Miten musta tuntuu

Anonyymi

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdistetä voimiamme.

44

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloituksia teen välillä miehelle. Olin kerran jopa päivän poissa palstalta kun taas tämä tunne tuli takaisin.

      • Anonyymi

        Mistä miten tiedät minut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä miten tiedät minut?

        Sinusta en tiedä. Miehen tiedän sieltä missä nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta en tiedä. Miehen tiedän sieltä missä nähtiin.

        Nähtiinkö aina samassa paikassa? Tämä mieheltä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiinkö aina samassa paikassa? Tämä mieheltä sivusta

        Nähtiin. Tämä naiselta vielä sivummalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin. Tämä naiselta vielä sivummalta.

        Sittenhän ollaan kohta jo maailman laidalla ku noin sivuun mennää 😂 Se sopis naiseen, ku aina samas paikassa nähtiin. Miksei enää oo nähty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän ollaan kohta jo maailman laidalla ku noin sivuun mennää 😂 Se sopis naiseen, ku aina samas paikassa nähtiin. Miksei enää oo nähty?

        Alkuperäiseltä kommentoijalta siksi koska ei enää olla siellä missä nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäiseltä kommentoijalta siksi koska ei enää olla siellä missä nähtiin.

        Hmm, sori tää tenttaaminen mut miksei olla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän ollaan kohta jo maailman laidalla ku noin sivuun mennää 😂 Se sopis naiseen, ku aina samas paikassa nähtiin. Miksei enää oo nähty?

        Koska sä lähdit ja minä jäin. Tämä siis tuolta joka vielä sivummassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sä lähdit ja minä jäin. Tämä siis tuolta joka vielä sivummassa.

        Tarpeeks sivuun ku mennää ni törmätään koht ;) Tosin ei tämä kyllä sovi nyt minuun, en oo tietääkseni minnee lähten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeks sivuun ku mennää ni törmätään koht ;) Tosin ei tämä kyllä sovi nyt minuun, en oo tietääkseni minnee lähten

        Meillä tuo meni toisinpäin, minä lähdin ja hän jäi. - naiselta sieltä toiseltapuolen sivua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tuo meni toisinpäin, minä lähdin ja hän jäi. - naiselta sieltä toiseltapuolen sivua

        Tämä kuulostaa tutummalta. Näänköhän sniua/häntä enää ikinä? 🤔😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, sori tää tenttaaminen mut miksei olla? :)

        Alkuperäiseltä taas meillä oli sama tilanne minä lähdin ja mies jäi. Tänä vuonna on mahdollisuus nähdä vielä ehkä kesän jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta en tiedä. Miehen tiedän sieltä missä nähtiin.

        Ollaan tänä vuonna nähty, ensimmäisellä kerralla Huomasin sut. Mutta et huomannut mua, toisella kerralla huomasit mut, kolmannella kerralla molemmat Huomasimme toisemme lähiaikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan tänä vuonna nähty, ensimmäisellä kerralla Huomasin sut. Mutta et huomannut mua, toisella kerralla huomasit mut, kolmannella kerralla molemmat Huomasimme toisemme lähiaikoina.

        Ei osu minuun tuo. Nähtiin viimeksi viime vuonna. Alkuperäiseltä kommentoijalta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuulostaa tutummalta. Näänköhän sniua/häntä enää ikinä? 🤔😞

        En tiedä,kunpa tietäisin vastauksen tuohon. Haluaisin kovasti kyllä, en vain tiedä miten se järjestyisi. En ole hänen kanssaan enää vuoteen ollut tekemisissä, joten huonolta näyttää, että enää törmäisimmekään, vaikka välillä yrittänyt liikkua sielläpäin missä tiedän hänen päivisin oleilevan. Nyt ehkä lomalla.. - nainen sieltä toiseltapuolen sivua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä,kunpa tietäisin vastauksen tuohon. Haluaisin kovasti kyllä, en vain tiedä miten se järjestyisi. En ole hänen kanssaan enää vuoteen ollut tekemisissä, joten huonolta näyttää, että enää törmäisimmekään, vaikka välillä yrittänyt liikkua sielläpäin missä tiedän hänen päivisin oleilevan. Nyt ehkä lomalla.. - nainen sieltä toiseltapuolen sivua

        Alkaa olla aika monisivuinen kirja tämä, no onneksi tykkään lukea. En tosin ole ihan mukana enää kuka on kuka :) Nainen kenestä puhun katosi paikasta, jossa aina nähtiin. Nyt jo yli kuukausi kulunut edellisestä näkemistä ja epäilen vaihtoehtoa minä jäin, hän lähti. -Mies sieltä ekalta sivulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa olla aika monisivuinen kirja tämä, no onneksi tykkään lukea. En tosin ole ihan mukana enää kuka on kuka :) Nainen kenestä puhun katosi paikasta, jossa aina nähtiin. Nyt jo yli kuukausi kulunut edellisestä näkemistä ja epäilen vaihtoehtoa minä jäin, hän lähti. -Mies sieltä ekalta sivulta

        Ei näissä voi mukana pysyäkään, kun kaikki anoja ollaan ja tuossa välissä monta kommentoijaa, minäkin yhtenä. Eikä täältä viidakosta sitä omaa löydä, vaikka kuinka etsisi, toivotonta. - nainen sieltä toiseltapuolen sivua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa olla aika monisivuinen kirja tämä, no onneksi tykkään lukea. En tosin ole ihan mukana enää kuka on kuka :) Nainen kenestä puhun katosi paikasta, jossa aina nähtiin. Nyt jo yli kuukausi kulunut edellisestä näkemistä ja epäilen vaihtoehtoa minä jäin, hän lähti. -Mies sieltä ekalta sivulta

        Ei osu alkuperäiseen kommentoijaan tuo. Ei näköjään tuohon sivusta huutelijaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näissä voi mukana pysyäkään, kun kaikki anoja ollaan ja tuossa välissä monta kommentoijaa, minäkin yhtenä. Eikä täältä viidakosta sitä omaa löydä, vaikka kuinka etsisi, toivotonta. - nainen sieltä toiseltapuolen sivua

        Ollaan kaikki samassa veneessä :) Toivottavasti te kaikki sivussa kulkevat löydätte sen oikean sivun elämäänne ketä täällä etsitte :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kaikki samassa veneessä :) Toivottavasti te kaikki sivussa kulkevat löydätte sen oikean sivun elämäänne ketä täällä etsitte :)

        T. Se sivuroolin mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kaikki samassa veneessä :) Toivottavasti te kaikki sivussa kulkevat löydätte sen oikean sivun elämäänne ketä täällä etsitte :)

        Kiitos, sitä samaa sinulle! Toivotaan että se oikea sivu löytyisi meille kaikille, ehkä se ei löydy täältä vaan tuolta ulkoa. Saattaa lennellä tuulen mukana, täytyy vaan osua kohille ja napata kiinni :). - naiselta sivun väärältä puolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sitä samaa sinulle! Toivotaan että se oikea sivu löytyisi meille kaikille, ehkä se ei löydy täältä vaan tuolta ulkoa. Saattaa lennellä tuulen mukana, täytyy vaan osua kohille ja napata kiinni :). - naiselta sivun väärältä puolelta

        Kiitos. Näin se on, kyllä kaikille se oikea on tehty :) se ei vaan oo viel löytyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan tänä vuonna nähty, ensimmäisellä kerralla Huomasin sut. Mutta et huomannut mua, toisella kerralla huomasit mut, kolmannella kerralla molemmat Huomasimme toisemme lähiaikoina.

        Osuu minuun.. Minä esitin, etten nähnyt ekalla kerralla, koska olin hämmentynyt. Sivusilmällä näin kyllä.

        Kuka olet, mistä tulet?


    • Anonyymi

      Kanadassa

    • Anonyymi

      Se vaatisi tekoja muualla kuin palstalla.

    • Anonyymi

      Jos olisit hän niin joo.
      Jos et olisi hän niin ei.
      Jotenkin noin.

      • Anonyymi

        Voisit tämän perusteella olla hän. Ketä mietit ei ole tiedossa.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit tämän perusteella olla hän. Ketä mietit ei ole tiedossa.
        Sivusta.

        T miestä mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T miestä mietin.

        N?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N?

        No ei. Pihalla ku käkikellot.


    • Anonyymi

      Yhdistetään voimat heti mulla on kalu siis voimia tuova smulentti lkädessä5.

    • Anonyymi

      On vaikea yhdistää voimia sellaisen kanssa joka tekee ihan voimattomaksi…

    • Anonyymi

      Rivien välit ovat epäluotettavia. Ne syntyvät omasta mielikuvituksesta eivätkä kirjoittajan ajatuksista.

    • Anonyymi

      Joskus ymmärtää ja joskus ei. Sellaista se on.

    • Anonyymi

      Pärkele mikä työmaa

      • Anonyymi

        Mitä se vaatii sulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se vaatii sulta?

        Ihan liikaa. Absurdeihin ristitulituksiin sieltä sun täältä vastaamista, se on kuin joku tetris tai vastaava, aina tulee joku uusi haahu paikalle jostain puskan takaa, että ahaa sullakin on joku vahva näkemys. Toinen vaihtoehto on, ettei reagoi yhtään mihinkään, mutta esimerkiksi analyyttispyrkimyksisiin kysymyksiin voi heittää vaikka mitä hetulaa, ei se tilanne enää kakofonisemnaksi voi tästä mennä. Toivottavasti tästä oli iloa ja valoa.


    • Anonyymi

      niinpä, ne ovat olleet kuitenkin enemmänkin mahdollisen rajojen etsintää kuin omia tarkoitusperiäni, no sanoiksi puettuina mikseivät sitten jo enemmän kuin pelkkiä ideoita avaruudessa

      • Anonyymi

        Ehkä ei kuitenkaan pelkkiä ideoita.


    • Anonyymi

      Miten musta tuntuu että jollain on kova tarve esiintyä ihan toisen ihmisen äänellä. Se on vakava teko tilanteessa jossa toisella ei ole apua saatavilla, ei ääntä, ei kontrollia.

    • Anonyymi

      Teen aloituksia vain hänelle ja niiden rivien välissä ei lue mitään.

    • Anonyymi

      H naista kaipaan ja ikävöin!

    • Anonyymi

      Kyllä ja näet niiden lävitse 🍀❤

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe