Jos haluaisit nähdä laittaisit viestin
Laittaisit toisenkin
Ja kolmannen
Katsoisit minua
Puhuisit meistä
Et unohtaisi minua
En tiedä ketä yritän huijata kun kaipaan sua niin paljon että sattuu
Tiedän kyllä
16
154
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, antaa olla.
Öitä - Anonyymi
Jos menisit vaikka yöuinnille auttaisiko?
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Sinä se jaksat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat...
Emojien puutteesta päätellen työkonetta lainattu nopeasti tiirailuun kun ei sitä ihminen voi laskea hanoja ilman, että pääsee edes vähän fiksaationsa pariin. Helppo laskutoimitus, kun tulee yksi, niin toinen tulee perässä ii plus hoo on yhteensä joopa joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat...
Ja minähän se annan olla jos annetaan olla
- Anonyymi
No joo eipä se mies ainakaan näemmä laita.
Ei palstalla sanotun perusteella laita kukaan. Ei voi olla 100% varmuudella.
- Anonyymi
Kys
- Anonyymi
Eli pommittaisin? Odota vaan kyllä täältä vielä pommi tulee, mielellään nähdessä jos ei niin some.
N to M- Anonyymi
Ihana pommi olisi se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana pommi olisi se.
Ainakin jos olisi vielä seksipommi, mutta viestipommi tulossa jollet ehdi itse ensin.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua.
- Anonyymi
Kyllä sullakin se viestin laitto onnistuu, älä siirrä aina muille mitä voit itse tehdä.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Niihin viesteihin pitäisi myös vastata, olisi aika kiva, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422187
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088