Hei sinä itsellinen nainen, naispari tai lapsettomuudesta kärsivä heteropariskunta. Olen kolmekymppinen, fiksu, koulutettu, pitkä ja komea mies Pohjois-Pohjanmaalta ja haluaisin auttaa teitä elämänne suurimmassa haaveessa eli oman lapsen saamisessa. Suvussani ei ole periytyviä sairauksia ja itse olen myös terve. Pidän huolta fyysisestä kunnostani urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Olen itse tällä hetkellä sinkku, eikä minulla ole omia lapsihaaveita ainakaan lähitulevaisuudessa, mutta muiden ihmisten auttamisen halu on kova jo työnikin puolesta. Tulevaan lapseen minulla ei ole mitään velvoitteita enkä kuulu hänen elämäänsä niin teidän halutessanne. Sukusolujen luovutus tapahtuu "muumimuki menetelmällä".
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
Pohjois-Pohjanmaan alueelta siittiöiden luovuttaja
Anonyymi
2
520
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin sinulle sähköpostia! :) - Isa
Kik skimpaaja myös haluaa auttaa naispareja ja lapsettomia.0408528146 viestein myös saa kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076