Yllätyin rimmingistä

Anonyymi

Eräs ihana rouva, nyt jo edesmennyt, (liikenneonnettomuus) tarjosi yllättävän nautinnon vuosia sitten. Luulin että hän ottaa polvillaan jalkovälissä ihan suihin. Mutta kun pallien imemisen jälkeen suunta olikin peppua kohden ja sukkela kieli teki tutkimustaan. Sain kyllä elämäni kyytiä. Miten teillä rimming kokemuksia?

11

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on upeeta!! Siinä kun on kontallaan ja vaimo takana puristelee pakaroita ja nuolee antaumuksella pyllyreikää, kalu kyllä kovettuu

      • Anonyymi

        joo ei tarvi ees käsin koskee on niin herkkä alue ainakin itellä


    • Anonyymi

      Aivan parasta, palleista kieli vaeltaa reikää kohti nuollen saa kalun kivikovaksi.
      Molemmin puolin nuoleminen nostaa kiihkon uusiin fääreihin.

    • Anonyymi

      yks vanhempi rouva nuoli mun peppuu olin kova kuin kivi haki vielä sauvan pani lujaa tulin huutaen

      • Anonyymi

        on ihan upeita orkkuja vanhemmat naiset tietää mitä tehdä


      • Anonyymi

        minä kans tunnen yhden vanhemman rouvan tykkää aina leikkiä mun pepulla nuolee reikää savaa myös soittaa ensin käskeetulla peppu pestynä nykyään omistaa järeän straponin halus nähdä eka kerralla kun laukeen sauvalla rietas rouva meillä yhdessä kivaa


    • Karppa_76

      Joskus saanut kanssa nauttia hyvästä rimmingistä.. kyllähän kyrpä on kivikovana sen jälkeen

      • Anonyymi

        mulla ainakin tuli kun oli kieli syvällä pepussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla ainakin tuli kun oli kieli syvällä pepussa

        siinä on jotain irstasta nam


    • Anonyymi

      mahtava kokemus tulin aika nopeesti

    • Anonyymi

      ex-tyttis nuorempana tykkäs kaikesta peppuleikeissä sormetusesta sauva leikeistä kerran sormella leikkiessäni nuoli koko reiän työnsinkielen sisälle sai orkun käänsi minut kontilleni nuolipeppuni ja kieltä niin pitkälle kun sai sen jälkeen ratsasti päälläni laittoi vibran peppuun syvälle tulin aivan huutamalla

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2799
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1626
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe