Kovin nopeus mitä olette ajanut

Anonyymi

Haluisin tietää paljon te nykynuoret ajatte😃 Itse olen aina halunnut vauhdin huumaa ajaessa enkä lopeta sitä koskaan🥲Vierastan kyllä huvipuistolaitteita paljon ja olen aika arka ja ujo Mutta liikenteessä annan mennä Olen omistanut auton kohta jo 2 vuotta ja painan aina kaasun pohjaan Isolla tiellä jollain autolla menee 160km/h toisilla 228km/h Mulla oli aluksi Peugeot jolla painoin menemään lempeästi vittuilin myös taxikusille😃 Mitä ootte mieltä AC/DC soimaan ja hanaa

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielipiteeni on, että lopeta leikkiminen yleisillä teillä, jos olet aikuinen? Sitä varten on suljettuja ratoja! Liikennesäännöt ja rajoitukset koskevat kaikkia tienkäyttäjiä! En ole poliisi, mutta tuolla asenteella kohtaat sellaisen kyllä.

• Anonyymi

Mie ajoin kerran PeeVeellä melekein kaheksaa kymppiä ja se riitti.
      En oo sen jäläkeen niin kovasti ajanut millään.

• Anonyymi

Tulihan sitä aikoinaan nuorena ajettua sen mitä autoilla pääsi, mutta sitten 70-luvun alkuvuosina tulivat nopeusrajoitukset maanteille. Sittemmin olen ajellut rauhallisemmin. Koskaan en ole saanut ylinopeussakkoa, ja aina olen päässyt ajoissa perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe