Haluisin tietää paljon te nykynuoret ajatte😃 Itse olen aina halunnut vauhdin huumaa ajaessa enkä lopeta sitä koskaan🥲Vierastan kyllä huvipuistolaitteita paljon ja olen aika arka ja ujo Mutta liikenteessä annan mennä Olen omistanut auton kohta jo 2 vuotta ja painan aina kaasun pohjaan Isolla tiellä jollain autolla menee 160km/h toisilla 228km/h Mulla oli aluksi Peugeot jolla painoin menemään lempeästi vittuilin myös taxikusille😃 Mitä ootte mieltä AC/DC soimaan ja hanaa
Kovin nopeus mitä olette ajanut
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mielipiteeni on, että lopeta leikkiminen yleisillä teillä, jos olet aikuinen? Sitä varten on suljettuja ratoja! Liikennesäännöt ja rajoitukset koskevat kaikkia tienkäyttäjiä! En ole poliisi, mutta tuolla asenteella kohtaat sellaisen kyllä.
- Anonyymi
Mie ajoin kerran PeeVeellä melekein kaheksaa kymppiä ja se riitti.
En oo sen jäläkeen niin kovasti ajanut millään. - Anonyymi
Tulihan sitä aikoinaan nuorena ajettua sen mitä autoilla pääsi, mutta sitten 70-luvun alkuvuosina tulivat nopeusrajoitukset maanteille. Sittemmin olen ajellut rauhallisemmin. Koskaan en ole saanut ylinopeussakkoa, ja aina olen päässyt ajoissa perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665525Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti902842- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362429Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212090Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611714Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571303Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131183- 881145
- 901136