Huh!! Palsta saa jäädä...
Löysin uuden...
19
87
Vastaukset
- Anonyymi
Vähäks tään uuden kanssa on kivaa!! Kivempaa, kun täällä palstalla!!
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Niin, mitä vielä teet palstalla? 🙄
Pitäähän se nyt palstalle ilmoittaa, ettei tuo yks turhaa kaipaile!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se nyt palstalle ilmoittaa, ettei tuo yks turhaa kaipaile!!
Kiitos tiedosta voin siis poistua !!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta voin siis poistua !!!!!!!
Poistu pois!! Oma valintasi.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän se nyt palstalle ilmoittaa, ettei tuo yks turhaa kaipaile!!
Niin onhan se hyvä. Se ei ollut kuitenkaan minä? 🤔
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Niin onhan se hyvä. Se ei ollut kuitenkaan minä? 🤔
Ei kaipailla täälläkään aaalkoohooolistiiiiiaaaa!
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaipailla täälläkään aaalkoohooolistiiiiiaaaa!
En ole alkoholisti. En lähelläkään sellaista.
- Anonyymi
Joskus pitää mennä nerta edemmäs kalaan avatakseen silmät?
- Anonyymi
Jeps, toivottavasti palstaa ei jää ikävä 😉😂
- Anonyymi
Ota mies se toinen parempi ja lopeta ajattelemasta minua. En jaksa koko ajan ikävöidä turhan takia.
- Anonyymi
Se sattuisi ihan hlvetisti nähdä sinut toisen kanssa mutta ainakin se lopettaisi sen ikävöinnin.
Anonyymi kirjoitti:
Se sattuisi ihan hlvetisti nähdä sinut toisen kanssa mutta ainakin se lopettaisi sen ikävöinnin.
Itseasiassa, ei ikävöinnistä pääse silläkään. Tiedän kokemuksesta.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Itseasiassa, ei ikävöinnistä pääse silläkään. Tiedän kokemuksesta.
No et sinä olekaan minä. Voin päästä eroon kun näen toisen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä olekaan minä. Voin päästä eroon kun näen toisen kanssa.
Niin minäkin ensin luulin. Minä en nähnyt, vaan kuulin että näin olisi. Eipä se auttanut. Ikävöinti on ehkä turhan vahva ilmaisu. Mielessä aina on varmaan elämän loppuun saakka, koska on vaan niin ihana.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Niin minäkin ensin luulin. Minä en nähnyt, vaan kuulin että näin olisi. Eipä se auttanut. Ikävöinti on ehkä turhan vahva ilmaisu. Mielessä aina on varmaan elämän loppuun saakka, koska on vaan niin ihana.
Siitä vaan ei kiinnosta puhuin vain omasta ajatuksestani.
- Anonyymi
Vemputa ittees
- Anonyymi
No, voi harmi, jos olet eräs! Olisin mielelläni keskustellut kanssasi suoraan ennenkuin sitoudut kehenkään. No, jos olet valintasi tehnyt ja onnellinen, se riittää myös minulle. Voi hyvin!
- Anonyymi
Tuliko mies siitä videosta tai kuvista mitkä otit minusta hyviä? Olethan katsonut niitä useaan kertaan jotta en varmasti unohdu mielestäsi? Olethan tulostanut sen seinälle jotta uusi täydellinen naisesi näkee ne että katselet kuviani tai videotani?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437