Eksälle kiinni runkkaamisesta

Anonyymi

Erosin muutama päivä sitten entisestä naisesta jättämällä hänet, mutta toki asutaan edelleen samassa asunnossa. Seksihalut ei nyt ole mihinkään kadonnut ja melkein jäänyt pari kertaa eksälle kiinni jo runkkaamisesta makkarissa katsoen koneelta tuhmuuksia.
Pitäiskö tahalleen jäädä kiinni ja saada mahdollisesti apuja eksältä? Suhdetta en muuten halua jatkaa...

2

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hjaa... Erikoinen tilanne. En ole avioliittojen asiantuntija, mutta sama asuttu tila tulisi nyt jakaa kahdelle? Niin pitkäksi aikaa kun asunnon jaatte on asia lähes ennallaan.
      Mutta käytännössä ei siis jättämistä ole tapahtunut kun asuntoa yhdessä asutaan?

Henkinen jättäminen on eri asia, josta päätettävä yhdessä niin kauan kun edelleen jaatte kämpän?
      Runkkaus on jokaisen oma asia... ja sillekin on aiksnsa ja paikka? 🤔

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe