Hei sinä itsellinen nainen, naispari tai lapsettomuudesta kärsivä heteropariskunta. Olen kolmekymppinen, fiksu, koulutettu, pitkä ja komea mies Pohjois-Pohjanmaalta ja haluaisin auttaa teitä elämänne suurimmassa haaveessa eli oman lapsen saamisessa. Suvussani ei ole periytyviä sairauksia ja itse olen myös terve. Pidän huolta fyysisestä kunnostani urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Olen itse tällä hetkellä sinkku, eikä minulla ole omia lapsihaaveita ainakaan lähitulevaisuudessa, mutta muiden ihmisten auttamisen halu on kova jo työnikin puolesta. Tulevaan lapseen minulla ei ole mitään velvoitteita enkä kuulu hänen elämäänsä niin teidän halutessanne. Sukusolujen luovutus tapahtuu "muumimuki menetelmällä".
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
Pohjois-Pohjanmaan alueelta siittiöiden luovuttaja
Anonyymi
2
665
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin sinulle sähköpostia! :) - Isa
Kik skimpaaja myös haluaa auttaa naispareja ja lapsettomia.0408528146 viestein myös saa kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621