Löytyi jo toinen parempi!
Ikinä en oikeasti halunnut
19
1685
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinulle mies. Mukavaa loppuelämää teille.
- Anonyymi
Tiedä vain ettei kaksoisliekkiyhteyttä saa niin vain katki. Voit olla naisesi kanssa ja silti haluat täällä minulle sen ilmoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vain ettei kaksoisliekkiyhteyttä saa niin vain katki. Voit olla naisesi kanssa ja silti haluat täällä minulle sen ilmoittaa.
Ei ollut minulta tuo aloitus. -mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta tuo aloitus. -mies
Olisi voinut olla. Tiedän että se on vaikeaa kun on tämmöinen yhteys mutta toivon sinulle vain kaikkea hyvää ja että olisit onnellinen. Siksi jos olisit toisen naisen kanssa ei se minua lopulta haittaisi. Se mitä meillä on ei se mene rikki millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut olla. Tiedän että se on vaikeaa kun on tämmöinen yhteys mutta toivon sinulle vain kaikkea hyvää ja että olisit onnellinen. Siksi jos olisit toisen naisen kanssa ei se minua lopulta haittaisi. Se mitä meillä on ei se mene rikki millään.
Eihän se menekään. En haluaisi olla kenenkään muun kanssa. En pysty edes ajattelemaan muita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se menekään. En haluaisi olla kenenkään muun kanssa. En pysty edes ajattelemaan muita...
Mutta vaikeaa kun ei ole yhteyttä eikä olla puhuttu kasvotusten.
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Mieheltä naiselle!
- Anonyymi
Sopii hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii hyvin.
Sopii minustakin.
- Anonyymi
Trolliukko on laittanut taas päässään mutkat uusiksi🤣👍
- Anonyymi
Hyvästi. Älä palaa minuun.
- Anonyymi
Sua ei sitte varmaankaan haittaa eikä hetkauta mitenkään, kun tulen sinne mun uuden kanssa, missä sä liikut, mun uuden kanssa suutelemaan, intohimoisesti halailemaan, kukertelemaan, niin että varmasti näet.
- Anonyymi
Ei varmaan hetkauta, kun sen uuden kanssa tulen sinne mistä kaiken näet, ja katson syvillä kauniilla silmilläni tätä uutta silmiin, en sua. Sinne mistä näet kaiken.
- Anonyymi
Keskity vaan uuteen .
- Anonyymi
Mitä järkeä tässäkin katkeruusaloituksessa on? Pidä omana tietona.
- Anonyymi
Mistä tiedät, jos et edes tutustunut toiseen kunnolla.
- Anonyymi
Aloitus on joltain tuuliviiriltä, miksi pitää tänne tällaisia kirjoitella. Ajattele syvemmin, katso peiliin ja mieti enemmän omaa käytöstä.
- Anonyymi
Hienoa, pidä kiinni siitä hyvästä ja paremmasta kynsin hampain. Kuka sitä nyt huonoa katteliskaan. Vielä kun pääset tuosta elvistelystä, niin hyvin menee. 👵
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882