jos selvitän hänen numeron ja kysyn häntä treffeille? Vai unohdanko koko jutun????
Voiko joku pahoittaa mielensä
32
670
Vastaukset
- Anonyymi
Varo saatat päätyä raskaaksi.
- Anonyymi
Tosin lapset on iloisia joten ne ihmisetkin on sit iloisia. Eli anna mennä vaan. Tässä mun riski-analyysi parhaimpani mukaan.
- Anonyymi
Minä selvitin yhden numeron mutta en ole sitä käyttänyt. Miten sellaisesta voisi pahoittaa mielensä? Korkeintaan joku voi yllättyä. Jos hän kysyisi, että mistä numeron sain, niin mitä vastaisin, jotain "en muista" kai..
- Anonyymi
Olen itse tehnyt niin ja ei pahoittanut mieltään. Jos numero on julkinen sitä saa käyttää.
- Anonyymi
En pahoittus ois vaan kiva yllätys
- Anonyymi
Minä olen tuon tehnyt joskus, kannattaa kokeilla. Pahempaa on epätietoisuus, kuin pieni nolostuminen jos toinen ei olekaan samalla sivulla kanssasi. Luulisi, että on vain otettu kun joku on kiinnostunut, piristäähän se mieltä.
- Anonyymi
Epätietoisuudessa on mahdoton elää?, tai miten sen ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätietoisuudessa on mahdoton elää?, tai miten sen ottaa.
No, sanotaan näin että se on aika tuskallista. Kokoajan pyörittelee mielessään niitä kohtaamisia ja niiden tunnelmia ja yrittää nähdä ne järjellä eikä tunteella, joka sekoittaa pään vaaleanpunaisella hattaralla. Yrittää selittää itselleen etteivät ne tilanteet olleet toiselle samanlainen kokemus kuin itselle, mutta vaikka kuinka yrittäisi järkeistää kaiken tapahtuneen niin sydän on kuriton, eikä suostu olemaan hiljaa, se kertoo toista tarinaa..
- Anonyymi
Tuskin pahoittaa mieltään jos mies on kenelle soitat. Toisinpäin ei voi olla niinkään varma.
- Anonyymi
Voit selvittää numeroni, joka on edelleen se sama, 044 alkuinen, mulla ei ole siis prepaid liittymää käytössä, se oli hetken aikaa siksi kun vanha puhelin meni muutossa hukkaan.
- Anonyymi
Riippuu vähän mitä sun pitää tehdä sen numeron selvittääksesi. Jos on julkinen numero, jonka saa numeropalveluun soittamalla, niin ei siinä luulisi kenenkään suuttuvan. Jos taas on salainen numero ja joudut soittelemaan kaverit ja sukulaiset läpi numeron saadaksesi, niin se voi monen mielestä olla jo vähän arveluttavaa. Omaa numeroani on kerran metsästelty mm. siskolleni ja vanhemmilleni soittamalla ja se hieman arvelutti. En tiedä monelleko muulle oli soitellut, mulla on harvinainen sukunimi, mutta ei ne ihan kaikki lähisukua ole.
- Anonyymi
Soita pian rakas.
- Anonyymi
Nainen voi tehdä noin mutta mies ei.
- Anonyymi
Kyllä mieskin voi yhtälailla. Jos viesti on suht neutaali, vaikka kuulumisten kyselyä/ kahville pyytämistä niin ei siitä voi kukaan pahoittaa mieltänsä. Voihan sitä jättää vastaamatta, jos ei halua reagoida mitenkään ja näin osoittaa toiselle ettei halua jatkaa viestittelyä. Kohteliasta tietysti olisi jotain vastata, vaikka toinen ei kiinnostaisi, silloin toinen tietää että viesti on tullut perille ja voi toimia vastauksen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mieskin voi yhtälailla. Jos viesti on suht neutaali, vaikka kuulumisten kyselyä/ kahville pyytämistä niin ei siitä voi kukaan pahoittaa mieltänsä. Voihan sitä jättää vastaamatta, jos ei halua reagoida mitenkään ja näin osoittaa toiselle ettei halua jatkaa viestittelyä. Kohteliasta tietysti olisi jotain vastata, vaikka toinen ei kiinnostaisi, silloin toinen tietää että viesti on tullut perille ja voi toimia vastauksen mukaan.
Kannattaa ensin selvittää, onko toinen varattu.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kannattaa ensin selvittää, onko toinen varattu.
Sitä voi olla vähän vaikea selvittää jos mahdotonta. Joskus on vain uskallettava hypätä tuntemattomaan, muutoin voi jäädä elämä elämättä. Tässä nyt kyse vain yhdestä viestistä, joka ei maailmoja kaada vaikka kävisi toisin kuin toivoisi.
- Anonyymi
Tarkoitin tässä nyt vain rohkaista näin naisena miehiä :). Itse olen tuon jo tehnyt, eli ottanut yhteyttä kaipuuni kohteeseen. Eihän siitä ollut moksiskaan, ja se jäi siihen se. Oltiin senkin jälkeen vielä tekemisissä ja hyvissä väleissä, koitin vain piilottaa tunteeni häiritsemästä toista.
- Anonyymi
Tein näin naisen kohdalla johon oli ihastunut. Hän oli otettu ja kiitteli yhteydenotosta, sovittiin treffeistäkin. Meillä tuntui juttu luistavan. Kunnes muutaman päivän viestittelyn jälkeen haukkui pystyyn kuinka ahdistavaa oli kun hänen numeronsa selvitin ja homma jäi siihen.
- Anonyymi
No, ompa outoa käytöstä naiselta. Vaikuttaa vähän epävakaiselta, jos ensin esitti muuta ja tulitte hyvin toimeen. Luulen, että parempi sinulle kun kävi näin jo heti alkutaipaleella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ompa outoa käytöstä naiselta. Vaikuttaa vähän epävakaiselta, jos ensin esitti muuta ja tulitte hyvin toimeen. Luulen, että parempi sinulle kun kävi näin jo heti alkutaipaleella.
No juu, samaa olen miettinyt, että parempi varmaan niin. Harmi vain, että sen jälkeen olen tullut aika araksi lähestyä naisia :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu, samaa olen miettinyt, että parempi varmaan niin. Harmi vain, että sen jälkeen olen tullut aika araksi lähestyä naisia :/
Taisit olla liian innokas, sitä itse tajuamatta, ehkä päällekäyväkin toisen mielestä, sellaisesta ahdistuu kuka tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Taisit olla liian innokas, sitä itse tajuamatta, ehkä päällekäyväkin toisen mielestä, sellaisesta ahdistuu kuka tahansa.
Tuskin ahdistuisi, jos olisi täysin samalla aaltopituudella ja yhtä ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä harmillista jos noin. Muista kuitenkin, että naiset niinkuin miehetkin olemme kaikki erilaisia, älä anna yhden huonon kokemuksen pilata sitä, vaan rohkeasti vaan lähestymään ja juttelemaan.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Tuskin ahdistuisi, jos olisi täysin samalla aaltopituudella ja yhtä ihastunut.
Sehän on mahdottomuus, että toinen on yhtä ihastunut ja samalla aaltopituudella, sillä tuskin ovat edes jutelleet aikaisemmin. Kyllä tuntemattoman innokkaat yhteydenotot voi jostakin naisesta tuntua pelottavalta, heillä kun aina kaikenlaisia pelkoja, mitä mies ei voi edes käsittää.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on mahdottomuus, että toinen on yhtä ihastunut ja samalla aaltopituudella, sillä tuskin ovat edes jutelleet aikaisemmin. Kyllä tuntemattoman innokkaat yhteydenotot voi jostakin naisesta tuntua pelottavalta, heillä kun aina kaikenlaisia pelkoja, mitä mies ei voi edes käsittää.
Ei se mahdottomuus ole, mutta epätodennäköistä se voi olla. Ihastunut tietysti tulee yhtä paljon vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin yritin ymmärtää miltä yllättävä yhteydenotto tuntuu hänestä, ja parikin kertaa kysyin, että onhan ihan ok. Ja silloin oli. Ei siinä puhuttu kuin kahvittelusta ja ihan yleisistä asioista, hän kertoili töistään jne.. tiesimme toisemme, mutta ei mitään tuttuja oltu. Voihan se olla, että olin silti liian innostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin yritin ymmärtää miltä yllättävä yhteydenotto tuntuu hänestä, ja parikin kertaa kysyin, että onhan ihan ok. Ja silloin oli. Ei siinä puhuttu kuin kahvittelusta ja ihan yleisistä asioista, hän kertoili töistään jne.. tiesimme toisemme, mutta ei mitään tuttuja oltu. Voihan se olla, että olin silti liian innostunut
Kohteliaasti ja hyvinhän sinä olet toiminut mielestäni. Ei tuossa ole mitään loukkaavaa ollut. Se, miksi nainen tuosta jälkeenpäin säikähti? Suuttui? sitä ei tiedä kuin vain hän itse, eikä sitä kannata jäädä arvailemaan. Eteenpäin vaan uusia ja mahdollisesti parempia kokemuksia kohti :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohteliaasti ja hyvinhän sinä olet toiminut mielestäni. Ei tuossa ole mitään loukkaavaa ollut. Se, miksi nainen tuosta jälkeenpäin säikähti? Suuttui? sitä ei tiedä kuin vain hän itse, eikä sitä kannata jäädä arvailemaan. Eteenpäin vaan uusia ja mahdollisesti parempia kokemuksia kohti :).
Kiitos :)
- Anonyymi
Kysy ihmeessä treffeille, ei se ole kuin arvostuksen ja ihastuksen osoitus. Oli vastaus mikä tahansa, on hyvä olo rohkeudesta ja reippaudesta. Naiseen yhteyden ottaminen on kuin aarrearkun kaivaminen autiolta saarelta.
- Anonyymi
Sukupuolella on merkitystä. Naiset voivat ahdistua, jollei soittaja ole hänen haaveilema prinssi. Miehet harvemmin ahdistuu näistä.
- Anonyymi
En ole ahdistunut jos ottaisit yhteyttä.
- Anonyymi
Voi siitä loukkaantua, vaikkei srn kummemmin ahdistuiskaan. Ja voi vastaanotto olla huono, vaikkei niin suuresti edes loukkaantuisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406