Nämä syöpäläidet ovat olleet vaivanani jo yli vuoden. Läpi on käyty monenlaista kuuria ja rahaa on kulunut.
Otin viime viikolla yhteyttä aiheeseen liittyen ja pyysin päästä terveyskeskukseen syylien poistoon. Oma lääkäri ei siihen suostunut, vaikka hänelle kerrottiin, että vaiva ollut jo yli vuoden. Totesi vain, että liota lämpimässä vedessä ja viilaa hiekkapaperilla tai kynsiviilalla, kunnes syylät katoavat itsestään. Tämä kestää muutamasta viikosta kuukausiin. Sama liturgia edelliseltä lääkäriltä viime vuoden keväänä. Jätin soittopyynnön terveyskeskukseen, jotta voin valittaa asiasta.
Aloitin juuri uudessa työssä, jossa on yksityinen työterveyslääkäri tarjolla. Mietin, että voinko pistää yhden 20 min. käynnin, jossa syylät poistettaisiin työnantajan piikkiin? Joudun kuitenkin toimistotyössä koskemaan monenlaisia pintoja ja kansioita. Paskalla tuurilla levitän virusta muihin.
Ikuiset syylät
Anonyymi
3
387
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin voit mennä työterveyteen. Sano, että syylät häiritsee työntekoa. Jos poistaminen ei kuulu työterveyden sopimukseen niin lääkäri laittaa kyllä lähetteen syylien poistoon julkiselle puolelle jos et halua maksaa itse poistosta yksityisellä.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä! Kokeilen asiaa työterveyden puolella. Ovatko he velvollisia poistamaan julkisella puolella syyläni mikäli yksityiseltä tulee lähete?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984