Jos haluaisit nähdä laittaisit viestin
Laittaisit toisenkin
Ja kolmannen
Katsoisit minua
Puhuisit meistä
Et unohtaisi minua
En tiedä ketä yritän huijata kun kaipaan sua niin paljon että sattuu
Tiedän kyllä
16
102
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, antaa olla.
Öitä - Anonyymi
Jos menisit vaikka yöuinnille auttaisiko?
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Sinä se jaksat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat...
Emojien puutteesta päätellen työkonetta lainattu nopeasti tiirailuun kun ei sitä ihminen voi laskea hanoja ilman, että pääsee edes vähän fiksaationsa pariin. Helppo laskutoimitus, kun tulee yksi, niin toinen tulee perässä ii plus hoo on yhteensä joopa joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat...
Ja minähän se annan olla jos annetaan olla
- Anonyymi
No joo eipä se mies ainakaan näemmä laita.
Ei palstalla sanotun perusteella laita kukaan. Ei voi olla 100% varmuudella.
- Anonyymi
Kys
- Anonyymi
Eli pommittaisin? Odota vaan kyllä täältä vielä pommi tulee, mielellään nähdessä jos ei niin some.
N to M- Anonyymi
Ihana pommi olisi se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana pommi olisi se.
Ainakin jos olisi vielä seksipommi, mutta viestipommi tulossa jollet ehdi itse ensin.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua.
- Anonyymi
Kyllä sullakin se viestin laitto onnistuu, älä siirrä aina muille mitä voit itse tehdä.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Niihin viesteihin pitäisi myös vastata, olisi aika kiva, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737