Nytkö ne uudet tuulet alkaa puhaltamaan ja Keski-Karjala nimityskin painuu unholaan.
Jetinan loppu?
13
870
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sitä uusien johtajien pitää jotain näyttää. Jos ei muuhun pysty, niin lopetetaan toimivat asiat. Keti, jetina ja mitä muuta vielä?
- Anonyymi
Mikä on Jetina? Mikä tehtävä järjestöllä on?
- Anonyymi
Samaan kaipaan myös vastausta
- Anonyymi
Ei kyllä tule mieleen mikä on Jetina. Äkkiseltään Jeltsin naapurissa, mutta Gorpatsovin aikahan on jo ohi. Harmi.
- Anonyymi
Harmi että ne neuvostoajat on ohi, niille arvoille olisi nykymaailmassa kysyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi että ne neuvostoajat on ohi, niille arvoille olisi nykymaailmassa kysyntää.
Saapuuko Lenin uudestaan Kiteelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapuuko Lenin uudestaan Kiteelle?
Totisesti 👍
- Anonyymi
Keti mite ne eroaa toisistaan!? '
- Anonyymi
Keti lakkautetaan kanssa.
- Anonyymi
Palvelut keskittyy kuitenkin mm Kiteelle, tuleekohan virastotalotyyli vai mitä ks linkki
https://www.sttinfo.fi/tiedote/sdpn-makisalo-ropponen-valtion-virastoissa-asioiminen-tulevaisuudessa-yhdessa-ja-samassa-toimipisteessa?publisherId=66784162&releaseId=69945067 - Anonyymi
Käyntiasiointia kootaan kohta/vasta nyt muissakin asioissahttps://valtioneuvosto.fi/-//10623/kayntiasiointia-kootaan-yhteisiin-asiakaspalvelupisteisiin-1
- Anonyymi
Moni kiteeläinen hoitaa ”käyntiasioinnit” paikallisessa S-marketin WC:ssä koska sinne on ilmainen pääsy 🚽
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016