Paikkatiedon lisääminen kuviin, joista se puuttuu. Minulla on ongelmia paikkatiedon lisäämisessä kuviin. Olen mennyt ohjeen mukaan "muokkaa sijaintia kohtaan" ja pyrkinyt antamaan siellä tarkan osoitteen. Ohjelma ottaa vastaan vain jonkin ennestään Google Mapsissä mainitun osoitteen, joka harvoin osuu lähelle kuvan ottopaikkaa. Olen myös huonolla menestyksellä yrittänyt antaa koordinaatit. Kartalla pisteen siirtäminen ei ole onnistunut. Picassassa nämä toiminnot onnistuivat. Missähän teen virheen vai onko jokin asetus väärin. Olen avannut kuvat selaimessa ja Google kuvissa
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hanki GPS. Useissa kameroissa sellainen on jo valmiina, mutta toisiin saa erillisenä.
Homma hoituu myös tavallisella gepsillä. Kun otat kuvan painat heti perään "man over board" nappia. Aikaleiman perusteella voit sitten manuaalisesti lisätä koordnaatit kuviin.
Googel on huonontanut ilmaiskarttansa niin, ettei niitä enäävoi mihinkään käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676