokki taitaa olla se tärkein lenkki, jonka huomaa kyllä heti ekoilla puraisuilla tai jo annoksen nähtyä.
      Eroja tuntuu olevan kaikissa paikoissa ... mutta en ole kertaakaan vielä jättänyt missään kokonaan syömättä.

Palautetta kannattaa antaa jo ravintolassa, niin positiivista kuin negatiivista.
      Huonosta ruoasta ei tietenkään maksa montaa kertaa.

• Anonyymi

Totta, palaute sanotaan suoraan. Itse kokkina toimineena yli pari vuosikymmentä, tiedän jotain muikunpaistosta. Näinpä voin sanoa, että Osuuskaupalla, siellä muikkuterassilla oli todella hyvät paistetutmuikut, sekä muut lisukkeet ! T. Turisti.

• Anonyymi

Mene Savonlinnassa minne tahansa syömään niin huomaat todellakin olevasi mulkkuterassilla.

• Anonyymi

Kojun muikut TAAS todettu hyviksi. Jonot oli pitkät, silti ystävällinen palvelu!
        Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille muikunkäryssä hikoileville, niin tarjoilijoille, kassalle, kuin kokille!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojun muikut TAAS todettu hyviksi. Jonot oli pitkät, silti ystävällinen palvelu!
        Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille muikunkäryssä hikoileville, niin tarjoilijoille, kassalle, kuin kokille!!

No enpä kehuis kojun muikkuja hyviks, itse kun paistoin oli parhaat .

• Anonyymi

Kojun muikut oli hiviä, annos oli vain pieni, ennen oli kyllä isommat annokset. Lasten annos, nälkäiseksi jäin!

• Anonyymi

Osuuskaupan terassilla kävin muikuilla, hyviä olivat ja olut kylmää.

• Anonyymi

Hyvä ruoka, parempi mieli.
      Kannattanee pitää mielessä, että jokainen annos jättää jäljen ruokailijan mieleen ja sama koskee myös palvelua.

• Anonyymi

Kyllä Kalstajan Kojun muikut on ihan parhaita.

Osuuskolhoosi väen piraattikopiot muistuttaa niihin verrattuna velttoa kyrpää.
      Vasemmistohan savonlinnassa käyttää näitä keskinäisiin seksileikkeihinsä, koska onhan se tutumpaa työntää kaverin rectumiin velttoa...oli se sitten muikku tai mulkku.

• Anonyymi

Edellä esimerkki savolaisesta "fiksuudesta"!!

• Anonyymi

Toivottavasti en satu törkyturpien kanssa samaan aikaan edes muikuille.
        Ettei mene ruokahalu.

• Anonyymi

Kyllähän yksityisyrittäjien palveluita aina mieluummin käyttää ja tukee kuin kommunistien.

• Anonyymi

Ja minähän päätän ihan varmasti ihan itse, missä maistuu ja minkälaisessa miljöössä, pätee myös muikkuihin.
      Kun saa hyvää ruokaa ja hyvää palvelua, niin ei sinakaan minun puolestani kukaan päätä syönkö välillä siellä ja välillä taas tuolla.
      Itse saan päättää ja itse myös päätän.

• Anonyymi

Huomaa kyllä miten älyvaapaat kirjoittelee tuolla nii kuin klo 18.26. Mieleltään vialla oleva. Onneksi syö muikkunsa tulevaisuudessa hoitolaitoksessa pakko paidassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kyllä miten älyvaapaat kirjoittelee tuolla nii kuin klo 18.26. Mieleltään vialla oleva. Onneksi syö muikkunsa tulevaisuudessa hoitolaitoksessa pakko paidassa.

Meneeks osuuskolhoosilaisella ihon alle.
        Totuushan on se, että kaikki palvelu mikä tuotetaan osuuskunta pohjalta, on eräänlaista sosialismia.
        Yksityinen yrittäjä laittaa aivan eri tasolla itsensä likoon menestyäkseen.
        Se jos mikä takaa sen, että laatu pysyy korkealla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneeks osuuskolhoosilaisella ihon alle.
        Totuushan on se, että kaikki palvelu mikä tuotetaan osuuskunta pohjalta, on eräänlaista sosialismia.
        Yksityinen yrittäjä laittaa aivan eri tasolla itsensä likoon menestyäkseen.
        Se jos mikä takaa sen, että laatu pysyy korkealla.

Yksityisyrittäjiäkin on monenlaisia, ja se on todistettu alalla kuin alalla.

Yksityisyrittäjyys ei todellakaan välttämättä takaa korkeaa laatua, mutta usein korkean hinnan ...

Tämä keskustelu muuten alkaa uhkaavasti aiheuttaa jopa antibatiaa yksityisyrittäjyyttä kohtaan törkeiden kirjoitusten takia.

Eiköhän tänne Savonlinnaan sentäs sovi sekä niin yksityisten paistamat kuin osuuskaupan ravintoloissakin paistetut muikut.
        Luulisi savonlinnalaisillekin olevan tärkeää, että täällä paistetaan muikkujakin mahdollisimman paljon ja saadaan ne hyvin kaupaksi ja mahdollisimman monelle savonlinnalaiselle työtä.

Välillä tuntuu että täällä Savonlinnassa on oikeasti jokin aivottomien törkyturpien joukko, joka on mollaamassa ja kylvämässä riitaa joka ainoassa asiassa.
        Kannattaisko vähä miettiä, ensin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisyrittäjyys ei todellakaan välttämättä takaa korkeaa laatua, mutta usein korkean hinnan ...

Tämä keskustelu muuten alkaa uhkaavasti aiheuttaa jopa antibatiaa yksityisyrittäjyyttä kohtaan törkeiden kirjoitusten takia.

Eiköhän tänne Savonlinnaan sentäs sovi sekä niin yksityisten paistamat kuin osuuskaupan ravintoloissakin paistetut muikut.
        Luulisi savonlinnalaisillekin olevan tärkeää, että täällä paistetaan muikkujakin mahdollisimman paljon ja saadaan ne hyvin kaupaksi ja mahdollisimman monelle savonlinnalaiselle työtä.

Välillä tuntuu että täällä Savonlinnassa on oikeasti jokin aivottomien törkyturpien joukko, joka on mollaamassa ja kylvämässä riitaa joka ainoassa asiassa.

Hyvä kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkyturvat kunniaan!
        Ilman törkyturpia ei olisi keskustelua. Samanmielisten hymistely on puppelipoikien hommia. Savolaiset törkyturvat on alansa huippuosaajia siinä, että he osaavat saada aikaan keskustelua. Maailmalla tunnetaan törkyturpien arvo ja onpa eräässä piilaakson yrityksessä erityisesti huomattu, että törkyturpien laatikon ulkopuolelta ajattelu voi johtaa hyviin innovaatioihin.
        Kommarit jätemyllyyn!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkyturvat kunniaan!
        Ilman törkyturpia ei olisi keskustelua. Samanmielisten hymistely on puppelipoikien hommia. Savolaiset törkyturvat on alansa huippuosaajia siinä, että he osaavat saada aikaan keskustelua. Maailmalla tunnetaan törkyturpien arvo ja onpa eräässä piilaakson yrityksessä erityisesti huomattu, että törkyturpien laatikon ulkopuolelta ajattelu voi johtaa hyviin innovaatioihin.
        Kommarit jätemyllyyn!

Aivan naulan kantaan. Tuo osuuskuntaväki vaan tässä yrittää puskea valmiille menestyskonseptille (lue: Kalastajan Koju).
        Eikös ne yrittäneet tässä pari vuotta sitten perua sieltä myyntiluvatkin, että saisivat suoraan monopolin itselleen.
        Sen vuoksi Osuuskolhoosin muikut maistuvat korruptiolle.

• Anonyymi

Ja me savonlinnalaiset ja Savonlinnan turistit syödään siellä missä halutaan törkyturpien uikutuksesta huolimatta.

• Anonyymi

Meinasin huomenna mennä vieraideni kanssa Kojulle syömään muikkuja, mutta tämän keskusteluketjun luettuani menenkin muualle.

• Anonyymi

Aivan vapaasti.
        Ei sinne Kalstajan Kojulle olis varmaan mahtunutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan vapaasti.
        Ei sinne Kalstajan Kojulle olis varmaan mahtunutkaan.

Hyvä tietää. En mene sitten minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää. En mene sitten minäkään.

Kojulle en mene minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojulle en mene minäkään.

Kun se kerta tämmöseks haukkumiseks menee niin muuten mene minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lopetan syömisen kokonaan, juon vaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi niin, siellä saa annoksen ainoastaan rahaa vastaan. Maksusitoumus- ym. osuuskuntalaput ei käy maksuvälineenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi niin, siellä saa annoksen ainoastaan rahaa vastaan. Maksusitoumus- ym. osuuskuntalaput ei käy maksuvälineenä.

Ettei vaan pilkka iskisi omaan nilkkaan.
        Jaloilla on onneksi helppoa kertoa mielipiteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan pilkka iskisi omaan nilkkaan.
        Jaloilla on onneksi helppoa kertoa mielipiteensä.

Hyvä muistutus ... ylimielisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä muistutus ... ylimielisille.

Jos nyt ei alettaisi puhua raha-asioista tässä yhteydessä, koska teillä osuuskutalaisilla ei ole siitä aiheesta käytännön kokemuksia.
        Teidän pääomaa on lähinnä verokertymien jako omille etupiireille, ja yhteisen hyvän nimissä monopolisoida menestyvät brändit omille kavereille.
        Eli, jättäkää nämä raha-asiat meille, kellä sitä nyt vaan sattuu olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt ei alettaisi puhua raha-asioista tässä yhteydessä, koska teillä osuuskutalaisilla ei ole siitä aiheesta käytännön kokemuksia.
        Teidän pääomaa on lähinnä verokertymien jako omille etupiireille, ja yhteisen hyvän nimissä monopolisoida menestyvät brändit omille kavereille.

Kelle teille pitäisi yhteiskuntamme raha-asiat jättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle teille pitäisi yhteiskuntamme raha-asiat jättää?

Muka pienyrittäjille, ha ha ei tule mitään !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuuskauppa hoitaa hyvin bisnekset ja rahaa on. Nämä muut täällä vinkuu kateissaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuuskauppa hoitaa hyvin bisnekset ja rahaa on. Nämä muut täällä vinkuu kateissaan .

Näinkö äiti on sinulle sanonut...

• Anonyymi

Kummassa on isommat annokset, onko joku käyny molemmissa, ja vertaillut?

• Anonyymi

No ainakin syksystä kevääseen aikana Osuuskaupalla jättiläisannokset verrattuna Kojun annoksiin.
        Kylmän aikaan maistuukin paistetut kuumat muikut mieltäkin lämmittäviltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin syksystä kevääseen aikana Osuuskaupalla jättiläisannokset verrattuna Kojun annoksiin.
        Kylmän aikaan maistuukin paistetut kuumat muikut mieltäkin lämmittäviltä.

Osuuskolhoosin muikut tuntuvat isommalta annokselta, koska annos maistuu niin paskalle ettei sitä meinaa saada alas edes kepillä perään tökkimällä.

Kalstajan Kojun muikut taas on niin suussa sulavia, että sen vuoksi lautanen niin liukkaasti tyhjenee.
        Kojun muikkujahan syö vaikka ei olisi edes nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuuskolhoosin muikut tuntuvat isommalta annokselta, koska annos maistuu niin paskalle ettei sitä meinaa saada alas edes kepillä perään tökkimällä.

Kalstajan Kojun muikut taas on niin suussa sulavia, että sen vuoksi lautanen niin liukkaasti tyhjenee.
        Kojun muikkujahan syö vaikka ei olisi edes nälkä.

Kojun muikut vanhoja ja lössöä, teille välttää aivan hyvin.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojun muikut vanhoja ja lössöä, teille välttää aivan hyvin.!

Kyllä käytiin Osuuskaupan terassilla ja oli paljon muitakin asiakkaita, hyvät muikut ja maistuvat, kiitos sanoo Turisti. Ps. Sanoin myös terassin tarjoililalle.

• Anonyymi

Kojun muikkuannos oli pienehkö, en saanut mahaani täyteen, normikokoinen ruokailija. Lautanenkin sellainen pienipitkulainen, lastenlautanen.

• Anonyymi

Kojun annokset onkin tarkoitettu syötäväksi, vaikkei olis nälkäkään ... jonkun kehujan mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojun annokset onkin tarkoitettu syötäväksi, vaikkei olis nälkäkään ... jonkun kehujan mukaan.

Pjerse kojun muikuilla ei viitti käydä, pienet on annokset !

• Anonyymi

Tänään torilla tapahtunutta:
      Lokki nappasi lautaselta osuuskolhoosilaisen muikun...muikun syötyään oksensi sen pois välittömästi.
      Hakeutui tämän jälkeen ensiapupolille kovien vatsanväänteiden saattelemana.
      Terveyskeskukselta päästyään meni poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta eläinrääkkäyksestä.
      Paikallislehti Itä-Pravdalle antamassaan haastattelussa herra Lokki kritisoi jyrkästi sitä, että osuusteurastamon muikut ikänsä puolesta ei vain haise vaan myös maistuvat mummovainaan vitulle.

• Anonyymi

Puhutko sinä torilla tapahtuneesta --- ei kai se muikku ollut kuitenkin kojulta ostettua, pyääh!
        Törkyturpa näköjään tässäkin keskustelussa purkamassa pahaa oloaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko sinä torilla tapahtuneesta --- ei kai se muikku ollut kuitenkin kojulta ostettua, pyääh!
        Törkyturpa näköjään tässäkin keskustelussa purkamassa pahaa oloaan.

Melekosen onnetonta mainosta kojulle. Oikein hävettää tuon jatkuvan törkyilijän kirjoitukset. Ei tee enää mennä torille muikuille.

• Anonyymi

Onko sulla paha olla?
        Miksi näytät typeryyttäsi somessa, kun olet kerta oikein selvää ministeriainesta.
        Uskottavuutesi kärsii pahasti.
        Relaa.vähän, ettei vaan pää pimahda lopullisesti.

Sano muikku ja nauti elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla paha olla?
        Miksi näytät typeryyttäsi somessa, kun olet kerta oikein selvää ministeriainesta.
        Uskottavuutesi kärsii pahasti.
        Relaa.vähän, ettei vaan pää pimahda lopullisesti.

Sano muikku ja nauti elämästä.

Kojun muikut piti heittää kaiteen yli sinne järveen takas, oli ne niin pahoja !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojun muikut piti heittää kaiteen yli sinne järveen takas, oli ne niin pahoja !

Yritä tässä viritellä keskustelua, kun vasta-argumettien taso on tämä.
        Tuohon pystyy joka ainoa alakoululainenkin. Ehkä jopa opetettu simpanssi.

Ei ihme, että siellä Savonlinnassa mennään lujaa vauhtia alas yhteikunnan kaikilla mittareilla ja sektoreilla.
        Yksi teistä jos osaa numerot yhdestä-kymmeneen ja suurinpiirtein aakkoset, niin tehän pahvit kumarratte sitä kuin puolijumalaa.

Tässä kyseisessä asiassa taitetaan verbaalista peistä lähinnä siitä, että yksityisen yrittäjän bisnekselle on tullut joukkovoimainen kilpailija, joka johtajiensa ja hyödyllisten idiootiensa kanssa yrittää syrjäyttää tämän ja varastaa monopoli aseman.
        Tässä ei ole syytä unohtaa myöskään sitä, että tässä on yritetty ihan vakavissaan käyttää myön poliittisia keinoja.
        Kun ne eivät onnistuneet, niin alkoi teidän idioottien osalta maalituskampanja rehellistä yrittäjää kohtaan.
        On se vaan niin voimaannuttavaa, kun markan aivoilla saa aikaan kympin vahingon.

Kalastajan Koju rules...ai niin, ja muistakaahan tsempata toisianne ryhmärinki-iltamissanne, vitun homot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä tässä viritellä keskustelua, kun vasta-argumettien taso on tämä.
        Tuohon pystyy joka ainoa alakoululainenkin. Ehkä jopa opetettu simpanssi.

Ei ihme, että siellä Savonlinnassa mennään lujaa vauhtia alas yhteikunnan kaikilla mittareilla ja sektoreilla.
        Yksi teistä jos osaa numerot yhdestä-kymmeneen ja suurinpiirtein aakkoset, niin tehän pahvit kumarratte sitä kuin puolijumalaa.

Tässä kyseisessä asiassa taitetaan verbaalista peistä lähinnä siitä, että yksityisen yrittäjän bisnekselle on tullut joukkovoimainen kilpailija, joka johtajiensa ja hyödyllisten idiootiensa kanssa yrittää syrjäyttää tämän ja varastaa monopoli aseman.
        Tässä ei ole syytä unohtaa myöskään sitä, että tässä on yritetty ihan vakavissaan käyttää myön poliittisia keinoja.
        Kun ne eivät onnistuneet, niin alkoi teidän idioottien osalta maalituskampanja rehellistä yrittäjää kohtaan.
        On se vaan niin voimaannuttavaa, kun markan aivoilla saa aikaan kympin vahingon.

Kalastajan Koju rules...ai niin, ja muistakaahan tsempata toisianne ryhmärinki-iltamissanne, vitun homot.

Tämän skeidan jälkeen en ole enää Kojun asiakas.
        Ja arvaas mitä? Annoksen rahalla ostin muikkuja, paistoin ihan itse ja ruokin perheenekin.

Muistan täst'edes aina Kojun ohi kulkiessani tuon sinun "vitun homot" - kirjoituksesi.

Syyskuussa kiipeän sitten yläilmoihin terassille nauttimaan muikkuja ja ihastelemaan Savonlinnan kauneutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän skeidan jälkeen en ole enää Kojun asiakas.
        Ja arvaas mitä? Annoksen rahalla ostin muikkuja, paistoin ihan itse ja ruokin perheenekin.

Muistan täst'edes aina Kojun ohi kulkiessani tuon sinun "vitun homot" - kirjoituksesi.

Syyskuussa kiipeän sitten yläilmoihin terassille nauttimaan muikkuja ja ihastelemaan Savonlinnan kauneutta.

Kojumuikut jätän minäkin ostamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojumuikut jätän minäkin ostamatta.

Pakko myöntää, että paskan maku tullut Kojun muikuista pelkästä törkypuheestä.
        No more.
        Mieluummin kävelen satamassa ja ajan sitten hissillä näköalaravintolaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko myöntää, että paskan maku tullut Kojun muikuista pelkästä törkypuheestä.
        No more.
        Mieluummin kävelen satamassa ja ajan sitten hissillä näköalaravintolaan.

Valitettavasti samaa mieltä. Koju on alkanut haisemaan jo kauas.

• Anonyymi

Hyvät muikut oli taas kojulla.
      Täytyy olla vähintääkin tyhmä jos valitsee palvelunsa suoli 24 kirjoittelun perusteella. Tosin kaikkihan tietää että sosialistit on vajaita.

• Anonyymi

Kojulla on tuote kunnossa.

Mutta tuohon "sosialistit on vajaita" sen verran, että vielä kun he itsekin sen tiedostaisivat ja vetäisivät kätensä lisäksi siitä asianmukaiset johtopäätökset.

Vieläks Savonlinnassa on Kaurosen rautakauppa, sieltä varmaan sais jos vaikka jollain maksusitoumus kupongilla muutaman metrin liukasta narua... ja ei kun kiikkumaan.
        Nuo sosiaalitoimiston maksusitoumus laputhan on savonlinnalaisen vasemmiston ylivoimaisesti eniten käyttämä maksuväline.

Kiitos kuitenkin näille aikaisemmin kommentoineille boikotoijille, parempi onkin, että syötte muikkunne muualla ettei omalla rahalla operoivilla mene ruokahalu. Nöyrä kiitos siitä Teille.

• Anonyymi

Sinähän se täällä kirjoittelet sitä julistustasi.
        Ihan oikeassa olet, että täytyy olla vähintäänkin tyhmä, jos valitsee palvelut kaltaistesi kirjoittelijoiden perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kojulla on tuote kunnossa.

Mutta tuohon "sosialistit on vajaita" sen verran, että vielä kun he itsekin sen tiedostaisivat ja vetäisivät kätensä lisäksi siitä asianmukaiset johtopäätökset.

Vieläks Savonlinnassa on Kaurosen rautakauppa, sieltä varmaan sais jos vaikka jollain maksusitoumus kupongilla muutaman metrin liukasta narua... ja ei kun kiikkumaan.
        Nuo sosiaalitoimiston maksusitoumus laputhan on savonlinnalaisen vasemmiston ylivoimaisesti eniten käyttämä maksuväline.

Kiitos kuitenkin näille aikaisemmin kommentoineille boikotoijille, parempi onkin, että syötte muikkunne muualla ettei omalla rahalla operoivilla mene ruokahalu. Nöyrä kiitos siitä Teille.

OK, työhän myö sulle suodaan. Muista syödä PALJON MUIKKUJA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK, työhän myö sulle suodaan. Muista syödä PALJON MUIKKUJA.

Tuota iloa vielä runsas kuukausi. Eiköhän me siitä selvitä.

• Anonyymi

Käykö se vielä ylpeys lankeemuksen edellä?!

• Anonyymi

Ei se, että lauserakenne on päin helvettiä, ei asiasisältökään anna aihetta heitellä hattua ilmaan.
        Eli, mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se, että lauserakenne on päin helvettiä, ei asiasisältökään anna aihetta heitellä hattua ilmaan.
        Eli, mitä tarkoitat?

Kun oikein kiivaasti ja törkyisästi haukkuu toisia ja ylistää itseään ja samanmielisiä älyvapaasti liikaa, niin voipi kääntyä napsahtamaan omaan nilkkaan ikävästi.
        Eikös vanha viisaus sano, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Liikaa on aina liikaa. Turhalla räksytykselläkin on rajansa.
        Heittele nyt vaikka sitten hattuasi ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun oikein kiivaasti ja törkyisästi haukkuu toisia ja ylistää itseään ja samanmielisiä älyvapaasti liikaa, niin voipi kääntyä napsahtamaan omaan nilkkaan ikävästi.
        Eikös vanha viisaus sano, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Liikaa on aina liikaa. Turhalla räksytykselläkin on rajansa.
        Heittele nyt vaikka sitten hattuasi ...

Meillä käydään muikut syömässä milloin missäkin, hyviä ovat olleet. Asiastatoiseen, bonus kertymä on kyllä hyvä lisä, mutta kuten sanottu on syöty muuallakin.

• Anonyymi

Kesällä ja kauniilla säällä mieluummin ulkosalla ja kylmällä ja huonolla säällä ainoastaan sisällä.
      Kun muikut tuoreita ja paistaja osaa muikkujen paiston, niin kerran kuukaudessa maistuu minullekin.

• Anonyymi

Niin ei kai paistetut muikutkaan ole mikään jokapäiväinen ruoka.

• Anonyymi

Kojulla niin pieniannos joutuu syömään lautasineen päivineen että vähän nälkä helpottaa

• Anonyymi

Annos pienentyny ja hinta suurentunut.
        Kauppa se on joka kannattaa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59