Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mä en selkeesti ollut hänen sydämen ääni

Anonyymi

kun hän ei tullut mua vastaan 💔

30

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei toivoa pidä menettää <3

    • Anonyymi

      Valitsen sut aina vaan, niin kauan kun me kohdataan...tuu mua vastaan 🎶

    • Anonyymi

      Tökkää olkapäähän, kun mennään samaan suuntaan

      • Anonyymi

        voi kunpa osaisin 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi kunpa osaisin 💕

        osaisin siis oikealla tavalla


      • Anonyymi

        Töks töks, huomaatko nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töks töks, huomaatko nyt?

        mun pitäis ymmärtää et hän ehkä näyttänyt hienovaraisesti ettei halua huomata mua.
        mut tarviin selkeämmin ein et tajuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun pitäis ymmärtää et hän ehkä näyttänyt hienovaraisesti ettei halua huomata mua.
        mut tarviin selkeämmin ein et tajuun.

        Oot selvästi luovuttanu? Ainakin pieni epätoivo iskee lauseesta läpi. Mutta otapa sä olasta kiinni ja luo katsekontakti siihen mitä emmit. Sieltä se vastaus tulee helpolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot selvästi luovuttanu? Ainakin pieni epätoivo iskee lauseesta läpi. Mutta otapa sä olasta kiinni ja luo katsekontakti siihen mitä emmit. Sieltä se vastaus tulee helpolla.

        on siinä epätoivoakin mut en luovu toivonkipinästä milloinkaan 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on siinä epätoivoakin mut en luovu toivonkipinästä milloinkaan 💕

        Oikein, toivoa on ihan yhtä kauan ku on elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun pitäis ymmärtää et hän ehkä näyttänyt hienovaraisesti ettei halua huomata mua.
        mut tarviin selkeämmin ein et tajuun.

        Niin aivan. Hän ei ehkä oikeasti huomannut sinua. 😅 Tai odottaa, että sanot jotain, jos ei itse ole varma aikeistasi. Jos luulee, että vain seuraat häntä katseella, etkä halua puhua hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osaisin siis oikealla tavalla

        No siinä tapauksessa ota kädestä/käsivarresta kiinni. Tai hellästi koske selkään, sano samalla jotain ja saa hänen huomio


    • Anonyymi

      Lesbous heikentää aivoja?

      • Anonyymi

        Naah, mutta heteroilla on jo valmiiksi heikot aivot.


    • Anonyymi

      Uutta vaan kehiin, ei ne akat maailmasta lopu.

      • Anonyymi

        Ei toista.. sydän vaan ei luovu hänestä. Silloin en näe muita sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toista.. sydän vaan ei luovu hänestä. Silloin en näe muita sillä tavalla.

        Ehkä se sydän sykkii toiselle jos kemiat osuu kohdilleen :)


    • Sydän sanoo yhtä, muut muuta.

      • Anonyymi

        Sellasta se on, tunne vastaan järki. Kumpi on oikee ääni ja kumpaa kannattaa kuunnella? Voi olla et valitteepa kuinka tahansa ni siltikään ei tuu valittua oikein. Pyllystä puntaroida noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se on, tunne vastaan järki. Kumpi on oikee ääni ja kumpaa kannattaa kuunnella? Voi olla et valitteepa kuinka tahansa ni siltikään ei tuu valittua oikein. Pyllystä puntaroida noista.

        Intuitiolla, niin pelurit jää rannalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intuitiolla, niin pelurit jää rannalle.

        Niinpä, kukapa viittii tuhlata aikaa peleihin. Kai niitäkin löytyy, mutta pääsääntösesti uskon ettei kiusaks asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intuitiolla, niin pelurit jää rannalle.

        Niinpä. Mut kun ei oo peluri vaan ujo ja epävarma itsestään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellasta se on, tunne vastaan järki. Kumpi on oikee ääni ja kumpaa kannattaa kuunnella? Voi olla et valitteepa kuinka tahansa ni siltikään ei tuu valittua oikein. Pyllystä puntaroida noista.

        Eipä nuo valinnat aina kohdilleen mene, mutta ehkä ne pieleen menneet jotakin opettaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä nuo valinnat aina kohdilleen mene, mutta ehkä ne pieleen menneet jotakin opettaa.

        Uskotko oikeesti?
        Ite en oo varma. Aina vaan päätä seinään ja silleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko oikeesti?
        Ite en oo varma. Aina vaan päätä seinään ja silleen

        Kyllä varmasti, ainakin koittavat opettaa. Eri juttu sitten meneekö oppi perille. Mulla ei ehkä aina ole mennyt 😅 Liekö ehkä heikko kohta tuo kantapää, kun virkkavat, jotta sitäkin kautta oppi menis.
        Mikäs se nyt niin pistää päätä seinään lyömään?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä nuo valinnat aina kohdilleen mene, mutta ehkä ne pieleen menneet jotakin opettaa.

        Tottahan ne opettaa. Mutta, ihminen nyt ei hetkessä aina tajua opetusta. Jos asia ei oo kiinnostava ni oppiminen vie kauemmin. Siinähän se selitys tais tullakin, et miks sydänsurut ei hetkessä mee ohitte. Sitä taitaa kieltää iteltään epäonnistuneensa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä nuo valinnat aina kohdilleen mene, mutta ehkä ne pieleen menneet jotakin opettaa.

        Nii, montakohan kertaa pitää opetella 🤔


    • Anonyymi

      Olisin toivonut saavani tutustua häneen paremmin. Muutaman kerran tavattiin yhteisen harrastuksen kautta. Mutta kun olin niin idiootti. Viimeinen kerta oli tällä viikolla ja en saanut mitään kysyttyä. Olin ihan idiootti hänen silmissään. Tai näin ainakin omassa päässäni kuvittelen.
      Mun edellinen keskustelu poistettiin jostain syystä?

      • Anonyymi

        tosin tämä harrastus oli sellainen kesän juttu tässä porukassa ja oli iso porukka kyseessä. Vaihdoin hänen kanssa vain pari samaa koska oltiin eri ryhmissä... Tuskin jäin hänen mieleensä muuta kuin hölmönä 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tosin tämä harrastus oli sellainen kesän juttu tässä porukassa ja oli iso porukka kyseessä. Vaihdoin hänen kanssa vain pari samaa koska oltiin eri ryhmissä... Tuskin jäin hänen mieleensä muuta kuin hölmönä 😔

        hänen hymynsä pelasti mun päivän aina... mutta enää tuskin tulen häntä koskaan näkemään. Oikeastaan tiedän ettei hän haluis tavata tämän harrastuksen ulkopuolella. Joten tää oli tässä. 😔


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe