Olin Tuhma ja näin unta sinusta mies. Sinulla kasvoi pieni parta niinkuin usein, kun et aja moneen päivään partaasi.. Tulit mua kohti ja laitoin käden poskellesi. Tunsin vahvan leukasi sormenpäillani. Katsoit minua kuumilla silmilläsi ja suutelit, kätesi villisti pyörien kehollani. Heräsin siihen, että olin hengästynyt ja suustani pääsi yksi sana: aah..
Sinua ajatellen, minä.
Tuhma uni susta mies
38
639
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä aamuna katsoin kuvaasi ja ...
- Anonyymi
Ihana kuulla.. Innostuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla.. Innostuin.
Se teki hyvää, sain kunnon ... Ja kaksi kertaa vielä päivän aikana.
- Anonyymi
Ok. Jos olet hän, jota ajattelen, niin en pahastu tuosta laisinkaan.. Tykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Jos olet hän, jota ajattelen, niin en pahastu tuosta laisinkaan.. Tykkään.
Voisin tehdä sen taas. Olisipa uusia kuvia.
- Anonyymi
Kuuman unen sitten näit ;)
- Anonyymi
Toi villit kädet oli parasta 😂🤣😅
- Anonyymi
Lahnakäsi hiljaa.
- Anonyymi
Niin, sinä ilmeisesti nautit tämän ukkelin kirjoittamista iltasaduistaa suunnattoman paljon, näin olen ymmärtänyt. Huvinsa kullakin tietysti ;) Naisilta vaan voisi odottaa Hieman enemmän, vaikka olisi kuinka hoonat..moilanen vai mikä se nyt olikaan nääs
- Anonyymi
Voi leukaperiäni, ne vie minut perikatoon.
- Anonyymi
Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.
Toi on kyl joo totta toi leuka. Vähän kun joku alkuasukki jostain pimeestä metästä, missä naisella on karhuntaljapöksyt jalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyl joo totta toi leuka. Vähän kun joku alkuasukki jostain pimeestä metästä, missä naisella on karhuntaljapöksyt jalassa.
Conan Barbaari tai sellanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku joo mä muistan tän. Richard Dnieper. Niin sä sanoit. Hehehehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku joo mä muistan tän. Richard Dnieper. Niin sä sanoit. Hehehehe.
Ei Richard Gere, vaan Dnieper. Dnieper-joen suistoista on ponkaissut hunnit ja kaikki Eurooppaa peljästyttäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Richard Gere, vaan Dnieper. Dnieper-joen suistoista on ponkaissut hunnit ja kaikki Eurooppaa peljästyttäneet.
Gerehan nyt näyttääkin ihan metroseksuaalilta. Ei ole mikään äijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gerehan nyt näyttääkin ihan metroseksuaalilta. Ei ole mikään äijä.
Riippuu naisesta. Monet kuolas Geree. Se on se silverfox-letti. Monissa palkkamurhaleffoissa ja agenttitarinoissa esiintyy silverfoxeja. Naisilla on joku vietti että silverfox pistäisi oman äijän ojennukseen tai korjais elämän. Kyllä mä tiiän tällä letillä.
- Anonyymi
Minäkin katsoin kuvaasi puhelimesta nyt kun sen löysin . Kauniit silmäsi näkyy hyvin maskin alta😷
- Anonyymi
Aha. Miten sellaisen kuvan olet minusta saanut? Et kai ole salaa siitä ottanut? No jos olet mies jota ajattelen, niin ei se haittaakaan 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Miten sellaisen kuvan olet minusta saanut? Et kai ole salaa siitä ottanut? No jos olet mies jota ajattelen, niin ei se haittaakaan 😘
Onko sinulla ruskeat silmät ja mustahko tukka?😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ruskeat silmät ja mustahko tukka?😋
Ruskeat silmät ja ruskea tukka, joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeat silmät ja ruskea tukka, joo.
Melkein musta tukka, tumman ruskea.
- Anonyymi
Olipa tuhma uni.
Eihän siinä vielä mitään tuhmaa tapahtunut. Olen pettynyt.😞
Eihän tämä minulle edes tainnut olla?
Hän nainen on ikävä.- Anonyymi
Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.
Montakohan tabua saadaan kerralla matalaksi kahdestaan? Varmaan "mieli-ku-vitus" vain rajana. (:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakohan tabua saadaan kerralla matalaksi kahdestaan? Varmaan "mieli-ku-vitus" vain rajana. (:
Totta 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan kettuilun. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mies se jaksat vakuutella itsellesi tulevista kovista kyydeistä vuodesta toiseen, mutta sattuneesta syystä mitään muuta kuin itselle kirjoittelua ei tapahdu. Jo jotkut huusantuusat vielä ottaa näitä kirjoituksia tosissaan. Pateettista apaattisuutta.
- Anonyymi
Noin se menisi justiinsa. Ennenuni tuo oli.
- Anonyymi
Yöllä vai päivälläkö näit?
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Päiväunet ovat yleensä kaikkein värikkäimpiä.
Näin päiväunia prinssistä ❤
https://m.youtube.com/watch?v=JEZRURczW8g Anonyymi kirjoitti:
Näin päiväunia prinssistä ❤
https://m.youtube.com/watch?v=JEZRURczW8gOhhoh. Toivottavasti oli kivoja unia. ❤️
- Anonyymi
Pinkit päikkärit pelastaa päivän uuuh uu
- Anonyymi
Viestiketjussa on muutama kohta, jotka voisivat täsmätä omalle kohdalle. Herää paljon kysymyksiä, mutta aloitetaan vaikka siitä, että milloin näit sen miehen viimeksi ja kuinka hyvin tunnet hänet vai onko tuntematon ihastus?
- Anonyymi
Ketjun aloittaja taisi tehdä katoamistempun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278