Etelä-Suomen Sanomat kyselee "Kuka ansaitsisi Lahden kultaisen mitalin tänä vuonna?"
Ehdoton ykkössuosikkini on kaupunginvaltuutettu Niko Liukkonen, jolla oli kanttia erkaantua ProLahti -ryhmästä havaittuaan, että ryhmän vaalislogan "Muutos alkaa yksilöstä" ei tarkoittanut käytännössä sitä, että muutos alkaisi Niko Liukkosesta.
Kakkossuosikkini on (toinen) Niko Liukkonen, joka jo ennen vaaleja perääntyi ProLahti -ryhmän ehdokaslistalta havaittuaan, että ryhmän vaalislogan "Muutos alkaa yksilöstä" ei tarkoittanut käytännössä sitä, että muutos alkaisi Niko Liukkosesta.
Kenelle Lahden kultainen mitali?
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Netti kiusaajat nyt kannattaa luovuttaa se netti kiusaaminen kaikki järkevät ihmiset tuomitsevat teidän tekoset.Tiedätte ilmoitin poliisi et rikos nimike vaihtuu tapon yritys.Lahtelaiset seuraavat ketkä pyörii ympärillä ettekö muista et suku nostaa kauhean metelin ,jos minulle tapahtuu jotain sekä minun vaikutusvaltaisin ystävät.Teidän pitää lopettaa kaikki touhut mitkä kohdistuvat minuun.Edelleen muistutan älypuhelin on todellakin älypuhelin kertoo kaikki tiedot.Taas tuli uusia asioita julki eikö teille riittää ,kun kirjoitan minusta piti tulla poliisi,teidän kaveri sanoi et tosi pätevä.Miksi ette usko mitään.Naurakaa vain näille jutuille.Edellen vaadin julkista anteeksi pyyntöä sekä Suomen rikos historian suurimman korvaukset mitä koskaan on maksettu.Tätä touhua ei tehdä enään kenellekään,mistä olen kärsinyt.USKOKAA minua nyt.Sinä joka huusit puhelimeen ilmoittaudut nyt.Etkä tiedä ?????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773