Paperirööki

Anonyymi

Eli oon siis 11v porilainen poika. Eilen löydettiin mun kaverin luota sytkäri sen kotoota ja meille tuli mieleen et vois testaa paperiröökii. Mentiin joskus yhdeksält illalla ulos ja otettiin peruspiirtopaperii mukaan ja mentiin yhteen alikulkukäytävään ja sytytettiin ne siellä. Sit vaan poltettiin joku 10 min ja vedettiin savuja keuhkoihin ja puhalleltiin ulos. Joku vitun ykä tuli viel valittaa tupakan poltosta mut ei välitetty ja jatkettii vaa. Se uhkas soittaa poliisit niin lähettii vetää ja heitettiin ne palavat paperit maahan :D. Juostii vaa kotiin ja näin mut joo. Kyl se rööki ihan hyvält maistu ja nytkin itse asias just ollaa polttelemas :D.

9

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hei kiva kun kerroit.Jatka toki polttamista.Tsemppii

• Anonyymi

Paperiröökillä ei ole mitään tekemistä tupakan kanssa. Toivottavasti kuolet nuorena

• Anonyymi

Et sä jumalauta voi tollee sanoo anna toisen tehä mitä se hakuu itekkii välil polttelen paperiröökii...

• Anonyymi

Melko vammaista touhua

• Anonyymi

okei bro

• Anonyymi

Kyllä kuulostaa kauniilta kun 11-vuotias lapsi kiroilee.

• Anonyymi

Tupakoitsijan uraa näytät tavoittelevan. Seuraavaksi voit opetella sätkän tekoa. Etsit jostakin vanhan hirsirakennuksen seinänraosta sammalta ja kähvellä pala sanomalehteä, ja riku harjoittelemaan sätkän käärintää.

Ja jos et seinäsammalta löydä, kadulta löytyy tumppeja. Nistä voi purkaa ihan opikeaa tupakkaa! Filtterit hylkää. Niistä ei ole ku riesaa. Ja taas sätkän tekemistä harjoittelemaan. Alkuun pääset: Revi sanomalehdestä noin 10x10 sentin pala. Taita sen reuna terävästi. Ripottele tumpin jämistä tupakkia siihen kolomutkaan. Pyöritä rullalle. Nuolaise viimeinen reuna märäksi, ja lätkäytä kiinni.

Ja jos tupakkaharrastus enemmän alkaa kiinnostaa, ja jos kotona haistelevat, tutustu tässä osastossa persenuuskaohjeisiin.

Kyllä se siitä.

• Anonyymi

Ei hyväpäivä tätä nykyä nuorisoa/lapsia

• Anonyymi

Ite tykkään polttaa paperi röökiä maistuu hyvälle ja jännä puhaltaa savua suusta eli siis mahtavaa:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      141
      3183
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3002
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      110
      1443
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      145
      1187
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1087
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1007
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      817
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      793
    Aihe