Mulla on tullu valkovuotoo 2-3 vuotta mut menkoista ei oo muuta merkkiä ja täytän 13 noin puolen vuoden päästä. Onks tää normaalii ja onks mun menkat alkamassa????
Onks normaalii
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
on normaalia.Vaikea sanoa koska sun menkat alkaa.Mutta on ihan normaalia.
Tässä joitakin vihjeitä siitä, että ensimmäiset kuukautiset ovat tuloillaan:
Muutokset kehossa
Kainaloihin ja intiimialueelle on tullut karvoitusta
Rinnat ovat kasvaneet muutaman vuoden ajan
Kipua vatsassa ja turvotusta
Painonnousu
Finnit
Hien haju - Anonyymi
ononon
- Anonyymi
Kyllä sä kerkeet nauttii niistä menkoista kun ne alkaa.Yleensä kipu vatsan seudulle on merkki että menkat on alkamassa.Koita nyt nauttii kesästä.
- Anonyymi
on täysin normaalia. mullakin oli ainaki 2v valkovuotoa, ja menkoista ei ollut mitään merkkejä mutta sit ne vaan alkoi randomisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670