Jos laittaisin viestin

Anonyymi

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊

Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?

77

1677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kukkuluuruu.

• Anonyymi

Moi mitä kuuluu? Vastaisin että sä kuulut mulle 🍀😀💕

• Anonyymi

Älä tunkeudu

• Anonyymi

Tunkeudun sun elämääs 🤣

• Anonyymi

Varmaan jotenkin että: Hei, vähän tyhjää nyt kun ei enää nähdä.. jotenkin noin..

• Anonyymi

Jos hän laittaisi olisin aidosti iloinen " Nyt justaansa päiväni koheni huomattavasti, erinomaista kuuluu🥰."

• Anonyymi

Hei! hyvää kuuluu, lähdetkö kahville juttelemaan lisää?

• Anonyymi

En!!

• Anonyymi

Mielelläni 😊 riittää kun vaan pyydät 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En!!

En olisi sun kanssa lähtenytkään...

• Anonyymi

No että onhan se ihan mahdotonta kun tullaan mökille eikä tuoda ruokia eikä omia petivaatteita ja mä joudun hakkaan kaikille saunahalot ja lämmittämäänkin sen korsun ihan yksin että niin vaan tullaan ja ajetaan autokin keskelle pihamaata ettei vesi kierrä puutarhaletkussa ja sitten on vielä rakkikin mukana ja arvatkaapa miltä märkä koira haisee? Heti se juoksi järveen ja ravisteli vedet ulkopöydän salaattiastiaan ja pellavaliinalle. Mulla oli mökkitien edessä puomi, mutta senpä vaan nämä karavaanarit avasivat ja luulevatko he että tämä on joku koko kesän campingalue no ei ole koska mä olen ajatellut maata mun loman p rse paljaana laiturilla enkä passaa muita saatika tyhjennä huussia lapiolla se on ihan varma, heippa!

• Anonyymi

Mökkeily on juuri tuollaista urpåilua, työleiri jossain hyttysten ja mäkärien taivaassa korpimailla. Hyi helvete!

• Anonyymi

Karavaanari karavaanari on kaikkien kaveri.

• Anonyymi

Tässä kommentissa oli sen verran kiihkeä tempo, että kokeneemmallakin käy mielessä lähteä tulkkaamaan ja mulkkaamaan vertauskuvien kautta🤣 karvaanari karvaanari nimenomaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kommentissa oli sen verran kiihkeä tempo, että kokeneemmallakin käy mielessä lähteä tulkkaamaan ja mulkkaamaan vertauskuvien kautta🤣 karvaanari karvaanari nimenomaan

Kun kysytään, niin vastataan.

• Anonyymi

Viime kesänä mun aviomiehen aika tytär ekasta avioliitosta miehensä ja kolmen pienen lapsen kanssa olivat mökillään jossain Heinolan takana. Olin niin hyvällä tuulella kun lähdin mun teinityttären (tytöillä sama isä olen hoitanut tätä isompaa pienestä asti) kanssa ajelemaan niiden mökille kutsusta. Noh päästiin Heinolaan niin tuli puhelu tältä tytärpuolen aviomieheltä, että voitteko käydä kaupassa ja ilmoita ku ootte Heinolan cittarissa. Laitoin viestin et täällä ollaan tytärpuolen ukko kirjoitti, et oli päättänyt kokata kirjoitti sellasen about lähemmäs 300e kauppalistan viineineen päivineen whatsappiin. Oltiin siel ostoskärryineen kylä kylä otti takaraivosta! Olin just ajatellut, et ostan hyvät grillattavat ym herkut, mut se hänen laatima lista oli jotain niin syvältä! Kilttinä sit ostin tietty mietin, et en nyt konkkaan mee, mut tuli olo, että oli nuoren perheen lomakassa ehtynyt ja piti pyytää tarpeeks tyhmä cittarin kautta kyläilemään 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime kesänä mun aviomiehen aika tytär ekasta avioliitosta miehensä ja kolmen pienen lapsen kanssa olivat mökillään jossain Heinolan takana. Olin niin hyvällä tuulella kun lähdin mun teinityttären (tytöillä sama isä olen hoitanut tätä isompaa pienestä asti) kanssa ajelemaan niiden mökille kutsusta. Noh päästiin Heinolaan niin tuli puhelu tältä tytärpuolen aviomieheltä, että voitteko käydä kaupassa ja ilmoita ku ootte Heinolan cittarissa. Laitoin viestin et täällä ollaan tytärpuolen ukko kirjoitti, et oli päättänyt kokata kirjoitti sellasen about lähemmäs 300e kauppalistan viineineen päivineen whatsappiin. Oltiin siel ostoskärryineen kylä kylä otti takaraivosta! Olin just ajatellut, et ostan hyvät grillattavat ym herkut, mut se hänen laatima lista oli jotain niin syvältä! Kilttinä sit ostin tietty mietin, et en nyt konkkaan mee, mut tuli olo, että oli nuoren perheen lomakassa ehtynyt ja piti pyytää tarpeeks tyhmä cittarin kautta kyläilemään 🤔

Röyhkeää, jollei tuosta mitään korvattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kysytään, niin vastataan.

Kaikissa tapauksissa sitä on vaikea uskoa jos niitä omia avoimia kysymyksiä esitetään mitä eksoottisimmissa muodoissa ja mitä erikoisempien kiertoteiden kautta, mutta mitäpä niistä never mind the bollocks tai jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökkeily on juuri tuollaista urpåilua, työleiri jossain hyttysten ja mäkärien taivaassa korpimailla. Hyi helvete!

No onhan se ihan hirveetä kun joutuu oman elämänsä eteen jotakin tekemään, se on kun sossumamma on kaiken tehnyt, eikä yhtään edes yritetä

• Anonyymi

Moi:lla aloittaisin myös esim.

• Anonyymi

Toi on kyllä liian vähän! Se pitää tulla tunteella. Ja jos jotain kysytään mielellään kerrotaan koko viime kuukauden tapahtumat että kysyjä varmasti pääsee kärryille mikä on homma. Ja mielellään paljon adjektiiveja että lähestyjä voi saada ihan elävät mielikuvat joka sekunnista. Ottakaa neuvoista onkeen ja vastauksen pitää olla 2000 merkkiä ja lisätilaa pitää voida kysyä operaattorilta jos tuntuu, että asiaa on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on kyllä liian vähän! Se pitää tulla tunteella. Ja jos jotain kysytään mielellään kerrotaan koko viime kuukauden tapahtumat että kysyjä varmasti pääsee kärryille mikä on homma. Ja mielellään paljon adjektiiveja että lähestyjä voi saada ihan elävät mielikuvat joka sekunnista. Ottakaa neuvoista onkeen ja vastauksen pitää olla 2000 merkkiä ja lisätilaa pitää voida kysyä operaattorilta jos tuntuu, että asiaa on!

Twittertwatterissa on 280 merkin rajoitus per viästi eli twiitti tai twatti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Twittertwatterissa on 280 merkin rajoitus per viästi eli twiitti tai twatti!

Justhan sanoin, että ano lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justhan sanoin, että ano lisää

Ano kuuluu itärajan itäpuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano kuuluu itärajan itäpuolelle.

Ano lisää jos alkuperäinen ei riitä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😹😹😸😺

• Anonyymi

Ei kiitos mitään heippa-lappuja mun postilaatikkoon!

• Anonyymi

Ei oo tulos, älä pelkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tulos, älä pelkää.

Ei mitään paneeleita kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään paneeleita kiitos!

Sori vastasin varmaan väärälle, ku paneelit on jo annettu, sekä myös iloisesti vastaanotettu.

• Anonyymi

Lähestyisin samalla tavalla, se on sopivaa, omasta mielestäni.

• Anonyymi

Vastaisin että on ollut ikävä. Ja on säitä pidellyt.

• Anonyymi

”Moro, miten menee?”

• Anonyymi

No hei, nyt olis tarvetta auton pesijälle:)

• Anonyymi

Autonpesua, autosi ehkä tarvitsee?

• Anonyymi

Minä en laita viestiä kenellekään, enkä halua saada viestiä keneltäkään.

• Anonyymi

Laitoit kuitenkin tänne ja minäpä vastasin.
        Mitäs siihen sanot?

• Anonyymi

"Moi. On ollut ikävä sua 🙂"

• Anonyymi

Ei ole ollut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut!

Älä huoli M-nainen, ei se ole niin vakavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut!

Onpas!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut!

Tuollaisen viestin laittaisin sulle siis.

• Anonyymi

Entä sitten.

• Anonyymi

Ikävä on sinua sanoisin.

• Anonyymi

Vastaisin jotain iloista ja tekisin tietenkin jonkin vastakysymyksen että viestittely lähtisi käyntiin mahdollisimman helposti.

• Anonyymi

Se sopii.

• Anonyymi

Jos laittaisin sulle pienen kirjeen ja panisin sen laatikoon niin tulisitko mua asemalle vastaan tulisitko vastaan....

• Anonyymi

Mikäs siinä, se on hyvä lähestymistapa.

• Anonyymi

Laittaisin tietenkin. Missä oot, mitä teet? Ovatko vuodet sua hyvin kohdelleet? Ajatuksissa oot ollut paljon. Enkä koskaan sua unohtanut. Mietin vain että taisit viedä jotain joka kuuluu mulle, nimittäin sydämeni.Oisko sulla vihdoin aikaa palauttaa se?

• Anonyymi

Ne on hyviä kysymyksiä.

• Anonyymi

Samaa paskaa eri päivä.

• Anonyymi

Joo en mitään niin radikaalia palstalaiffissa ainakaan havainnut, mutta tietysti päivähän on vielä nuori

• Anonyymi

Laittaisin Jiille sopisiko nähdä.

• Anonyymi

Vastaisin jotain että ihanko totta 😊 love you S
      J

• Anonyymi

Laittaisitkin sen viestin, minun ikävä sinua - voisin sen kertoa ja paljon muutakin. Haluaisin keskusteluyhteyden taas auki ja kaiken entiselleen.

• Anonyymi

Vastaisin: Moi, kun kysyit niin nyt kuuluu paljon parempaa. Koskas nähtäis?

• Anonyymi

Tuollaisesta avauksesta olisi lyhyt matka siihen, että näkisimme illallisen merkeissä jonka olisin sinulle kokkaillut. Tiskejä ja pöytiä ruuan jälkeen siivoillessa sattuisin kurkottamaan ohitsesi jotain ja etumukseni osuisi takamukseesi. Et hätkähtäisi yhtään joten kätemme löytäisivät toisensa, paikautuisin tiukasti sinuun kiinni takaapäin ja halaisimme ja koskettaisimme siinä toiveikkaina samalla kun selvästi kovettuisin. Kysyisit, että taitaa olla vielä yksi ruokalaji jäljellä ja minä vastaisin suutelemalla niskaasi.

• Anonyymi

Tuollainen viesti kertoisi paljon enemmän kuin sen mitä nuo sanat antavat ymmärtää.

• Anonyymi

Laita äläkä jossittele.

• Anonyymi

Laittaisin et on ollu garmiwa ikäwä sua.

• Anonyymi

’Moi😃 hyvää kiitti, itelles?’
      Sit täytys vaan toivoa ettei tulis kovin paljoa kirjotusvirheitä kun kädet tärisis tai hyvässä lykyssä pyörry kesken kaiken, huh ai kauhee😓

T

• Anonyymi

Kuinka vanha oot?

Kirjoitat kuin olisit 23 v

• Anonyymi

Itse jos laittaisin niin luultavasti olis vähän promilleja joten viesti voisi mennä tähän tapaan: ”möikka mitssulle kyyluo sshä ole*%t iuhana” tai muuta yhtä viisasta.

T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka vanha oot?

16v.

T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka vanha oot?

Kiva kaipaille jotain tuntemaansa ja arvailla samalla hänen ikäänsä? :)

Whats the problem with you???

• Anonyymi

No moi..kiva että sulla on kanttia ottaa yhteyttä, multa nössöltä ois jääny laittamatta. Ois kiva nähdä uudestaan?

• Anonyymi

Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?

Sama!

• Anonyymi

Jos laittaisin viestin
      Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Niin se olis ehkä liiotteluu?

"Moi mitä" riittäs?

• Anonyymi

Minä laittaisin, jos uskaltaisin: Moi. Olet kaikista kaikkein ihanin. Voitko laittaa naisasiani kerralla kuntoon ja tulla loppuelämäksesi omakseni. Kiitos etukäteen. Rakkain terveisin, Miehesi.

• Anonyymi

Tuosta on hyvä lähteä, ei siinä mitään.

• Anonyymi

Tilanteessani molemmat tietäisivät mitä tuollainen tarkoittaisi. Siinä ei olisi kyse pelkästä kevyestä kuulumisten utelemisesta. Olisi kiva saada tuollainen viesti juuri häneltä, ajatusteni naiselta.

• Anonyymi

Oletko ajatellut laittaa hänelle viestiä?

• Anonyymi

Kukkurukuu, taivaalle on noussut kuu...

• Anonyymi

Vastaisin kivasti ja ilahtumistani peittelemättä.

• Anonyymi

Samoin vastaisin myös.

• Anonyymi

#Jos laittaisin viestin

Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit? #

Laittaisin että: Vedä käteen analfabeetikko mutsinnussija.

• Anonyymi

Piti käyttää ihan erikseen sanakirjaa ymmärtääkseni tuon sanan merkityksen "analfabeetikko" näin vanhemman sukupolven edustajana.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      537
      3272
    2. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      294
      2434
    3. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2324
    4. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      399
      2023
    5. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1861
    6. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1468
    7. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      89
      1339
    8. Millanen oli tunnereaktio

Millanen tunnereaktio oli viimeksi ku kaipauksen kohteen näit?
      Tunteet
      74
      1127
    9. Eikö olenkin niin, että

jos sinulla mies on ikävä, niin sinä otat yhteyttä vaikka sinua olisi kielletty. Jos, oikeasti tuntee ja haluaa, sitä taistelee.. eikös? Teen vain
      Ikävä
      80
      1124
    10. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      77
      1106
    Aihe