Tuhma uni susta mies

Anonyymi

Olin Tuhma ja näin unta sinusta mies. Sinulla kasvoi pieni parta niinkuin usein, kun et aja moneen päivään partaasi.. Tulit mua kohti ja laitoin käden poskellesi. Tunsin vahvan leukasi sormenpäillani. Katsoit minua kuumilla silmilläsi ja suutelit, kätesi villisti pyörien kehollani. Heräsin siihen, että olin hengästynyt ja suustani pääsi yksi sana: aah..

Sinua ajatellen, minä.

38

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänä aamuna katsoin kuvaasi ja ...

      • Anonyymi

        Ihana kuulla.. Innostuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla.. Innostuin.

        Se teki hyvää, sain kunnon ... Ja kaksi kertaa vielä päivän aikana.


      • Anonyymi

        Ok. Jos olet hän, jota ajattelen, niin en pahastu tuosta laisinkaan.. Tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos olet hän, jota ajattelen, niin en pahastu tuosta laisinkaan.. Tykkään.

        Voisin tehdä sen taas. Olisipa uusia kuvia.


    • Anonyymi

      Kuuman unen sitten näit ;)

    • Anonyymi

      Toi villit kädet oli parasta 😂🤣😅

      • Anonyymi

        Lahnakäsi hiljaa.


      • Anonyymi

        Niin, sinä ilmeisesti nautit tämän ukkelin kirjoittamista iltasaduistaa suunnattoman paljon, näin olen ymmärtänyt. Huvinsa kullakin tietysti ;) Naisilta vaan voisi odottaa Hieman enemmän, vaikka olisi kuinka hoonat..moilanen vai mikä se nyt olikaan nääs


    • Anonyymi

      Voi leukaperiäni, ne vie minut perikatoon.

      • Anonyymi

        Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.

        Toi on kyl joo totta toi leuka. Vähän kun joku alkuasukki jostain pimeestä metästä, missä naisella on karhuntaljapöksyt jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl joo totta toi leuka. Vähän kun joku alkuasukki jostain pimeestä metästä, missä naisella on karhuntaljapöksyt jalassa.

        Conan Barbaari tai sellanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.

        Eiku joo mä muistan tän. Richard Dnieper. Niin sä sanoit. Hehehehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku joo mä muistan tän. Richard Dnieper. Niin sä sanoit. Hehehehe.

        Ei Richard Gere, vaan Dnieper. Dnieper-joen suistoista on ponkaissut hunnit ja kaikki Eurooppaa peljästyttäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Richard Gere, vaan Dnieper. Dnieper-joen suistoista on ponkaissut hunnit ja kaikki Eurooppaa peljästyttäneet.

        Gerehan nyt näyttääkin ihan metroseksuaalilta. Ei ole mikään äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gerehan nyt näyttääkin ihan metroseksuaalilta. Ei ole mikään äijä.

        Riippuu naisesta. Monet kuolas Geree. Se on se silverfox-letti. Monissa palkkamurhaleffoissa ja agenttitarinoissa esiintyy silverfoxeja. Naisilla on joku vietti että silverfox pistäisi oman äijän ojennukseen tai korjais elämän. Kyllä mä tiiän tällä letillä.


    • Anonyymi

      Minäkin katsoin kuvaasi puhelimesta nyt kun sen löysin . Kauniit silmäsi näkyy hyvin maskin alta😷

      • Anonyymi

        Aha. Miten sellaisen kuvan olet minusta saanut? Et kai ole salaa siitä ottanut? No jos olet mies jota ajattelen, niin ei se haittaakaan 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Miten sellaisen kuvan olet minusta saanut? Et kai ole salaa siitä ottanut? No jos olet mies jota ajattelen, niin ei se haittaakaan 😘

        Onko sinulla ruskeat silmät ja mustahko tukka?😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ruskeat silmät ja mustahko tukka?😋

        Ruskeat silmät ja ruskea tukka, joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeat silmät ja ruskea tukka, joo.

        Melkein musta tukka, tumman ruskea.


    • Anonyymi

      Olipa tuhma uni.
      Eihän siinä vielä mitään tuhmaa tapahtunut. Olen pettynyt.😞
      Eihän tämä minulle edes tainnut olla?
      Hän nainen on ikävä.

      • Anonyymi

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.

        Montakohan tabua saadaan kerralla matalaksi kahdestaan? Varmaan "mieli-ku-vitus" vain rajana. (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan tabua saadaan kerralla matalaksi kahdestaan? Varmaan "mieli-ku-vitus" vain rajana. (:

        Totta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.

        Kunhan kettuilun. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.

        Sinä mies se jaksat vakuutella itsellesi tulevista kovista kyydeistä vuodesta toiseen, mutta sattuneesta syystä mitään muuta kuin itselle kirjoittelua ei tapahdu. Jo jotkut huusantuusat vielä ottaa näitä kirjoituksia tosissaan. Pateettista apaattisuutta.


    • Anonyymi

      Noin se menisi justiinsa. Ennenuni tuo oli.

    • Anonyymi

      Yöllä vai päivälläkö näit?

      • Päiväunet ovat yleensä kaikkein värikkäimpiä.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Pinkit päikkärit pelastaa päivän uuuh uu

    • Anonyymi

      Viestiketjussa on muutama kohta, jotka voisivat täsmätä omalle kohdalle. Herää paljon kysymyksiä, mutta aloitetaan vaikka siitä, että milloin näit sen miehen viimeksi ja kuinka hyvin tunnet hänet vai onko tuntematon ihastus?

      • Anonyymi

        Ketjun aloittaja taisi tehdä katoamistempun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe