moi. täällä 14v tyttö, jolla syömishäiriö, anoreksia. ja haluaisin udella teiltä muilta teineiltä siellä että paljonko painatte ja mitä on teidän pituutenne, ja oletteko tyytyväisiä ulkonäköönne. minä aloitan,
44kg
158cm
olen viimeisen kahden viikon aikana tiputtanut jo 4kiloa, mutta matkaa on viellä edessä. ja nyt kun kerroin oman painoni niin asia ahdistaa minua, tiedän että olen suht normaalipainoinen, mutta en ole tyytyväinen kehon rakenteeseeni, omasta mielestäni näytän hyvin lihavalta..
samaistuuko joku?
teinien 13-17 pituus ja paino
Anonyymi
5
407
Vastaukset
- Anonyymi
anorektikot eivät ole tyytyväisiä itseensä vaikka olis sairaaloisen alipainoinen.Etkö tiennyt että anorektikot haluavat laihduttaa ja voivat joutua sairaalaan kun elimistö pettää.
- Anonyymi
tiesin kyllä…
- Anonyymi
Jos joku anorektikko vastaa sulle niin hän on omasta mielestään kauheen lihava ja läski ja kaipaa vinkkejä laihdutukseen.
- Anonyymi
Voi mikä turha huoli sinulla onkaan. Olisitpa voinut viettää nuoruutesi parempien asioiden kanssa kuin ulkonäköä vahtimalla.
- Anonyymi
ulkonäkö on tärkeintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833