En halua elää ilman sinua

Anonyymi

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..

52

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pyydä treffeille

    • Anonyymi

      Tehnyt ennenkin saman aloituksen? Mikä hänestä tekee niin mahdottoman ettei hänen kanssaan voi elää?

    • Anonyymi

      Oletko edes yrittänyt?

    • Anonyymi

      Tuhnu💨

    • Anonyymi

      Se selviää muulla tavoin kun täällä.

    • Anonyymi

      Kanssani voi varmasti elää, tiedoksi naiselle. Tykkäisin kun olisit joka päivä seuranani, loppuelämäni ajan. Tiedän että joka päivä osoittaisin rakkauttani sinulle. Alkuun pääseminen vain on tosi vaikeaa ja ymmärrän jos siksi et halua minua.

      • Anonyymi

        Sinut haluan vain, en ketään muuta. Usko huvikses, rakas. 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut haluan vain, en ketään muuta. Usko huvikses, rakas. 💞

        Minä en halua sinua.


      • Anonyymi

        Kenet sinä haluat?


      • Anonyymi

        Älä omi itsellesi negatiivisia aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi itsellesi negatiivisia aloituksia.

        Niin. Tein väärin. Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tein väärin. Anteeksi.

        Saat anteeksi tämän kerran :))


    • Anonyymi

      Varmaan kun nähtäis, niin todettaisiin tosiasiat. Olet elämännälkäinen haaveilija ja minä vanha sielu, joka tietää mistä pitää enkä haikaile elämyksiä. Sait minut kyllä innostumaan toisinaan.

      • Anonyymi

        Niin sait, mutta haluan sut nähdä.


      • Anonyymi

        Järkyttävää itsensä nostamista. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää itsensä nostamista. - sivusta

        Oikeinko järkyttävää :D - sivusta myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko järkyttävää :D - sivusta myös

        Kieltämättä kyllä aika järkyttävää. 😬

        - sivusta tämäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä kyllä aika järkyttävää. 😬

        - sivusta tämäkin

        Ei minusta, on vaan realisti ja toteaa ettei ehkä pariksi kun eri paria


    • Anonyymi

      Miksi et voisi elää? Mehän olemme päässeet tuntemaan vuoden verran jo toisemme niin hyvine kuin huonoine puolineen. Tehdyistä virheistä on myös opittu, ainakin minä olen oppinut. Ei tartteisi olla ja esittää muuta kuin sitä mitä me olemme. Meidän iässämme elämän ei tarvitse olla enää räiskyvää vaan enemmänkin tasaista ja leppoisaa sekä turvallista ja toisiamme kunnioittavaa.

      Kyllä me yhdessä osaamme suunnitella ja tehdä asioita, joista kumpikin pidämme.

      Tiedän ja sinäkin tiedät, että mitä sinä pystyt antamaan elämässä minulle ja mitä minä sinulle.

      Tämä viesti sivusta naiselle

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet? Anna joku vihje itsestäsi? Kostuin henkisesti tästä kuvailustasi..


      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa, olen samaa mieltä kanssasi. Me yhdessä pystymme siihen ja pystymme mihin tahansa ,elämä vie. Olet niin lutunen, 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, olen samaa mieltä kanssasi. Me yhdessä pystymme siihen ja pystymme mihin tahansa ,elämä vie. Olet niin lutunen, 🤗

        Tällaiset viestit voi varmaan kirjoittaa suoraan sille armaalle? Ellei leikki ole päätarkoitus.


      • Anonyymi

        Aikaisempiin kommentteihin liittyen omalta osaltani olen saavuttanut elämässä jo yhden virstanpylvään eli työt on tehty ja taloudellinen riippumattomuus on saavutettu.

        Nyt kun on aikaa yllin kyllin, niin aattelin kuitenkin jotain tehdä ja päätin alkaa opiskelemaan alaa, jota en olisi koskaan kuvitellut opiskelevani. Mutta oppia ikä kaikki. Aika näyttää mitä tulevaisuus vielä tuo tullessaan niin opiskelun myötä kuin myös muutenkin elämässä.

        Olen ajatellut, että olen myös avoin uusille asioille, myös ihmisten välisissä kanssakäymisissä. Hyvät ihmissuhteet, olipa ne sitten ystävyyssuhteita tai jotain muita tuovat ihmisille aina jotain uutta. Olen oppinut sen, että ihmiset, jotka ovat minut hyväksyneet sellaisena kuin olen, ovat jokainen arvokas ja ainutlaatuinen ja se täytyy myös omalla kunnioittavalla käytöksellään ihmistä kohtaan osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiset viestit voi varmaan kirjoittaa suoraan sille armaalle? Ellei leikki ole päätarkoitus.

        Anteeksi,että kysyn mutta sekaannutko sinä (jos oletetaan dialogia aidoksi, mitä epäilen) useinkin kahden ihmisen väliseen keskusteluun härkkimään ja hoputtamaan naisoletettujen viesteihin kiinnittyen? Ja on vielä pokkaa saarnata täällä uppo-oudoille ihmisille leikkimisestä kun leikkii itse jotain ihmissuhdepeliä vailla mitään tietoa ja ymmärrystä mistään. Maneerit käy tutksi kun ne tarpeeksi usein toistuu. Kyllä taidat olla se sama jonka kanssa hieman diskuteerasimme aiemmin iltapäivällä, vaikka se sun vastaus loisti poissaolollaan. Muutaman tunnin huokaisu ja taas sama uudestaan. Onko tapanasi esimerkiksi kävellä miden ihmisten yli siten, että jos kuulet heiltä suoraa palautetta, niin syytät mielenvikaiseksi ja esimerkiksi blokkaat mutta palaat muitta mutkitta vanhoihin habitteihisi, että kyllä minä tiedän sinun asiat sinua paremmin? Olisko nyt ne detaljit sen verran kohdillaan, että pääsisit jotenkin eteenpäin tuossa minkä koet asiaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi,että kysyn mutta sekaannutko sinä (jos oletetaan dialogia aidoksi, mitä epäilen) useinkin kahden ihmisen väliseen keskusteluun härkkimään ja hoputtamaan naisoletettujen viesteihin kiinnittyen? Ja on vielä pokkaa saarnata täällä uppo-oudoille ihmisille leikkimisestä kun leikkii itse jotain ihmissuhdepeliä vailla mitään tietoa ja ymmärrystä mistään. Maneerit käy tutksi kun ne tarpeeksi usein toistuu. Kyllä taidat olla se sama jonka kanssa hieman diskuteerasimme aiemmin iltapäivällä, vaikka se sun vastaus loisti poissaolollaan. Muutaman tunnin huokaisu ja taas sama uudestaan. Onko tapanasi esimerkiksi kävellä miden ihmisten yli siten, että jos kuulet heiltä suoraa palautetta, niin syytät mielenvikaiseksi ja esimerkiksi blokkaat mutta palaat muitta mutkitta vanhoihin habitteihisi, että kyllä minä tiedän sinun asiat sinua paremmin? Olisko nyt ne detaljit sen verran kohdillaan, että pääsisit jotenkin eteenpäin tuossa minkä koet asiaksesi.

        Olet ihan pihalla. Anteeksi, mutta suosittelen sulle oikeasti jotain terapiaa tms. Ei liity muhun millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, olen samaa mieltä kanssasi. Me yhdessä pystymme siihen ja pystymme mihin tahansa ,elämä vie. Olet niin lutunen, 🤗

        Voi olisimpa. Lutunen 😔 MIR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan pihalla. Anteeksi, mutta suosittelen sulle oikeasti jotain terapiaa tms. Ei liity muhun millään tavalla.

        Ei liity välttämättä sinuun, mutta mitä tulee terapautiikkaan (olkoon se sana), niin terapian tarpeessa voi katsoa olevan sellaisen ihmisen, joka haluaa väkisin yrittää hallita toiisen ihmisen elämää kun on saanut kerran tietyn päähänpiston ja ei kai siinä sinänsä mitään jos kuumottelee tuntemattomia ihmisiä fiksaationsa takia, mutta siitä ei kenekään tarvitse pitää jos länkyttäminen ulottuu noin muutoin antaumukselliseen blaastaukseen ja toisen elämällä pätemiseen. Minusta se ei vaan herranjumala ole tervettä käytöstä.


      • Anonyymi

        Puhut aivan asiaa,olen samaa mieltä kanssasi, rakas.


    • Anonyymi

      On parempi olla kanssasi kuin ilman sua

    • Anonyymi

      Olet uhtä aikaa rakastunut aidoist ja siihen täydelisyyskuvitelmaan kumpsnista kaikkine vaatimuksineen mihin yksikää elävä ei taida yltää...
      Molempia et saa.
      Ja toisaalla kuitenkin on niin ettet tiedä mitä haluat etkä osaa päättää ku sinulla on vaojtoehtoja baihtoehdon perään...

      Sen siaan ihmisellä jota rakasta vaihtohtoja on hyvin vähän saatavilla...
      Sopeudutko vsi lähdetko taas jahtaamaan unelmaa vaikean kautte...
      Olet elänyt kuin pässi koko ikäsi koska ajattelit pysähtyä rakadtaan ja olemaan rakastettu enenkun meidät käikki viedään enenmin tai myöhemin ikuisuuteen...
      Minen tajua miten jotku hakkaa päätään seunää ja se on niistä kivaa...
      Mitä enenpi sattuu sitä kivempaa..
      Sinä tiedät kyllä oikean tien...
      Kuuntele sydäntä se löytää kyllä taas rakkaan luokse ❤️

      • Anonyymi

        Lupauksen voima

        Mahtava kirja

        Usko ei horju

        Keskitysleirilläkään

        Ja hän jaksaa elää edelleen


    • Anonyymi

      Pidä hänet elämässä?

      • Anonyymi

        Pidän.


    • Anonyymi

      Ei aina voikkaan elää ihmisen kanssa johon on tunteita.

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen, kun olen treffeillä jonkun kanssa, ja mä ajattelen vain sua. Yritän solmia suhdetta johonkin ja mä ajattelen vain sua. Joku nukkuu vieressäni, ajattelen sua ja susta unta näen, ja kun herään, ensimmäinen ajatus olet sinä.

      Jostain kumman syystä sä olen jäänyt muhun.

      Ehkä jopa pysyvästi, ikuisuuksiin asti.

      • Anonyymi

        Toivottavasti toinen edes tietää että on mielessäsi ja olisit ollut kiinnostunut.
        Muuten tuo on todella surullista ja tyhjää.. korvikkeita..


      • Anonyymi

        Miksi sitten säädät niiden muiden kanssa? Anteeksi, en ymmärrä. T. Ei AP


      • Anonyymi

        Voi ei mä en kestä tätä. Miks mulle ei sanota näin 😓 Mirri-kisu & hiiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten säädät niiden muiden kanssa? Anteeksi, en ymmärrä. T. Ei AP

        Minä yritän solmia uutta suhdetta avoimin mielin, olla uudesta kiinnostunut, - mutta "hän" vain palaa ja palaa aina mun ajatuksiini.

        Voiko ajatuksia torjua, olla ajattelematta? Olla sittenkin yksin, koska häntä en voi saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yritän solmia uutta suhdetta avoimin mielin, olla uudesta kiinnostunut, - mutta "hän" vain palaa ja palaa aina mun ajatuksiini.

        Voiko ajatuksia torjua, olla ajattelematta? Olla sittenkin yksin, koska häntä en voi saada.

        Jos susta tuntuu siltä, että haluat mennä eteenpäin, niin hyväksyn sen täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos susta tuntuu siltä, että haluat mennä eteenpäin, niin hyväksyn sen täysin.

        Hyväksyt, koska säkin haluat mennä jo eteenpäin. Onks niin?


      • Anonyymi

        Tuttu tilanne, en edes voi sanoa, kuinka monta vuotta hän on ollut koko ajan mielessä. Se on ihan käsittämätöntä näkemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tilanne, en edes voi sanoa, kuinka monta vuotta hän on ollut koko ajan mielessä. Se on ihan käsittämätöntä näkemättä.

        Sivusta kommentoin vain tutulta kuulostavaa :)


      • Anonyymi

        Tämä on kyllä niin ihana, että olisinpa hän ketä ajattelet ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yritän solmia uutta suhdetta avoimin mielin, olla uudesta kiinnostunut, - mutta "hän" vain palaa ja palaa aina mun ajatuksiini.

        Voiko ajatuksia torjua, olla ajattelematta? Olla sittenkin yksin, koska häntä en voi saada.

        Miksi "hän" ei ole mahdollinen vierellesi? Et ole löytänyt riittävän kiinnostavaa ihmistä tapaillessa ja sen takia ajatukset palaa hänen, ajatus sinulle.

        Ajatuksia ei voi torjua mutta mitä enemmän niitä yrittää torjua sen enemmän se ajatus on mielessä. Hän tai löydät jonkun paremman, siinä vaihtoehdot?


    • Anonyymi

      Mä taas mietin kans et haksahdinko ns kertakäyttömiehee.
      Jotka ei osaa sitoutua...
      T mies seki oli kun se ei lopulta hallunnu ja pystyny oleen enää mun kans vaan pokas toisen...
      Sama kohtalo on seuraavalla ja seuraavalla ja seuraavalla naisella ...
      Voi niitä...
      Aina pitää olla uusi lelu...
      No en sure ku oon samanmoinen kertakäyttäjä...
      Seura Isketään kaytetää ja ulos...
      Nii se menee... 🙈

    • Anonyymi

      Nii 😓 välillä hetkittäin juuriki noin.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole sellaista tilannetta.

    • Anonyymi

      Sua pitäisi lyödä kunnolla seinään.

      • Anonyymi

        Ai pitöis... Tiedätko miten huonosti sulle kävis sen jälkeen jos kävisit mun kimppuun...
        Joten jätäppä taas uho välustä... Sillä en ainakaan luoksesi palaa kuten hyvin varmasti tiedät...
        Ku muna lopouu nii nyrkki heiluu 🙈


    • Anonyymi

      Joo, epäilemättä ristiriitaisia persoonallisuuksia. Mutta missäpä suhteessa ei toinen olisi välillä huonokuuloinen ja toinen ehkäpä lyhytnäköinen. Ja tästä sitten rakentuu se rauhaisa rinnakkaiselo ja keskinäinen ymmärrys.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6651
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3991
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3751
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3269
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      172
      2551
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2000
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1977
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe