Joko Applen tuotteet kyllästyttävät?

Anonyymi

Applen iPhone -puhelimen vaihtaminen Androidiin on jatkossa helpompaa Googlen julkaiseman Switch to Android -sovelluksen avulla.


https://muropaketti.com/mobiili/mobiiliuutiset/joko-applen-tuotteet-kyllastyttavat-google-paivitetty-sovellus-helpottaa-siirtymaa-iosista-androidiin/

97

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllästyttänyt vuodesta 2007 lähtien joten en niitä hanki.

    • Anonyymi

      Moni on niin aivopesty että ovat ikuisessa Applen otteessa.

    • Anonyymi

      Tehnyt ruminpia puhelimia ja tietokoneneita, huvittavilla hinnoilla, epäloogisia laitteita.

      • Anonyymi

        Miksi sitä sitten kaikki matkiin ihan joka asiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä sitten kaikki matkiin ihan joka asiassa?

        Niitä ei ole matkinut kuin ne, ketkä tekevät vale iphoneja ja se vaan jatkuu koska fanit ostavat, kunhan kuoret samat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä ei ole matkinut kuin ne, ketkä tekevät vale iphoneja ja se vaan jatkuu koska fanit ostavat, kunhan kuoret samat.

        Ihan jokainen Amdroid on matkittu ja ominaisuuksiakin matkitaan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllästyttää molemmat, toivottavasti on jotain muuta tarjolla kun Lumia joskus hajoaa. Applea nyt ei ainakaan järjettömien hintojen takia.

      • Anonyymi

        iPhone ei maksa sen enempää kuin vastaava tehoinen Android, iPhone tulee käytössä monta sataa euroa halvemmaksi kuin Android.


      • Anonyymi

        Mutta jos ei aivot riitä tuota tajuamaan, osta Lumia jolla,ei tee mitään, niitä kuuten saa kierrätyslavoilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iPhone ei maksa sen enempää kuin vastaava tehoinen Android, iPhone tulee käytössä monta sataa euroa halvemmaksi kuin Android.

        Maksaa moninkertaisesti suhteessa tehoon ja vielä enemmåän suhteessa ominaoisuuksiin. Sekin huono puoli että vaatii valtavasti tehoja ja pieni akku, joutuu lataamaan jatkuvasti, eikä edes akkua kannata vaihtaa kun sekin maksaa enemmän kuin parempi android.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos ei aivot riitä tuota tajuamaan, osta Lumia jolla,ei tee mitään, niitä kuuten saa kierrätyslavoilta

        Ei tarvitse ostaa kun toimii edelleen kuin uusi, samaan aikaan muilla 3. android tai 7. iphone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaa moninkertaisesti suhteessa tehoon ja vielä enemmåän suhteessa ominaoisuuksiin. Sekin huono puoli että vaatii valtavasti tehoja ja pieni akku, joutuu lataamaan jatkuvasti, eikä edes akkua kannata vaihtaa kun sekin maksaa enemmän kuin parempi android.

        Vähemmän iPhonet maksaa kuin esimerkiksi Samsungin lippulaivat, joten puhut paskaa siinäkin.
        iPhone ei vaadi tehoja kuten Android joten putut jälleen paskaa, vai kuvitteletko oikeasti tuolla tavalla?
        Olet hyvin väärässä ja asiasta voit lukea netistä, naurettavaa edes väittäät tuollaista.

        Käyttötuki on vuosia pitempi ja akku ei maksa sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan, idiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse ostaa kun toimii edelleen kuin uusi, samaan aikaan muilla 3. android tai 7. iphone.

        Lumialla ei voi tehdä mitään muuta kuin soittaa.
        Jopa Markorepairs on luopunut siitä kun Lumia on silkkaa paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse ostaa kun toimii edelleen kuin uusi, samaan aikaan muilla 3. android tai 7. iphone.

        Miksi muuten roikut täällä iPhone palstalla vuodesta toiseen ja jankutat Lumiasta?
        Onko se Lumia keskustelukin loppunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän iPhonet maksaa kuin esimerkiksi Samsungin lippulaivat, joten puhut paskaa siinäkin.
        iPhone ei vaadi tehoja kuten Android joten putut jälleen paskaa, vai kuvitteletko oikeasti tuolla tavalla?
        Olet hyvin väärässä ja asiasta voit lukea netistä, naurettavaa edes väittäät tuollaista.

        Käyttötuki on vuosia pitempi ja akku ei maksa sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan, idiot

        Halvin android ja Nokia 10€, halvin iphone 470€.
        Samassa hintaluokassa kuin SE, 12 muuta ja jokainen paljon parempi joka suhteessa, noin pientä 2000 mAh akkua ei mikään muu edes ilkeäisi tuoda myyntiin tuon hintaisessa ja kelpaa vain apple-lampaille.

        https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2022)-11410.php
        https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2022&nPriceMin=450&nPriceMax=500

        Vaikkapa Samsung Galaxy A73 5G
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Yhtä huonoilla ominaisuuksilla kuin SE on vaikea edes löytää, mutta paljon parempia saa monta samaan hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten roikut täällä iPhone palstalla vuodesta toiseen ja jankutat Lumiasta?
        Onko se Lumia keskustelukin loppunut?

        Miksi tosiaan iphonet ovat Kännykät osion alla, eikö ne kuuluisi Lelut osioon?

        Ymmärrän hyvin ettei apple-lampaat kestä vertailua muihin, silti roikutte nolaamassa itsenne parempien kännyköiden keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumialla ei voi tehdä mitään muuta kuin soittaa.
        Jopa Markorepairs on luopunut siitä kun Lumia on silkkaa paskaa

        Et varmasti voi kun et omista ja varmasti Marko tai kukaan täysijärkinen ei maksaisi iphonesta niin älyttömiä hintoja. SE kuuluisi museoon, jopa 8 vuotta vanhoissa Lumioissa paljon paremmat ominaisuudet ja akkukin toimii edelleen kuin uusi :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvin android ja Nokia 10€, halvin iphone 470€.
        Samassa hintaluokassa kuin SE, 12 muuta ja jokainen paljon parempi joka suhteessa, noin pientä 2000 mAh akkua ei mikään muu edes ilkeäisi tuoda myyntiin tuon hintaisessa ja kelpaa vain apple-lampaille.

        https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2022)-11410.php
        https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2022&nPriceMin=450&nPriceMax=500

        Vaikkapa Samsung Galaxy A73 5G
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Yhtä huonoilla ominaisuuksilla kuin SE on vaikea edes löytää, mutta paljon parempia saa monta samaan hintaan.

        Halvin android ja nokia ei vastaa tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan iPhonea, etkö ymmärrä lukemaasi, oletko tyhmä vai leikitkö tyhmää?
        Vastaa, 1,2 vai 3?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmasti voi kun et omista ja varmasti Marko tai kukaan täysijärkinen ei maksaisi iphonesta niin älyttömiä hintoja. SE kuuluisi museoon, jopa 8 vuotta vanhoissa Lumioissa paljon paremmat ominaisuudet ja akkukin toimii edelleen kuin uusi :D

        Kyllä kaapissa on lumioita pari kipaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvin android ja nokia ei vastaa tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan iPhonea, etkö ymmärrä lukemaasi, oletko tyhmä vai leikitkö tyhmää?
        Vastaa, 1,2 vai 3?

        Siinähän olikin kyse hinnasta. Halvimpaan iphoneen voit verrata 12 saman hintaista ja kaikki voittaa iphonen kevyesti, kuten tuokin Samsung, ekö ole siitä(kään) mitään sanottavaa :D


    • Anonyymi

      K Y L L Ä. laskin 64 päivää riitti sekasotkua, iphonea sekavampaa ei löydy planeetalta,
      käyttömukavuus asteikolla 4-10 4

      • Anonyymi

        Etkö vielä ole oppinut kirjoittamaan?
        Sitten kun kasvat naperoikäisestä hieman niin saatat saada ikioman iPhonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vielä ole oppinut kirjoittamaan?
        Sitten kun kasvat naperoikäisestä hieman niin saatat saada ikioman iPhonen

        Lapsillehan ne iphonet annetaankin leluiksi kun kertakäyttöisinä ei kannata korjata ja ominaisuuksiltaankin leluja, esim SE ei voi verratakaan samanhintaisiin androideihin


      • Anonyymi

        Käyttömukavuus asteikolla 4-10= 4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsillehan ne iphonet annetaankin leluiksi kun kertakäyttöisinä ei kannata korjata ja ominaisuuksiltaankin leluja, esim SE ei voi verratakaan samanhintaisiin androideihin

        Se voittaa kylläkin kaikissa asioissa såvastaavanhintaisen Androidin, tuosta on ihan turha itkeä täällä edes, miksi itket?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voittaa kylläkin kaikissa asioissa såvastaavanhintaisen Androidin, tuosta on ihan turha itkeä täällä edes, miksi itket?

        Ihan makuasia ja tärkein android mukavampi käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voittaa kylläkin kaikissa asioissa såvastaavanhintaisen Androidin, tuosta on ihan turha itkeä täällä edes, miksi itket?

        Samsung Galaxy A73 5G vs iphone SE
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Ai voittaa vai, eipä siltä näytä :D

        Kaikki androidit parempia kuin samanhintaiset iphonet.


    • Anonyymi

      Itselläni on työn puolesta Android ja omassa käytössä on aina ollut iPhone.
      Typerää alkaa näistä kiukuttelemaan että kumpi on parempi. Trollailua nämä ilmeisesti ovat ja iältään nämä sankarit on jotain 10-12v, tai sitten 50v neityeitä, äitinsä kanssa asuvia säälittäviä hyypiöitä.


      Sanon että molempi parempi. Itse olen tykästynyt iPhonen ja ostan aina edukkaan mallin, koska ei ole tarvetta hypistellä laitetta ja brassailla sillä.
      Nyt ostin "vanhan" SE 2020- mallin ja se saa luvan kestää ainakin kolme vuotta. Edellinen malli oli vanha SE joka oli käytössä 2016-2022.
      Sitä ennen oli iPhone 4, joka sekin oli käytössä muistaakseni kuusi vuotta, 2010-2016.

      Androidit on taas olleet aina jonkin lippulaivaa koska firma ne ostaa. Ei ne laadussa voita tai häviä noille "vanhentuneille" omille puhelimille jotka eivät ole lähellekään sen hintaisia kuin nuo työpuhelimet ovat olleet. Tämän uuden hinnasta jo suutuin pomolle koska sen hinta oli lähes tonnin. No, sen saa sitten perinnöksi joku uusi kaveri joka on varmasti tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Täytyy olla todella applle-lammas jos keksii mitään syytä kehua rankasti ylihintaisia iphoneja, näkeehän sen sokeakin vertailuista. Noin surkeilla ominaisuuksilla ei androideja edes löydy älypuhelimissa.

        Hintaluokka 450-500€
        Samsung Galaxy A73 5G vs iphone SE
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla todella applle-lammas jos keksii mitään syytä kehua rankasti ylihintaisia iphoneja, näkeehän sen sokeakin vertailuista. Noin surkeilla ominaisuuksilla ei androideja edes löydy älypuhelimissa.

        Hintaluokka 450-500€
        Samsung Galaxy A73 5G vs iphone SE
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Minullehan ei notulit merkitse mitään. Taidat olla sellainen ihminen jokaviettää päivät ja yöt vertailemassa puhelimia ja sitten ostelee niitä lampaana kun uusi tulee markkinoille että pääsee leijumaan muiden ihmisten ympärillä että katsokaas minun puhelinta, minä minä minä minä olen parempi kuin te muut.

        Minulle puhelin on soittamista, pankkia ja vastaavia varten. En käytä someja lainkaan enkä ota kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla todella applle-lammas jos keksii mitään syytä kehua rankasti ylihintaisia iphoneja, näkeehän sen sokeakin vertailuista. Noin surkeilla ominaisuuksilla ei androideja edes löydy älypuhelimissa.

        Hintaluokka 450-500€
        Samsung Galaxy A73 5G vs iphone SE
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Mistä tuon hinnan repäisit SE puhelimelle? 2020 malli maksaa reilusti alle 300.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon hinnan repäisit SE puhelimelle? 2020 malli maksaa reilusti alle 300.

        Käytettynä, kaikista myymälöistä loppu, eikä lisää tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuon hinnan repäisit SE puhelimelle? 2020 malli maksaa reilusti alle 300.

        Idiootti, uusimmista malleista kyse, tietysti muistakin vanhat suhteessa vielä halvempia kuin iphonet.

        Powerissa 2022 495€
        https://www.power.fi/puhelimet-ja-kamerat/puhelimet/apple-iphone-se-2022-64-gt-productred/p-1335011/

        Vanha malli 469€
        https://www.power.fi/puhelimet-ja-kamerat/puhelimet/apple-iphone-se-64-gt-valkoinen/p-1071855/

        Tuokin "uusi" malli niin antiikkinen että miksi ihmeessä ostaisi vielä vanhemman :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullehan ei notulit merkitse mitään. Taidat olla sellainen ihminen jokaviettää päivät ja yöt vertailemassa puhelimia ja sitten ostelee niitä lampaana kun uusi tulee markkinoille että pääsee leijumaan muiden ihmisten ympärillä että katsokaas minun puhelinta, minä minä minä minä olen parempi kuin te muut.

        Minulle puhelin on soittamista, pankkia ja vastaavia varten. En käytä someja lainkaan enkä ota kuvia.

        Päinvastoin, pidän samaa pitkään enkä maksa merkistä kuten sinä. Ainoastaan langattoman latauksen takia voin maksaa enemmän kuin muuten maksaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, pidän samaa pitkään enkä maksa merkistä kuten sinä. Ainoastaan langattoman latauksen takia voin maksaa enemmän kuin muuten maksaisin.

        Se vasta turhake onkin:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vasta turhake onkin:D

        Tottakai on sinulle koska iphoneesi ei saa sitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on sinulle koska iphoneesi ei saa sitä :)

        Ei minulla ole Iphonea. Lanka siihen langattomaan laturiinkin tulee:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole Iphonea. Lanka siihen langattomaan laturiinkin tulee:D

        Muista käydä säännöllisesti latauksessa ja pyydä voimavirtaa seuraavalla kerralla!


    • Anonyymi

      Kummassakin alustassa Andoidissa ja iOS:ssa on oman hyvät puolensa, mutta myös heikkoutensa. Näiden kahden paremmuudesta/huonoudesta on turha kiistellä, koska asia ei sillä ratkea. Itsellä ei ole koskaan ollut puhelimena iPhonea, mutta työn puolesta joutunut niiden kanssa tekemisiin enemmän ja vähemmän. Itsellä on omana puhelimena ollut käytännössä aina Android, kun Nokian Symbianin hylkäsin joskus vuosia sitten. Työpuhelimet ovat myös olleet Androidilla. Yhdellä työpaikalla oli lisäksi Nokian puhelin Windows Phonella, mutta tuo oli sellainen yhteiskäyttöpuhelin. Ajoi asiansa ihan täysin siihen tarkoitukseen, mihin se oli tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Tätä tuossa ylempänä myös sanoin mutta heti haukutaan lampaaksi. Ne on ihan yhtä hyviä.
        Tietenkin puhun sellaisen suulla jolla on terve suhde puhelimeen että en välltämättä käytä sitä koko viikkona jos ei ole tarve. Kun ei siellä oikeasti ole mitään. Käytän sitä vain kun on pakko. Olisi ollut outoa ennen matkapuhelimia jos oltaisiin oltu lankapuhelin sylissä ja hypistelty sitä jatkuvasti.

        Olen pannut nykyään merkille että kaikki hyväkuntoiset, kalliit urheiluvaatteet päällä liikkuvat katsovat puhelintaan samalla kun juoksevat tai pyöräilevät. Näille ihmisille se on varmasti tärkeää mikä puhelin on.
        Nämä on niitä lampaita koska yhteiskunta sanoo että olet outo jos et käytä puhelinta 90% valveillaoloajasta niin silloin totellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tuossa ylempänä myös sanoin mutta heti haukutaan lampaaksi. Ne on ihan yhtä hyviä.
        Tietenkin puhun sellaisen suulla jolla on terve suhde puhelimeen että en välltämättä käytä sitä koko viikkona jos ei ole tarve. Kun ei siellä oikeasti ole mitään. Käytän sitä vain kun on pakko. Olisi ollut outoa ennen matkapuhelimia jos oltaisiin oltu lankapuhelin sylissä ja hypistelty sitä jatkuvasti.

        Olen pannut nykyään merkille että kaikki hyväkuntoiset, kalliit urheiluvaatteet päällä liikkuvat katsovat puhelintaan samalla kun juoksevat tai pyöräilevät. Näille ihmisille se on varmasti tärkeää mikä puhelin on.
        Nämä on niitä lampaita koska yhteiskunta sanoo että olet outo jos et käytä puhelinta 90% valveillaoloajasta niin silloin totellaan.

        Ei todellakaan ole mitään perustetta pitää iphone SE:tä lähellekään saman veroisena kuin saman hintaista androidia, näkeehän sen heti ominaisuuksien vertailusta. Kännykkänä varmasti toimii, mutta noilla ominaisuuksilla hinta pitäisi olla korkeintaan 50€.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole mitään perustetta pitää iphone SE:tä lähellekään saman veroisena kuin saman hintaista androidia, näkeehän sen heti ominaisuuksien vertailusta. Kännykkänä varmasti toimii, mutta noilla ominaisuuksilla hinta pitäisi olla korkeintaan 50€.

        On ihan yhtä hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan yhtä hyviä.

        Sinulle sitten voi myydä mitä tahansa millä hinnalla tahansa jos pidät noita ominaisuuksia yhtä hyvinä :D

        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sitten voi myydä mitä tahansa millä hinnalla tahansa jos pidät noita ominaisuuksia yhtä hyvinä :D

        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Voisin jatkaa vielä teidän älykännykkäuskovaisten kiusaamista mutta ei jaksa enää.
        Minulla EI ole koskaan ollut Applea, eikä minulla ole tonnin työpuhelinta. Ainoa tosi on että työpuhelimeni on lippulaivamalli, mutta se on jo vuodelta 2017 eikä maksanut kuin 799 euroa, enkä käytä sitä kuin työpaikalla jos on aivan pakko koska se on täysi susi. Olen vihannut sitä siitä asti kun sen sain enkä sellaista kiusaa jaksaisi kantaa mukanani.

        Oma puhelimeni on hyvä, loistava Nokia vuodelta 2009. Ostettu uutena ja olen akun siihen ostanut vuosi sitten kun ei kestänyt enää kuin viikon.

        Suosittelen teille kaikille vanhaan oikeaan kännykkään siirtymistä niin pipo voisi hieman höllentyä. Nokiaa saa nykyään uutenakin jos vaikka 3310 kiinnostaa. Moni sen osti kun se tuli, 2017 ja käyttää sitä edelleen vaikka täältä suolisivulta saa lukea että se on romu, mitä se ei ole.

        Trollaillaan taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin jatkaa vielä teidän älykännykkäuskovaisten kiusaamista mutta ei jaksa enää.
        Minulla EI ole koskaan ollut Applea, eikä minulla ole tonnin työpuhelinta. Ainoa tosi on että työpuhelimeni on lippulaivamalli, mutta se on jo vuodelta 2017 eikä maksanut kuin 799 euroa, enkä käytä sitä kuin työpaikalla jos on aivan pakko koska se on täysi susi. Olen vihannut sitä siitä asti kun sen sain enkä sellaista kiusaa jaksaisi kantaa mukanani.

        Oma puhelimeni on hyvä, loistava Nokia vuodelta 2009. Ostettu uutena ja olen akun siihen ostanut vuosi sitten kun ei kestänyt enää kuin viikon.

        Suosittelen teille kaikille vanhaan oikeaan kännykkään siirtymistä niin pipo voisi hieman höllentyä. Nokiaa saa nykyään uutenakin jos vaikka 3310 kiinnostaa. Moni sen osti kun se tuli, 2017 ja käyttää sitä edelleen vaikka täältä suolisivulta saa lukea että se on romu, mitä se ei ole.

        Trollaillaan taas.

        Sehän on jokaisen oma valinta käyttääkö älykännykkää vai peruspuhelinta, mutta jos väittää että iphonessa on yhtä hyvät tekniset ominaisuudet samalla hinnalla niin se on vale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on jokaisen oma valinta käyttääkö älykännykkää vai peruspuhelinta, mutta jos väittää että iphonessa on yhtä hyvät tekniset ominaisuudet samalla hinnalla niin se on vale.

        Edelleen jaksat vastailla trolliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen jaksat vastailla trolliin

        Edelleen jaksat nolata itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen jaksat nolata itsesi.

        Samat sanat


    • Anonyymi

      Kaikki Applen laitteet ovat futuristisia/hankalakäyttöisiä leluja.

      • Anonyymi

        Kyseessä on Stendhalin syndrooma.


    • Anonyymi

      Jos ihmisen pitää tapella siitä että kumpi on parempi ios vai android niin on kyllä täysi tampio.

      • Anonyymi

        Vain apple-lampaat väittää faktoja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain apple-lampaat väittää faktoja vastaan.

        eli ole täysi tampio koska tappelet vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli ole täysi tampio koska tappelet vastaan

        Tiedän, apple on aivopessut minut ostamaan ylihintaisia lelujaan :(


      • Anonyymi

        Googlea on niiin mukava käyttää, simppeliä.. iphonen kanssa rasittavaa ja kyllä yritin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlea on niiin mukava käyttää, simppeliä.. iphonen kanssa rasittavaa ja kyllä yritin.

        Sitä se vajavainen tietotaito teettää


    • Anonyymi

      Onneksi on vanha Nokia niin ei tarvitse idioottien kanssa tapella.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jaa-a eipä tarvitse skannailla vaikka Anbroid onkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a eipä tarvitse skannailla vaikka Anbroid onkin:)

        Eli puhelimessasi on 99,9% varmuudella haittaohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhelimessasi on 99,9% varmuudella haittaohjelmia.

        Kannattaa maksaa iphonesta 10x hinta, on vain 99,8% varmuudella haittaohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhelimessasi on 99,9% varmuudella haittaohjelmia.

        0 haittaohjelmaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0 haittaohjelmaa:)

        Niinhän sitä voisi kuvitella, siellä niiden on tarkoituskin piilossa lymyillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa maksaa iphonesta 10x hinta, on vain 99,8% varmuudella haittaohjelmia.

        Edelleenkään iPhone ei maksa sen enempää kuin vastaava tasoinen Android, Androideja on myös tuplasti kalliimpana ja iPhoneen ei ole haittaohjelmia vaikka kuin yrität niin itsellesi, huom. itsellesi uskotella siinä toivossa että et olisi niin pettynyt Androidiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään iPhone ei maksa sen enempää kuin vastaava tasoinen Android, Androideja on myös tuplasti kalliimpana ja iPhoneen ei ole haittaohjelmia vaikka kuin yrität niin itsellesi, huom. itsellesi uskotella siinä toivossa että et olisi niin pettynyt Androidiisi

        Etkö edelleenkään huomaa järjetöntä tasoeroa, olet sitten todella pahasti aivopesty :D

        Hintaluokka 450-500€
        Samsung Galaxy A73 5G vs iphone SE
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edelleenkään huomaa järjetöntä tasoeroa, olet sitten todella pahasti aivopesty :D

        Hintaluokka 450-500€
        Samsung Galaxy A73 5G vs iphone SE
        akku 5000 mAh vs 2000 mAh
        kamera 108 MP vs 12 MP
        muisti 8 Gb vs 4 Gb
        näyttö 6,7" vs 4,7"
        tarkkuus 1080x2400 px vs 750x1334

        Et ilmeisesti ymmärrä rahan arvoa, silloin ei kannata inistä kun et tajua.
        iPhone
        iPhone se maksaa 249€
        Samsung Galaxy Z Fold maksaa 3 1599€

        Onhan tuo vissiin mielestäsi Android halvempi?

        Hah hah, vttu mikä tyyppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti ymmärrä rahan arvoa, silloin ei kannata inistä kun et tajua.
        iPhone
        iPhone se maksaa 249€
        Samsung Galaxy Z Fold maksaa 3 1599€

        Onhan tuo vissiin mielestäsi Android halvempi?

        Hah hah, vttu mikä tyyppi

        Et ymmärrä rahan arvoa, silloin ei kannata inistä kun et tajua.

        iPhone se ja Samsung Galaxy A73 5G molemmat maksaa noin 470€

        Onhan tuo vissiin mielestäsi iphone se huonompi ostos?

        Hah hah, vttu mikä tyyppi


    • Anonyymi

      Android voittaa kätevästi iPhonen koska se tarjoaa paljon enemmän joustavuutta, toimivuutta ja valinnanvapautta. …

      • Anonyymi

        Ei tarjoa, iPhonella voi nimittäin tehdä paljon monipuolisempia asioita ja onhan siinä jopa digitaalinen ääniliitäntä / latausportti toisin kuin Android puhelimissa joita edelleen vaivaa myös audiolatenssi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarjoa, iPhonella voi nimittäin tehdä paljon monipuolisempia asioita ja onhan siinä jopa digitaalinen ääniliitäntä / latausportti toisin kuin Android puhelimissa joita edelleen vaivaa myös audiolatenssi,

        Ei todellakaan voi tehdä. Siksi monet ammattilaisetkin kuten toimittajat ovat siirtyneet Androidiin kun ei hommat suju,..


    • Anonyymi

      Android on vaan parempi käyttis mitä iOS.

      • Anonyymi

        No ei tosiaan ole todistetusti, jos siis puhutaan oikesta asiasta ja unihdetaan ne omat mieltymykset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tosiaan ole todistetusti, jos siis puhutaan oikesta asiasta ja unihdetaan ne omat mieltymykset

        Kyllä on todistetusti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on todistetusti..

        No laitappa sitten niitä todisteita tänne niin katsotaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on yksi testi ja heti ensimmäisenä se tärkein, eli nopeus ja tietoturva
        https://www.androidauthority.com/ios-vs-android-1068950/

        Useimmille riittää 150-200€ luuri. (3-4€/kk maksulla) esim. Se on vaan puhelin.
        Googlen tietoturvapäivitysten johdonmukaistumisen ansiosta tämä aihe ei ole enää niin yksipuolinen kuin ennen. Google on jatkanut Google Play -kaupan turvaamista ja lisännyt toimenpiteitä varmistaakseen, että puhelimesi ja tietosi pysyvät turvassa. Näitä ovat esimerkiksi hiekkalaatikko, kaksivaiheinen vahvistus, Google Play Protect, tarkemmin säädetyt sovellusten käyttöoikeudet ja paljon muuta. Nämä päivitykset yhdessä koulutettujen käyttäjien kanssa takaavat vankan Android-suojauksen

        Sama naisen valinta,toiset haluaa räväkän femari sekopään,toiset mukavan hyväksi todetun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyse faktasta eikä fiktiosta

        Kaikki täysin totta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmille riittää 150-200€ luuri. (3-4€/kk maksulla) esim. Se on vaan puhelin.
        Googlen tietoturvapäivitysten johdonmukaistumisen ansiosta tämä aihe ei ole enää niin yksipuolinen kuin ennen. Google on jatkanut Google Play -kaupan turvaamista ja lisännyt toimenpiteitä varmistaakseen, että puhelimesi ja tietosi pysyvät turvassa. Näitä ovat esimerkiksi hiekkalaatikko, kaksivaiheinen vahvistus, Google Play Protect, tarkemmin säädetyt sovellusten käyttöoikeudet ja paljon muuta. Nämä päivitykset yhdessä koulutettujen käyttäjien kanssa takaavat vankan Android-suojauksen

        Sama naisen valinta,toiset haluaa räväkän femari sekopään,toiset mukavan hyväksi todetun.

        Katso linkki ja mieti sitten uudestaan sanojasi


      • Anonyymi

        Jep idiotteeja kun lataa moisia. Jo nimestä voi päätellä sovelluksen laidan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep idiotteeja kun lataa moisia. Jo nimestä voi päätellä sovelluksen laidan..

        Android käyttäjiä joten mitäpä voi odottaa muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Android käyttäjiä joten mitäpä voi odottaa muutakaan.

        Sanoo iphone-käyttäjä, mikä antaa skannata kaikki kuvatkin. Molempia vakoillaan, mutta iphonen omistajat ei osaa varoa haittaohjelmia kun väittävät ettei siihen olisi vaikka on paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täysin totta:)

        Fiktiota ei siis faktaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo iphone-käyttäjä, mikä antaa skannata kaikki kuvatkin. Molempia vakoillaan, mutta iphonen omistajat ei osaa varoa haittaohjelmia kun väittävät ettei siihen olisi vaikka on paljonkin.

        Niin sanoo, enkä anna skannata kuviani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo iphone-käyttäjä, mikä antaa skannata kaikki kuvatkin. Molempia vakoillaan, mutta iphonen omistajat ei osaa varoa haittaohjelmia kun väittävät ettei siihen olisi vaikka on paljonkin.

        No kerrohan sitten niitä haittaohjelmia kun niitä on paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoo, enkä anna skannata kuviani.

        Mutta et voi estää kun skannaavat joka tapauksessa ja tekevät kasvotunnistuksen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et voi estää kun skannaavat joka tapauksessa ja tekevät kasvotunnistuksen :)

        Lue vanhoista keskusteluista tai IS IL digipalstat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et voi estää kun skannaavat joka tapauksessa ja tekevät kasvotunnistuksen :)

        Voi estää ja ei tee vakiona mitään skannauksia.
        Sinä et voi estää androidisi saastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi estää ja ei tee vakiona mitään skannauksia.
        Sinä et voi estää androidisi saastumista.

        Ei ne edes kysy vaan apple skannaa kaikki kuvat. En ikinä suostuisi tuollaiseen ja siksi ei koskaan ylihintaista iphoea eikä ilmaiseksikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne edes kysy vaan apple skannaa kaikki kuvat. En ikinä suostuisi tuollaiseen ja siksi ei koskaan ylihintaista iphoea eikä ilmaiseksikaan!

        Android lähettää kaikki tietosi ja kuvat maailmalle, Google skannaa kaikki tietosi ja kuvasi, en ikinä suostuisi tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Android lähettää kaikki tietosi ja kuvat maailmalle, Google skannaa kaikki tietosi ja kuvasi, en ikinä suostuisi tuollaiseen.

        Mutta maksat moninkertaisen hinnan että iphone tekee sen :D


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe