Mua kiinnostais

Anonyymi

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️

126

13482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut on jo vietelty..

    • Anonyymi

      Edelleen sua ootan ♥️

      • Anonyymi

        Odotan sua kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan sua kanssa.

        En vaan päivää seuraavaa mä tiedä milloin kohdataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan sua kanssa.

        Niin kerro nyt missä nähtäs? 😅


    • Anonyymi

      Mut saisi vietellä S...a!

      En vastustelisi kyllä yhtään - vinkki siis tuolle ihanalle naiselle! 🥰

      T.J***

      • Anonyymi

        🙃 *nielaus. Oho.. milloha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙃 *nielaus. Oho.. milloha

        Sitten tietysti, kun olemme kasvokkain... ihanasti lähetysten & silmiin katsomme vain toisiamme! 💕

        Tulee ihanaa vielä siitä!!! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tietysti, kun olemme kasvokkain... ihanasti lähetysten & silmiin katsomme vain toisiamme! 💕

        Tulee ihanaa vielä siitä!!! 😊

        🤠❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤠❤❤

        S...a! Sulle 💕 ja mulle (kin)🍾...

        T: J***🥂


      • Anonyymi

        Onko varmasti oikea nainen? T; S..i


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti oikea nainen? T; S..i

        ON, jos on S***ani! 💕

        T. J***si 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S...a! Sulle 💕 ja mulle (kin)🍾...

        T: J***🥂

        Olen nyt täällä Tuskassa vielä, mut kun täältä pääsen mietin asiaa😉

        T. S...a


      • Anonyymi

        Oikein hyvä!!!!!!!!!!!!!!!! 💕😘🤗😉😍🥂🍾🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt täällä Tuskassa vielä, mut kun täältä pääsen mietin asiaa😉

        T. S...a

        OK, luin vasta nyt tuon. 😉

        T. J*** 😚


      • Anonyymi

        Meillä niin päin: J vietteli S: n. Ihan oikeasti. Jatkosta ei ole tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä niin päin: J vietteli S: n. Ihan oikeasti. Jatkosta ei ole tietoa.

        Yksi lysti ihan, kumpi vietteli kumman.

        Pääasia, että viettelikin ja sitten oikein kunnolla niin, että muistaa lopun ikänsä kumpikin tapahtuneen. Hyvä, hyvä!!! 💕🥂🍾😘🥰😍

        Alkuillanjaksut ja loppuviikollekin!😊

        T.J***🤗


    • Anonyymi

      Taas?

    • Anonyymi

      Mies tekee aloitteen ja ”viettelee” naisen.

      • Anonyymi

        Menet kyllä perse edellä nyt puuhun? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet kyllä perse edellä nyt puuhun? 🤣

        Kummalle osapuolelle sinä koet vastaavasi? Mulla psykiatrinen arviointi kesken ja tarvitsen lisätietoja, kiitos yhteistyöstä jo etukäteen.


      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa jos nainen on vieteltävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa jos nainen on vieteltävissä.

        Mummelit eivät ole vähästä kummasta. Osaavat jo erotella puliveivit tarkkaan.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ainakin S---a nainen viettelee. Jo sana vietellä on feminiininen.


    • Anonyymi

      J on aina seksiä vailla. Mikään ei riitä kun elämänilot vie.
      Edes yksi ainoa nainen ei riitä. Ne on keräilykappaleita niinkuin pokemonkortit! 😝

      • Miksi yleistät? Kaikki jiit tekee niin? Terveisin yksi J


      • Anonyymi

        Tuo yleistää siksi, koska kysymyksessä on hän itse. Ei ole kuitenkaan J vaan K. Yrittää vielä mustalaata muita - säälittävä pelle!

        Siitä puhe/kirjoitus hänellä, mistä puute. 😎


      • Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

        Miksi yleistät? Kaikki jiit tekee niin? Terveisin yksi J

        Ehkä se oli joku J, jonka tunsi tai sitten J, jonka vain keksi päästään voidakseen huvittaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo yleistää siksi, koska kysymyksessä on hän itse. Ei ole kuitenkaan J vaan K. Yrittää vielä mustalaata muita - säälittävä pelle!

        Siitä puhe/kirjoitus hänellä, mistä puute. 😎

        Eli vaikka kuka tahansa nainen sille kirjoittajalle kävisikin, niin hän ei kuitenkaan kelpaisi yhdelläkään heistä ja siksi purnaisi pahaa oloaan kirjoittamalla niin?


      • Anonyymi

        Kyllähän tietynlaisten naisten pitäisi ymmärtää miesten haluja!? Siihen olen tottunut, mutta ...


    • Anonyymi

      Se onnistuu. Laita vaan samat seksiasut päälle, kuin eka tapaamisella.

      J

      • Anonyymi

        Nahkastringit ja piiska?


    • Anonyymi

      Intohimoinen lupaus, romanttinen ja odottava tunnelma, sielukas hahmo, joka viehättää puheiltaan ja ulkoiselta olemukseltaan, kuin kirjallisuuden viettelijätär jumalaisen kaunis, siro, pitkähiuksinen nainen, joka elää vedessä ilman rihman kiertämää.
      https://youtu.be/OmKAn8rNbKg

    • Anonyymi

      Länsi Tampereella yksi J 48 v . On vapaana ja seuraa mielellään mitä tulee vastaan.🤔

    • Anonyymi

      Hmm, jos on oikeaa kiinnostusta, kenenkää ei tarvitse vietellä ketään. Kaikki tapahtuu kui itsestään.. sellainen se rakkaus on..ihmiset lähenee vähän nii kuin väkisellä..

    • Anonyymi

      Jos olet ihana M-nainen, niin viettele pian. 😘 j.

      • Anonyymi

        🤷‍♀️ missähän höppänä.. ku ei vilaustakaan


      • Anonyymi

        tänään voisin vietelllä sut


      • Anonyymi

        Tietäisipä ketä M:ää tarkoitat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisipä ketä M:ää tarkoitat...

        Ketä vaan palstatussua, täällä on paljon ämmiä.


      • Anonyymi

        Voitko antaa jonkun meidän välisen tunnisteen?


    • Anonyymi

      Liida se jaksaa

      • Anonyymi

        Sulla on joku uus hokema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on joku uus hokema

        Aion vietellä Niinan, J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion vietellä Niinan, J

        Sen karvaturvan? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen karvaturvan? 😉

        Hauskoja ootte juttuinenne😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion vietellä Niinan, J

        Miten aiot vietellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aiot vietellä?

        Piiskalla lautasille ja juoksutusvaljaat ryntäilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aiot vietellä?

        Mansikoilla ja jäätelöllä, niistä Niina tykkää ja ehkä minustakin? Jos nyt textailisi minulle, tietää kyllä numeroni. J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mansikoilla ja jäätelöllä, niistä Niina tykkää ja ehkä minustakin? Jos nyt textailisi minulle, tietää kyllä numeroni. J

        Mistä Niina tietää kuka sinä olet?


    • Anonyymi

      Alas tulla sitten sieltä jo ,on aika kauan odoteltu👍🙋‍♂️

    • Anonyymi

      Aeka palijo on vietelty, eikä siitä mittää tuu.

      Vietteleppä jossain muuvalla aikaas?

    • Anonyymi

      Selvä. Onnistuu

    • Anonyymi

      Naislutkan tie sitä kohti kuljet

      • Anonyymi

        Mä en oo mikään naislutka, itse taidat olla sairaalloisen mustasukkainen.


      • Anonyymi

        Millainen on mieslutka, onko tie kunniakkaampi? Ilmeisesti ihmiset voi öiseen aikaan erityisen pahoin. Tietyt nimikirjaimet täällä saa aikaan eniten kyseenalaisia reaktioita, mitä on harrastusmielessä kiinnostava seurailla. Mutta toki voi kokea niin, että minkä puumerkin öisin pistää se kutinsa aamulla pitää. Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on mieslutka, onko tie kunniakkaampi? Ilmeisesti ihmiset voi öiseen aikaan erityisen pahoin. Tietyt nimikirjaimet täällä saa aikaan eniten kyseenalaisia reaktioita, mitä on harrastusmielessä kiinnostava seurailla. Mutta toki voi kokea niin, että minkä puumerkin öisin pistää se kutinsa aamulla pitää. Sivusta tämä

        Ovat miehet kunniakkaampia jos ovat ns. mieshuoria. Tosi kuin vesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat miehet kunniakkaampia jos ovat ns. mieshuoria. Tosi kuin vesi.

        Ei muuten ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat miehet kunniakkaampia jos ovat ns. mieshuoria. Tosi kuin vesi.

        Ookke selvä👍🤣 Tämä huuhaaprovoketju on toden totta ihan hauska välillä


    • Anonyymi

      Mua kiinnostais
      Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️

      Niin varmaan, mut viettele aikaas vaan genitaalejas vatkaten edelleen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin muakin kiinnostaisi.

    • Anonyymi

      Se olisi enemmän kuin toivottavaa, että niin kävisi. Pelkkä ajatuskin saa hyvälle mielelle ja 🌋

      • Anonyymi

        Niin saa mutkin, hyvälle mielelle.


    • Anonyymi

      Miten jotkut keharit kirjottelee tämmösiä typeriä ketjuja?😂😂😂😂

      • Anonyymi

        No äläpä!! 😂😂😂 Ja sit jengi viel käy vastaamassa näihin 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No äläpä!! 😂😂😂 Ja sit jengi viel käy vastaamassa näihin 😂😂😂😂

        Kuten itse teit myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten itse teit myös

        Jep! 😂 Sarkasmia voi joskus olla vaikea ymmärtää. 😉


      • Anonyymi

        Niin hirveän suuri yllätys vielä tässä vaiheessa elämää palstalla😉 (kelaa tarkkaan sitä) että tämä on kaikkien aikojen trollatuin juttu, jota joku ukkeli on kirjoitellut iät ja ajat ja haistattelee pitkiä itselleen ja välillä ehdottelee kissa-asua ym ristiriitaista. Mielenkiintoista kyllä tiirailla, että miten toiset käy näihin vastaamassa, sillä kaikki seonneet vastaukset ei ole suinkaan trollimieheltä itseltään, vaan joku muu käy tietämässä vaikka mitä esim nimeää jonkun tuntemansa jonkinlaiseksi ym tai kertoo muuten vahvoja näkemyksiä asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hirveän suuri yllätys vielä tässä vaiheessa elämää palstalla😉 (kelaa tarkkaan sitä) että tämä on kaikkien aikojen trollatuin juttu, jota joku ukkeli on kirjoitellut iät ja ajat ja haistattelee pitkiä itselleen ja välillä ehdottelee kissa-asua ym ristiriitaista. Mielenkiintoista kyllä tiirailla, että miten toiset käy näihin vastaamassa, sillä kaikki seonneet vastaukset ei ole suinkaan trollimieheltä itseltään, vaan joku muu käy tietämässä vaikka mitä esim nimeää jonkun tuntemansa jonkinlaiseksi ym tai kertoo muuten vahvoja näkemyksiä asioista

        Trollien kommentoijilla aina menee tunteisiin kun niiden kiekko ei mee maaliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hirveän suuri yllätys vielä tässä vaiheessa elämää palstalla😉 (kelaa tarkkaan sitä) että tämä on kaikkien aikojen trollatuin juttu, jota joku ukkeli on kirjoitellut iät ja ajat ja haistattelee pitkiä itselleen ja välillä ehdottelee kissa-asua ym ristiriitaista. Mielenkiintoista kyllä tiirailla, että miten toiset käy näihin vastaamassa, sillä kaikki seonneet vastaukset ei ole suinkaan trollimieheltä itseltään, vaan joku muu käy tietämässä vaikka mitä esim nimeää jonkun tuntemansa jonkinlaiseksi ym tai kertoo muuten vahvoja näkemyksiä asioista

        Hirveen kiva, et sä sit kuitenki jaksat täällä aina päivystää ja muistutella asiasta jokaiseen aloitukseen. On varmaan tärkeä olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveen kiva, et sä sit kuitenki jaksat täällä aina päivystää ja muistutella asiasta jokaiseen aloitukseen. On varmaan tärkeä olo?

        Kyllä minä näin sen koen. Ilmeisesti olet törmännyt useamminkin ja myös muissa aloituksissa minun vaihtoehtoisiin näkemyksiin todellisuudesta, tapahtumien kulusta tai ylipäätään yhtään mistään. Jos ja kun reaktio on aina noin voimakas, se on defensiivistä.


    • Anonyymi

      Wau! Tulee jotenkin jotkut ysäri tai 2000-luku vibat kun 13-vuotiaana kirjauduttiin tänne johonkin aikuisten chattiin nikillä Katri18v. Yhtä hauskoja juttuja sai lukea. Vieläkö sellaisia chattejä on ja meneeks siellä privakeskustelu näin: 1. Moi! Miten menee? 2. Saanko kysyy mitat? 3. Siis mitat... Kuppikoko, paino, pituus.. ja onks sulla minkä väriset hiukset? 😂😂💋💌💌 Niin söpöä ja karmivaa yhtä aikaa 😊

    • Anonyymi

      Sanoilla se ei kyllä tule onnistumaan, jokainen täyspäinen tietää kuinka vähän ne voivat merkitäkään.

    • Anonyymi

      Loma fiilis hämyinen elokuu🌕helteet

    • Anonyymi

      En lankea enää ❤️

    • Anonyymi

      sen on jo vietelly koko kaupunki, kaikkihan sen tietää ja tuntee sen pöksyt

    • Anonyymi

      Soittele 0402186642❤️❤️

    • Anonyymi

      Musta fishnet asu pukisi sua ... nam kissojen kissa Grrr...

      😉

    • Anonyymi

      Muistathan ne Baden-tuolit? Tule istumaan niille, laitan taas aurinkorasvaa.

      J

      • Anonyymi

        Nam namia ihanaa :)


    • Anonyymi

      Etkö oppinut? Viettely vain peliä, taustalla ei mitään todellista. Ei johda pysyvään.

    • Anonyymi

      Pysyvyys ei ole tarpeellista vain viettelystä toiseen liihottaminen oikea ratkaisu.

      • Anonyymi

        Lensin myrkylliseen kukkaan. Kaipaan takaisin valkeille terälehdille.
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lensin myrkylliseen kukkaan. Kaipaan takaisin valkeille terälehdille.
        J

        Mutta kun olet mies, rakas J, et voi vastustaa terälehtensä avannutta houkuttelevaa kukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun olet mies, rakas J, et voi vastustaa terälehtensä avannutta houkuttelevaa kukkaa.

        Ilmakehän suuntaanko osoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmakehän suuntaanko osoittaa?

        Kyllä 😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 😉❤️

        No tule viettelemään😎


    • Anonyymi

      Muuta Ouluun tai Tampereelle. Jos aika on.

      • Anonyymi

        Riihimäellä hyvä👍


    • Anonyymi

      Tuu kokeilemaan, oon päivittäinen äänekoske nesteen terasilla aamusta iltaan, rahaa on, takaan sen

      • Anonyymi

        No hyvä, että raha ei myöskään siulta lopu elämässä ei näes miultakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, että raha ei myöskään siulta lopu elämässä ei näes miultakaan.

        Vieläkö se isäsi painaa duunia siellä ovakon liukuhihnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö se isäsi painaa duunia siellä ovakon liukuhihnalla?

        Vai armahtiko hänet oma kohtalonsa?


    • Anonyymi

      Tosi hassuja nämä suomalaisten V-naiselta K-miehelle ja Z-mieheltä W-naiselle suunnatut viestiketjut; eikö siis olisi ihan helpompaa viestittää suoraan ko. ihmiselle? Myös ihmetyttää nämä, paljastatko rakkaasi nimikirjaimet' viestit; miksi??

      • Anonyymi

        Ne on teinejä


      • Anonyymi

        Rakkaasi ja rakkaasi nimikirjaimet ethän vaan ole immoinen taas palaillut jankuttamaan jostain aiheesta minkä suhteen et vaan suostu antamaan periksi? Liittyen siihen toiseen kommenttiin mihin ei ollut kanttia vastata suoraan, Terveisin Tarvittaessa Tyly


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaasi ja rakkaasi nimikirjaimet ethän vaan ole immoinen taas palaillut jankuttamaan jostain aiheesta minkä suhteen et vaan suostu antamaan periksi? Liittyen siihen toiseen kommenttiin mihin ei ollut kanttia vastata suoraan, Terveisin Tarvittaessa Tyly

        Mun mielestä se on vaan äärettömän ahdistavaa ja täysin absurdia käytöstä yrittää hallita ja päteä toisen ihmisen elämää omista kuvitelmissaan käsin. Jos vielä kirjoitetaan suoralla viestillä, että voisitko jättää kaikissa ajatuksissasi ja etenkin puheissasi rauhaan kiitos, niin ei. Ei mene perille kun oma oikeassa olemisen tarve menee kaiken edelle. Siis voi hyvä hemmetti sentään.


    • Anonyymi

      Oletko Ylöjärveltä?

    • Anonyymi

      Mummot kouluttavat tyttärensä huolella myös kiertämään slurkit kaukaa😃

      • Anonyymi

        Ihan ei ole tullut ensimmäiseksi mieleen, että kyseiset kansalaistaidot olisi mitenkään tarpeen siirtää sukupolvelta toisella, mutta entäs sitten mystisille jutuille juoksupojaksi laitettavat nipat ym väestö tai katupartiosto?


    • Anonyymi

      Onko pakko lopettaa ajatteleminen jos muuttaisi malmilta esimerkiksi tampereelle?

      • Anonyymi

        Vain hullut asuu PK-seudulla. Kehä 3 ulkopuolelta alkaa oikea Suomi.


      • Anonyymi

        Kaverin sanoin, Kehä-3 on Pahoinvointikehä. Ja sitä se onkin.


    • Anonyymi

      Paljon kommentteja, aloitus oli Jerelle ❤️❤️

      • Anonyymi

        Näpit irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näpit irti.

        😆😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆😆😆😆😆

        Hetkellinen ilkikurisuus iski. Muutama kommentti tänne suoleen ja tähän ketjuun. Kaikkea se rakkaus teettää :) Nyt ihan irl kommunikointiin ja rakkaus jatkukoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkellinen ilkikurisuus iski. Muutama kommentti tänne suoleen ja tähän ketjuun. Kaikkea se rakkaus teettää :) Nyt ihan irl kommunikointiin ja rakkaus jatkukoon.

        En haluaisi lähettää tänne enää kommentteja, irl kommunikointi on parhain tapa.


    • Anonyymi

      No nyt! Jere linjoilla. Voisit vietellä, antautuisin helposti.

    • Anonyymi

      Sattuisiko olemaan 5 vuoden takaa? Täällä on yksi J....

    • Anonyymi

      Tulin vaan kertomaan että suomessa pitäs kaikki eläke ikään ja sen saavuttavat ampua. Ei mitään sympatiaa, kun eivät nuoria ymmärrä. Senki paskavaipat.. Täälläkin jaksavat roikkua pois vaan kaikki.

      • Anonyymi

        Noh noh. Kannattaa varoa ettei tuu syytettä rikokseen yllyttämisestä.


    • Anonyymi

      Uu ja minä rakastan erästä Jereä ihan hulluna. Nyt on jännää täällä, hih. Omalle rakkaalleni ihanaa päivää.

      • Anonyymi

        Joko lähetit hänelle esilämmittelynä itestäsi jotain vähän paljastavampaa kuvamateriaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko lähetit hänelle esilämmittelynä itestäsi jotain vähän paljastavampaa kuvamateriaalia?

        Oho!


    • Anonyymi

      Haluaisin vietellä myös sut.

      • Anonyymi

        Oo viettelys on aina ollut yksi iso osa ite lopullista päämäärää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oo viettelys on aina ollut yksi iso osa ite lopullista päämäärää....

        Mutta tässähän ilmeisesti puhuttiin Jerestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tässähän ilmeisesti puhuttiin Jerestä?

        Olen ite sieltä yksinkertaisemmasta suvusta joten en kaikkia asioita aina niin helpolla ymmärrä verrattuna teidän neroon sukupolveenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ite sieltä yksinkertaisemmasta suvusta joten en kaikkia asioita aina niin helpolla ymmärrä verrattuna teidän neroon sukupolveenne?

        Olen jo aiemminkin muistaakseni kertonut, että tein nuoruudessani kaikenlaisia hanttihommia ainoastaan hyvän ulkonäköni puolesta sekä vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo aiemminkin muistaakseni kertonut, että tein nuoruudessani kaikenlaisia hanttihommia ainoastaan hyvän ulkonäköni puolesta sekä vuoksi.

        Se on ainoa lahja jonka olen elämääni toistaiseksi saanut


    • Anonyymi

      Viettele mut. Lepertele mulle pehmoisia, katso silmiini kauniisti, kuljeta katsettasi iskävartaloni päästä päähän. Kujertele ja näytä sitä kujeilevaa hymyäsi. Esittele keimaillen kehosi eri puolet. Kosketa käsivarsiani, hartioitani, hiuksiani. Sivele rintakehääni ja vatsaani. Luo kysyvä katse ja etene ennenkuin ehdin antaa luvan. Huomaa, kuinka äärimmilleen olet minut saanut jännittymään ja koetaan lopulta yhdessä hekuman ja huuman huippuhetki.

    • Anonyymi

      Nanna ja Jere ootte tosi outoi..

    • Anonyymi

      Lutusta. Kokeile, jos hän vastaisi romanttiseen kaipuuseesi ;)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe