Mahtaakohan vanhat kuskit jättää hommaamatta ammattipätevyyden ja jättää hommat nuorille. Tänään ollut 2 rekkakolaria . Olisko niin että pätevyys on niin pois alta risut ja männynkävyt silloin. Kokeneet vanhat kuskit ei voi ajaa kun ei ole olemattomia ja kallìta luentoja käyty.
Rekkakolarit
Anonyymi
1
283
Vastaukset
- Anonyymi
Naurettavaa touhua ammattipätevyys hommat. Kyseessä vain ja ainoastaan rahastus.
Jos yhdessä yössä ammattilaisesta tulee osaamaton kuljettaja, niin antaapi sitten olla.
On muutakin ajanvietettä, kuin istua koirankopissa vuosikymmenestä toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586