Onpi kertynyt nurkkiin pari vanhaa pöytäkonetta. Täysin kunnossa. Asennettuna W95. Ja on niitä pari W3.1:lläkin. Plus muutamia ylimääräisiä kuvaputkinäyttöjä, kaikki toimii. Ja vielä muutamia läppäreitä, joissa mitä vikaa missäkin.
Onko näille mitään järkevää käyttöä? Tuntuisi pahalta viedä toimivia laitteita jätekeskukseen.
Käyttöä wanhalle tekniikalle
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kaatopaikalle
- Anonyymi
Minulla sama ongelma. Ehkä kakkos Back-up :eja vois tehdä jos koneet toimii vielä hyvin.
Ei kaatopaikalle vaan kierrätykseen, ehkä menee Afrikkaan ja siellä voi asentaa Ubuntun koneisiin. - Anonyymi
Ei tuon ikäluokan koneilla ole mitään käyttöä. Ovat aivan liian hitaita. Tietty jos W95 kone on edes MMX -suorittimella, niin jotain vanhoja pelejä sillä pyörittää. Win 3.1 koneet ovat joko 486 ajan koneita tai alkupään Pentium -suorittimella olevia, näillä ei yksinkertaisesti ole käyttöä mihinkään.
- Anonyymi
Aivan oikein sanottu. Keljuttaa että joutuu heittämään pois vanhoja.
Samalla tavalla myös vanhat videokasetit jne,,,
Itse en pidä back up eja kovinkaan tarpeelliseja ,,vain omia säästöjä/musiikkia/fotoja ehkä kannattaa säästää
Itse en välitä paljoakaan vanhoista vaan eteenpäin mennään joka tapauksessa jos ei halua jäädä vanhaan ,itse kukin voi päättää mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913957
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921886Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281562- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241251Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291083Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell192993