Hei sinä itsellinen nainen, naispari tai lapsettomuudesta kärsivä heteropariskunta. Olen kolmekymppinen, fiksu, koulutettu, pitkä ja komea mies Pohjois-Pohjanmaalta ja haluaisin auttaa teitä elämänne suurimmassa haaveessa eli oman lapsen saamisessa. Suvussani ei ole periytyviä sairauksia ja itse olen myös terve. Pidän huolta fyysisestä kunnostani urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Olen itse tällä hetkellä sinkku, eikä minulla ole omia lapsihaaveita ainakaan lähitulevaisuudessa, mutta muiden ihmisten auttamisen halu on kova jo työnikin puolesta. Tulevaan lapseen minulla ei ole mitään velvoitteita enkä kuulu hänen elämäänsä niin teidän halutessanne. Sukusolujen luovutus tapahtuu "muumimuki menetelmällä".
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
Pohjois-Pohjanmaan alueelta siittiöiden luovuttaja
Anonyymi
2
667
Vastaukset 2
- Anonyymi
Laitoin sinulle sähköpostia! :) - Isa
Kik skimpaaja myös haluaa auttaa naispareja ja lapsettomia.0408528146 viestein myös saa kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131535- 125979
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92889Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57777- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577