Tuhma uni susta mies

Anonyymi

Olin Tuhma ja näin unta sinusta mies. Sinulla kasvoi pieni parta niinkuin usein, kun et aja moneen päivään partaasi.. Tulit mua kohti ja laitoin käden poskellesi. Tunsin vahvan leukasi sormenpäillani. Katsoit minua kuumilla silmilläsi ja suutelit, kätesi villisti pyörien kehollani. Heräsin siihen, että olin hengästynyt ja suustani pääsi yksi sana: aah..

Sinua ajatellen, minä.

38

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänä aamuna katsoin kuvaasi ja ...

      • Anonyymi

        Ihana kuulla.. Innostuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla.. Innostuin.

        Se teki hyvää, sain kunnon ... Ja kaksi kertaa vielä päivän aikana.


      • Anonyymi

        Ok. Jos olet hän, jota ajattelen, niin en pahastu tuosta laisinkaan.. Tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos olet hän, jota ajattelen, niin en pahastu tuosta laisinkaan.. Tykkään.

        Voisin tehdä sen taas. Olisipa uusia kuvia.


    • Anonyymi

      Kuuman unen sitten näit ;)

    • Anonyymi

      Toi villit kädet oli parasta 😂🤣😅

      • Anonyymi

        Lahnakäsi hiljaa.


      • Anonyymi

        Niin, sinä ilmeisesti nautit tämän ukkelin kirjoittamista iltasaduistaa suunnattoman paljon, näin olen ymmärtänyt. Huvinsa kullakin tietysti ;) Naisilta vaan voisi odottaa Hieman enemmän, vaikka olisi kuinka hoonat..moilanen vai mikä se nyt olikaan nääs


    • Anonyymi

      Voi leukaperiäni, ne vie minut perikatoon.

      • Anonyymi

        Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.

        Toi on kyl joo totta toi leuka. Vähän kun joku alkuasukki jostain pimeestä metästä, missä naisella on karhuntaljapöksyt jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl joo totta toi leuka. Vähän kun joku alkuasukki jostain pimeestä metästä, missä naisella on karhuntaljapöksyt jalassa.

        Conan Barbaari tai sellanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen leuka on maailman ihanin. Vahva, seksikas.. Joskus kovin karvainen. Viikinkien ja germaanien geneettinen fanfaari.

        Eiku joo mä muistan tän. Richard Dnieper. Niin sä sanoit. Hehehehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku joo mä muistan tän. Richard Dnieper. Niin sä sanoit. Hehehehe.

        Ei Richard Gere, vaan Dnieper. Dnieper-joen suistoista on ponkaissut hunnit ja kaikki Eurooppaa peljästyttäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Richard Gere, vaan Dnieper. Dnieper-joen suistoista on ponkaissut hunnit ja kaikki Eurooppaa peljästyttäneet.

        Gerehan nyt näyttääkin ihan metroseksuaalilta. Ei ole mikään äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gerehan nyt näyttääkin ihan metroseksuaalilta. Ei ole mikään äijä.

        Riippuu naisesta. Monet kuolas Geree. Se on se silverfox-letti. Monissa palkkamurhaleffoissa ja agenttitarinoissa esiintyy silverfoxeja. Naisilla on joku vietti että silverfox pistäisi oman äijän ojennukseen tai korjais elämän. Kyllä mä tiiän tällä letillä.


    • Anonyymi

      Minäkin katsoin kuvaasi puhelimesta nyt kun sen löysin . Kauniit silmäsi näkyy hyvin maskin alta😷

      • Anonyymi

        Aha. Miten sellaisen kuvan olet minusta saanut? Et kai ole salaa siitä ottanut? No jos olet mies jota ajattelen, niin ei se haittaakaan 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Miten sellaisen kuvan olet minusta saanut? Et kai ole salaa siitä ottanut? No jos olet mies jota ajattelen, niin ei se haittaakaan 😘

        Onko sinulla ruskeat silmät ja mustahko tukka?😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ruskeat silmät ja mustahko tukka?😋

        Ruskeat silmät ja ruskea tukka, joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeat silmät ja ruskea tukka, joo.

        Melkein musta tukka, tumman ruskea.


    • Anonyymi

      Olipa tuhma uni.
      Eihän siinä vielä mitään tuhmaa tapahtunut. Olen pettynyt.😞
      Eihän tämä minulle edes tainnut olla?
      Hän nainen on ikävä.

      • Anonyymi

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.

        Montakohan tabua saadaan kerralla matalaksi kahdestaan? Varmaan "mieli-ku-vitus" vain rajana. (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan tabua saadaan kerralla matalaksi kahdestaan? Varmaan "mieli-ku-vitus" vain rajana. (:

        Totta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.

        Kunhan kettuilun. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valittaa siinä, mies! Mies, jota ajattelen tietää hyvin, että osaan olla tuhma. En minä voi tällaiselle palstalle kaikkia fantasioitani julkaista. Kahden kesken lupaan tehdä sitten paljon tuhmempaakin 😊 hymyä huuleen nyt.

        Sinä mies se jaksat vakuutella itsellesi tulevista kovista kyydeistä vuodesta toiseen, mutta sattuneesta syystä mitään muuta kuin itselle kirjoittelua ei tapahdu. Jo jotkut huusantuusat vielä ottaa näitä kirjoituksia tosissaan. Pateettista apaattisuutta.


    • Anonyymi

      Noin se menisi justiinsa. Ennenuni tuo oli.

    • Anonyymi

      Yöllä vai päivälläkö näit?

      • Päiväunet ovat yleensä kaikkein värikkäimpiä.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Pinkit päikkärit pelastaa päivän uuuh uu

    • Anonyymi

      Viestiketjussa on muutama kohta, jotka voisivat täsmätä omalle kohdalle. Herää paljon kysymyksiä, mutta aloitetaan vaikka siitä, että milloin näit sen miehen viimeksi ja kuinka hyvin tunnet hänet vai onko tuntematon ihastus?

      • Anonyymi

        Ketjun aloittaja taisi tehdä katoamistempun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe