Erosin muutama päivä sitten entisestä naisesta jättämällä hänet, mutta toki asutaan edelleen samassa asunnossa. Seksihalut ei nyt ole mihinkään kadonnut ja melkein jäänyt pari kertaa eksälle kiinni jo runkkaamisesta makkarissa katsoen koneelta tuhmuuksia.
Pitäiskö tahalleen jäädä kiinni ja saada mahdollisesti apuja eksältä? Suhdetta en muuten halua jatkaa...
Eksälle kiinni runkkaamisesta
Anonyymi
2
1985
Vastaukset
- Anonyymi
Hjaa... Erikoinen tilanne. En ole avioliittojen asiantuntija, mutta sama asuttu tila tulisi nyt jakaa kahdelle? Niin pitkäksi aikaa kun asunnon jaatte on asia lähes ennallaan.
Mutta käytännössä ei siis jättämistä ole tapahtunut kun asuntoa yhdessä asutaan?
Henkinen jättäminen on eri asia, josta päätettävä yhdessä niin kauan kun edelleen jaatte kämpän?
Runkkaus on jokaisen oma asia... ja sillekin on aiksnsa ja paikka? 🤔
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598