Mitä mieltä nainen olet siitä, että olet mua muutaman vuoden vanhempi?

Anonyymi

Onko sillä väliä?

76

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutama kymmenen?

    • Anonyymi

      Ei viisi vuotta ikäeroa paha ole.

    • Anonyymi

      Siitäkö tässä nyt on kysymys? Nostin sen pöydälle ihan ensimmäisessä viestikeskustelussamme - jos muistat? Minä muistan vastauksen kyllä...

    • Anonyymi

      Ei ole..vähän viisaampana voin opastaa sinua elämän tiellä.

      • Anonyymi

        Minä taas naisena en halua opastaa kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas naisena en halua opastaa kumppania.

        Ankea nainen ja ihminen sellainen joka ei tee suhteen eteen mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ankea nainen ja ihminen sellainen joka ei tee suhteen eteen mitään.

        Ei liity millään tavalla edelliseen kommenttiin. Niin että mitä?


    • Anonyymi

      Minä en edes tiedä hänen tarkkaa ikäänsä, luultavasti on vuoden tai kaksi nuorempi, mutta en ole asiaa edes ajatellut. Pidän meitä samaan ikäluokkaan kuuluvina. Minulle ikää tärkeämpiä asioita ovat tunteet ja muu yhteensopivuus.

      • Anonyymi

        Muista avioehtosopimus.


    • Anonyymi

      Onko sellainen sitten joku mielipideasia tai lähes moite, että voisitko millään kehittyä tässä asiassa? Hönö provo.

    • Anonyymi

      Riippuu oletko itse lapsen iässä ja hän aikuisen. Miehet/pojat kun kasvaa vähän myöhemmässä iässä :)

    • Anonyymi

      Ei haittaa yhtään 💗 olet niin miehinen mies 😘

    • Anonyymi

      Ei tuo ole ongelma. Ei kukaan muutaman vuoden ikäeroa, suuntaan tai toiseen, missään huomaa.

      • Anonyymi

        Lisätään nyt vielä, ettei tuota kukaan aikuisen iässä oleva huomaa. Nyt ei kenenkään tarvitse tarttua epäolennaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään nyt vielä, ettei tuota kukaan aikuisen iässä oleva huomaa. Nyt ei kenenkään tarvitse tarttua epäolennaisiin.

        Haa, ei siis ole olennainen asia - näin minulle joskus sanottiin kun ikää kyselin ....


    • Anonyymi

      Nuorempana iällä oli suurempi merkitys kun nyt yli kolmikymppisenä. Toisaalta en huolisi vielä yli 60 vuotiasta.

    • Anonyymi

      Kyllä se on tässä kaikkein vaikeinta ollut, kun en tiedä ikääsi. Pelkään, että olet paljon nuorempi kuin kuvittelen ja naurat mulle, että mitä toi mummo meinaa.. jotain tuollaista. Olisin tehnyt jo aloitteen, jos tietäisin ikäsi eikä ero olisi.. sanotaanko yli 7 vuotta..

    • Anonyymi

      onko millään loppujen lopuksi suurempaa väliä, mutta takaraivossa toki tämä miksei hieman ilkeähkökin teoria siitä kuinka fiksu nuorempi mies käyttää hyväkseen vanhemman naisen kiitollista innostusta, ja nainen taas enemän tai vähemmän himokas vanha hullu, ja jos tästä kysyisi toivoisi välitöntä kieltämistä

      • Anonyymi

        Kaikenlaisia hulluja sitä onkin....


      • Anonyymi

        Ei kaikki vanhemmat naiset ole himokkaita. Monelle seksillä ei ole enää mitään merkitystä. Kaveruudessa iällä ei ole merkitystä.


      • Anonyymi

        Mistä hän sitten olisi sillä tavalla kiitollisen innostunut ja mistä toivoisi kysyttäessä välitöntä kieltämistä?


    • Anonyymi

      Onkos tää vihje että sul on tänään synttärit??? Paljon Onnea jos näin 🤗🍰🍓🌹🥂 Ja ei todellakaan ole mikään ongelma.

    • Anonyymi

      Ikäero ei ole ongelma. Se on toissijaista monien paljon tärkeämpien asioiden rinnalla.

      • Anonyymi

        Toivoo: S


    • Anonyymi

      Minua ei ainakaan haittaa. Toki kun tutustuu, niin sittenhän sen vasta näkee, onko siinä isoja eroja. En tiedä tietääkö hän, että kuinka vanha minä oikeasti olen, se minua enemmän jännittää, että olenko hänen mielestä liian vanha.
      Tiedän kyllä, että ihmiset asiasta puhuisi ja saisin kuulla paljon, että miksi niin nuoren kanssa olisin, mutta sillä ei ole väliä, jos se vain meille kahdelle on ok ja toimii.

    • Anonyymi

      Hieman ahdistaa, että haittaako sua 😅

    • Anonyymi

      On, ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Paljonko olen vanhempi..tällä hetkellä?

      • Anonyymi

        Niin, sehän vain kaventuu ajan myötä, se ikäero...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sehän vain kaventuu ajan myötä, se ikäero...

        Kaventuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaventuu?

        🙄🙄🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sehän vain kaventuu ajan myötä, se ikäero...

        🤣😂🤣 juu juu niiku vyötäröki ajan myötä


    • Anonyymi

      Et ja en kyselisi tuollaista täällä.

    • Anonyymi

      Totuushan on kyllä, että olen hyvin säilynyt ja näytän sinua nuoremmalta muru😉

      • Anonyymi

        Minusta sä näytätmökkyä vanhemmalta.


    • Anonyymi

      Ei se näin päin haittaa...

    • Anonyymi

      Hän tietää, ettei ole. Päinvastoin🥰

    • Anonyymi

      Minulla on oman pojan ikäinen ihailija. Minusta iällä on väliä . Hän on ihana ja komea ja kaikkea ,mutta minua lähinnä huvittaa.🤗

      • Anonyymi

        Ja täysi ikäinen tietysti!


    • Anonyymi

      Ei se minua sinänsä haittaa, lähinnä pelottaa, että sinä muutit käsityksesi minusta, kun kuulit oikean ikäni. Ja jos ihan totta puhutaan, olen jälkikäteen harmitellut, että kerroin sen ylipäänsä. Oli yksi tapahtuma ( ei seksiä), mille olen haaveillut uusintaa, mutta tiedän että se oli se yksi ja ainoa kerta, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Olin nolona. Innoissaan kyllä näkynyt varmasti väärinkäsittäneenäksityksetä seuraavaan


    • Anonyymi

      Ei lainkaan. Entä sillä että olen muutaman vuoden vanhempi ?

    • Anonyymi

      Pitääkö siitä olla jotain mieltä?

    • Anonyymi

      Ei sitä väliä pois saa. Se on mitä on. Jos tavattaisiin niin ottaisin sen esille, ennenkuin mentäisiin pidemmälle. Ihan siltä varalta että se haittaisi häntä. Jostakin tuli mieleeni (oopperasta?) että olisko ero 7-8v .

    • Anonyymi

      Olispa vain muutama vuosi. Olen surullinen.

    • Anonyymi

      No oon 46 et sillö mennään..

    • Anonyymi

      Ei se mitään parempi sulle ikäpissis neitsyt takuuvarma koskematon. Sopii paremmin kuin nenä päähän. Yours.

    • Anonyymi

      Kysymys kuuluu - mitä mieltä itse olet?

    • Anonyymi

      Mulle sillä ei ole mitään väliä, toivottavasti ei sullekaan.

    • Anonyymi

      Ei tietysti.

    • Anonyymi

      Taitaa kysyjälle olevan isompi merkitys sillä ett nainen on häntä vanhempi. Mun ei tarvi asiaa edes miettiä, olen jo sen ikänen ettei kukaan näin vanhasta edes kiinnostu enää ja kun ulkonäkökään ei ole parhaimmasta päästä ikinä ollut, ei ole ollut pelkoa ett olisin ketään millään tavalla koskaan kiinnostanut, ollut onneks lähipiirissä tuttavia, jotka aina sanoneet suoraan ett olen liian ruma kelvatakseni kenellekään, ei ole ollut turhia kuvitelmia omasta ulkonäöstä😂

    • Anonyymi

      Haittaa. Olet pervo ja minä vedätettävä, jos siihen mukaan lähden.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin on, että jos mies on naista huomattavasti vanhempi. Esim. M50 ja N25, niin eipä se miestä haittaa. Mies vaan leijuu onnellisena ja on reteä, kun noin nuori nainen rinnalla. Mutta annas olla jos osat onkin toisin päin. N50 ja M25. Niin se on todellakin MIEHELLE ongelma.

      • Anonyymi

        No minä kyllä ymmärrä tuon ongelman, ei 50:n niin hyvin säily kuitenkaan. - Nainen n. 50:n


    • Anonyymi

      Veikkaan, että sillä on enempi sinulle väliä.

    • Anonyymi

      Se vauva vitsi oli huono, harmi jos kuulit sen 😅

    • Anonyymi

      Itse olin/Olen pikkusen tai no aika retkussa nuorempaan mieheen, mut ihan pikkiriikkisen nuorempaan. Minua ei häirinnyt, päin vastoin. Eikä aluksi häntäkään..nykyisyydestä en tiedä.

    • Anonyymi

      2-3 vuoden ikäero ok, jos suurempi, niin aina tulee ongelmia.

      • Anonyymi

        Mitähän ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ongelmia?

        Vanhemmalla alkaa olla historiaa sen verran enemmän takana, ettei nuorempi tajua, mistä vanhempi puhuu. Saman ikäisen kanssa on huomattavasti helpompi jakaa asioita. Ja nuoremman touhut voivat alkaa tuntua vanhemmasta lapsellisilta.

        Tosiasiahan on, että ämmät rupsahtaa muutenkin aikaisemmin muin äijät. Siitä tulee rankkaa kummallekin. Myös hormonitoiminnan muutokset voivat johtaa siihen, ettei enää yksinkertaisesti nappaa.


    • Anonyymi

      Riippuu ihmisistä / persoonista haittaako ikäero neljänkympin jälkeen se on kymmenen vuoden haarukka ylös tai alas päin. Ja saattaa tulla joku joka muuttaa tämänkin. Aina kaikki on kyse persoonista ja keskinäisestä kemiasta.

      • Anonyymi

        Ja sama jankutus jatkuu, ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Sinulla se ongelma taisi olla, mutta mitäs noita menneitä enää miettimään. Bygones koko juttu.

    • Anonyymi

      Moni on. Ja moni on vanhempikin. Harvat ovat ihan samana päivänä syntyneet.

    • Anonyymi

      Ei alle 30-vuotiaita. En halua niitä pikkupoikia enää.

      • Anonyymi

        Mulle kelpaa, jos on eräs tatuoitu pitkä mies ❤️


    • Anonyymi

      No mitä itse mietit?

    • Anonyymi

      Mitä vattua sä tämmösiä mietit kun sul on vaimo ja lapset.

    • Anonyymi

      Hmmm

    • Anonyymi

      Ei iällä, mut ajatuksella.

    • Anonyymi

      Muutama vuosi ikäeroa ei haittaa

    • Anonyymi

      Ei ole väliä mielestäni.

    • Anonyymi

      Ei ole väliä. Tahdon halata sinua uudelleen.

    • Anonyymi

      Muutama vuosi ikö-eroa sinne tai tänne ei haittaa ollenkaan enemmän yhteistä olisi muutaman vuoden nuoremmalla kuin 10-15 vuotta vanhemmalla.

    • Anonyymi

      Ei haittaa. Luulen, että olet minua 7-8 vuotta nuorempi. Haittaako se sinua?

    • Anonyymi

      Maapallolla asuu monen ikäisiä ihmisiä eikä se minua haittaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe