Meillä on vain telepaattinen suhde

Anonyymi

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.

92

3788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ööö...

      • Anonyymi

        Ihmiset jaksaa ilmeisesti ihan tosissaan käydä fiilailemassa jotain viiden sentin trollauksia tuttujen ihmisten kirjoittamiksi. Mitä omassa elämässä on oikein tapahtunut, että näin pääsee käymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset jaksaa ilmeisesti ihan tosissaan käydä fiilailemassa jotain viiden sentin trollauksia tuttujen ihmisten kirjoittamiksi. Mitä omassa elämässä on oikein tapahtunut, että näin pääsee käymään

        Kysy sitä itseltäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy sitä itseltäsi?

        No kun ei se oikein päde kun on pelisilmää erottaa privot ja lukea rivienväleistä. Olen kieltämättä sen verran alentuva välillä, että ymmärrän jos houkuttaa kirjoittaa vasta-argumentiksi täysin asiayhteyteen sopimaton kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset jaksaa ilmeisesti ihan tosissaan käydä fiilailemassa jotain viiden sentin trollauksia tuttujen ihmisten kirjoittamiksi. Mitä omassa elämässä on oikein tapahtunut, että näin pääsee käymään

        Sekopäisyys on se mitä on tapahtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäisyys on se mitä on tapahtunut

        Sitäpä juurikin, hyhhyh


    • Anonyymi

      Tiedän että meillä on telepatiaa, molemminpuolista se on.

      • Anonyymi

        Ehkä on, ehkä ei .... monella on!!


      • Anonyymi

        Ma viimeksi oli yks juttu. N.klo. 11 koin telepatiaa sinuun


    • Anonyymi

      En tunnusta, ei tuu mieleenkään.

      • Anonyymi

        No, ei hän tietenkään tunnustakaan. Jos ei sitten valehdella halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei hän tietenkään tunnustakaan. Jos ei sitten valehdella halua

        Valkoinen ripitys tulee, kelpaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen ripitys tulee, kelpaako?

        Jos on luottamus mennyt, niin miten menetellä?


    • Anonyymi

      Nyt ei hetkeen ole jaksanut rakastaa, kun ei toista näekään enää. Niin on tää telepaattinen romanssi hiipumaan päin.

    • Anonyymi

      Onhan hän ihana, mutta rajansa kaikella.

      • Anonyymi

        Haluaisin. Yritttäää. Olllla. Aina. Sun. Ystävä.
        Ja
        Yritttäää. Hyvin. Eläää. Mikäli. Elän. Hyvin. Niiin
        Tahtoisin. Silllon. Pelastua


    • Anonyymi

      Täällä ei ole minkääkaista suhdetta kuin omissa päissänne! Siitä varma, että ei tule johtamaan mihinkään.

      • Anonyymi

        Onhan se hyvä, et jotkut tietää.


    • Anonyymi

      Jos olisi… Tietäisit, että odotin kärsivällisesti. En vain tiedä olenko vainoharhainen vai oikeassa

      • Anonyymi

        Tiedän että olet ollut tosi kärsivällinen takiani, silloin tällöin kuulin askeleesi, mutta en paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että olet ollut tosi kärsivällinen takiani, silloin tällöin kuulin askeleesi, mutta en paljon.

        Ai kuka mieheskö vai kuka ap?


    • Anonyymi

      V...ut telepatiasta, kunhan ryyppään.

    • Anonyymi

      Onhan meillä mies. Olen sen aina tiennyt. Kun ei kasvotusten olla puhuttu niin telepatian avulla ollaan.

      • Anonyymi

        Telepatia on ihan p...stä, mitä hyötyä tai kivaa siinä muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia on ihan p...stä, mitä hyötyä tai kivaa siinä muka on?

        Ei siitä olekaan mitään hyötyä ja minusta se vain enemmän häiritsee normaalia elämää. Tulee vain riipaiseva kaipaus ja tänne kirjoittelua ilman vastakaikua. Mutta ei tämä tunnekaan lopu vaikka mitä tekisi niin se on vain hyväksyttävä. Kaksoisliekkejä kun ollaan toisillemme niin ei ole helppoa unohtaakaan vaikka eihän meillä edes puhumistakaan kasvotusten ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä olekaan mitään hyötyä ja minusta se vain enemmän häiritsee normaalia elämää. Tulee vain riipaiseva kaipaus ja tänne kirjoittelua ilman vastakaikua. Mutta ei tämä tunnekaan lopu vaikka mitä tekisi niin se on vain hyväksyttävä. Kaksoisliekkejä kun ollaan toisillemme niin ei ole helppoa unohtaakaan vaikka eihän meillä edes puhumistakaan kasvotusten ole ollut.

        Nyttekin nainen yrittää telepatialla rajoittaa vapauksiani ja haluaa että viihdytän häntä, minä sen sijaan en saa yhtään mitään hauskaa häneltä. Minä vihaan telepatiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyttekin nainen yrittää telepatialla rajoittaa vapauksiani ja haluaa että viihdytän häntä, minä sen sijaan en saa yhtään mitään hauskaa häneltä. Minä vihaan telepatiaa.

        Mitä sinä haluat mies minulta? En ole koskaan rajoittanut vaan haluan että nautit elämästä täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä haluat mies minulta? En ole koskaan rajoittanut vaan haluan että nautit elämästä täysillä.

        Et taida olla hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla hän.

        Millä tavalla hän rajoittaa sinua? Telepatiakin on vain kehotuksia, ei sinun tarvitse häntä kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla hän.

        Minun ja hänen tarina on se että viime vuonna ihastuin. Me nähtiin useasti ja hän oikein haki tilaisuuksia nähdä minua. Jokin yhteys oli koko ajan mutta ei puhuttu kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla hän rajoittaa sinua? Telepatiakin on vain kehotuksia, ei sinun tarvitse häntä kuunnella.

        Ei saa tehdä tota, ei saa tehdä tätä, pitää tehdä näin ja aina pitäisi olla iloinen sekä ystävällinen, huonoa päivää ei sallita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa tehdä tota, ei saa tehdä tätä, pitää tehdä näin ja aina pitäisi olla iloinen sekä ystävällinen, huonoa päivää ei sallita.

        Käskyttää telepatialla? Älä hyvä mies kuuntele tuollaista. Tee mitä haluat ei se telepatian avulla hyökkää kimppuusi jos teet päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa tehdä tota, ei saa tehdä tätä, pitää tehdä näin ja aina pitäisi olla iloinen sekä ystävällinen, huonoa päivää ei sallita.

        Ei kukaan ole aina iloinen ja ystävällinen. Pahoja päiviä on jokaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä olekaan mitään hyötyä ja minusta se vain enemmän häiritsee normaalia elämää. Tulee vain riipaiseva kaipaus ja tänne kirjoittelua ilman vastakaikua. Mutta ei tämä tunnekaan lopu vaikka mitä tekisi niin se on vain hyväksyttävä. Kaksoisliekkejä kun ollaan toisillemme niin ei ole helppoa unohtaakaan vaikka eihän meillä edes puhumistakaan kasvotusten ole ollut.

        Et sä kyllä ihan terve ole, kaksoisliekki jonkun tuntemattoman kanssa ja telepatiaa yksipuolisesti.
        Kaikkea sitä ihmiset jaksaa päässään pyörittää ja kuvitella todeksi.
        Mitä on yksipuolinen telepatiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä kyllä ihan terve ole, kaksoisliekki jonkun tuntemattoman kanssa ja telepatiaa yksipuolisesti.
        Kaikkea sitä ihmiset jaksaa päässään pyörittää ja kuvitella todeksi.
        Mitä on yksipuolinen telepatiaa?

        Kyseessä on provo. Millainen ihminen ei tätä tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä kyllä ihan terve ole, kaksoisliekki jonkun tuntemattoman kanssa ja telepatiaa yksipuolisesti.
        Kaikkea sitä ihmiset jaksaa päässään pyörittää ja kuvitella todeksi.
        Mitä on yksipuolinen telepatiaa?

        Minä kyllä tiedän miehen. Ollaan jonkin verran tuttuja vaikka ei olla kasvotusten puhuttu. Se oli ensimmäinen kerta kun hänet kohtasin tuntui että molempien katseet jämähtivät kiinni. Sitä jatkui useaan kertaan ja mieskin hakeutui samoihin paikkoihin että pääsisi minua näkemään. Meillä oli erittäin intensiivinen yhteys ja myös sanaton viestintä onnistui. Puhuttiin pelkällä katseella. Hänen ikävöinti tulee ihan yhtäkkiä jostain ja erittäin voimakkaalla tunteella. Pystyn elämään normaalisti muuten mutta ne ikävöinnit vain iskevät ja lujaa ja ihan tyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä tiedän miehen. Ollaan jonkin verran tuttuja vaikka ei olla kasvotusten puhuttu. Se oli ensimmäinen kerta kun hänet kohtasin tuntui että molempien katseet jämähtivät kiinni. Sitä jatkui useaan kertaan ja mieskin hakeutui samoihin paikkoihin että pääsisi minua näkemään. Meillä oli erittäin intensiivinen yhteys ja myös sanaton viestintä onnistui. Puhuttiin pelkällä katseella. Hänen ikävöinti tulee ihan yhtäkkiä jostain ja erittäin voimakkaalla tunteella. Pystyn elämään normaalisti muuten mutta ne ikävöinnit vain iskevät ja lujaa ja ihan tyhjästä.

        Pitää olla kiitollinen, että meille on mies tämmöinen yhteys suotu. Kaksoisliekkejä kun ei paljoa ole ja vain yksi ja ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä tiedän miehen. Ollaan jonkin verran tuttuja vaikka ei olla kasvotusten puhuttu. Se oli ensimmäinen kerta kun hänet kohtasin tuntui että molempien katseet jämähtivät kiinni. Sitä jatkui useaan kertaan ja mieskin hakeutui samoihin paikkoihin että pääsisi minua näkemään. Meillä oli erittäin intensiivinen yhteys ja myös sanaton viestintä onnistui. Puhuttiin pelkällä katseella. Hänen ikävöinti tulee ihan yhtäkkiä jostain ja erittäin voimakkaalla tunteella. Pystyn elämään normaalisti muuten mutta ne ikävöinnit vain iskevät ja lujaa ja ihan tyhjästä.

        Tai sitten vain kuvittelet kaiken päässäsi.
        Jonkun ihmisen tietäminen ei ole sama asia kuin ihmisen tunteminen.
        Minä tiedän ihan helvetin monta ihmistä mutta tunnen vain muutaman.
        Telepatiaksi miellän sen esim. että ajattelen soittaa miehelle ja ennenkuin ehdin soittaa hän soittaakin itse minulle. Molemmat ajattelivat toisiaan ja samaa asiaa samaan aikaan.
        Kaksoisliekithän ovat yleensä maailmassa eri elämänmuodoissa ja eri aikakausina mikä tekee kohtaamisen vaikeaksi. Eikä missään sanota että kaksoisliekit kohtaavat juuri ihmisinä, muillakin elämänmuodoilla on sielu ja eläinmaailmasta löytyy yksiavioisuutta ja elämänkumppanuutta enemmän kuin ihmisistä.
        Se että sinun maailmasi pysähtyy jonkun ihmisen nähdessäsi ei tarkoita kuitenkaan yhtään mitään, miestä kun et tunne niin et voi hänen puolestaan puhua.
        Voithan sinä tietenkin uskotella itsellesi mitä tahansa mistäkin katseesta ja tulkita toisen liikkeitä oman mielesi mukaan ja tietenkin niin että ne sopivat sinun uskomuksiisi täysin.
        Kurja juttu jos käytät elämästäsi vuosia tuollaiseen haaveiluun ja kuvitelmiin ja vielä näin pakkomielteisesti ja unohdat elää tässä hetkessä ja todellisuudessa kokonaan.
        Sinä elät vain unelmissasi ja et tule koskaan tietämään mitä elämällä olisi ollut sinulle oikeasti tuona aikana tarjottavana ja minkälaisia ihmisiä ja lähinnä miehiä olisit voinut tavata ja tutustua heihin oikeasti irl.
        Jumitat mielummin yhdessä mielikuvituksesi luomassa rakkaudessa ihmiseen jonka kaikki ominaisuudet perustuvat myös siihen sinun mielikuvitukseen ja todellisuudessa et tosiaan tunne koko ihmistä etkä sitä millainen hän on ja mitkä asiat häntä kiinnostavat ja ovat hänelle tärkeitä.
        Eikö mielummin vaan kannattaisi elää tätä elämää irl, lähteä ulos ja tutustua muihin ihmisiin ja jutella heidän kanssaan face to face ja tehdä muutakin kuin elää neljän seinän sisällä omassa fantasiassaan, siivoilla ja kirjoittaa päivät pitkät tänne palstalle näitä älyttömyyksiä ja purkaa pahaa oloaan haukkumalla muita harhaisiksi.
        Elämää kannattaa elää ensin ja kokea rakkaus irl ennenkuin alkaa haaveilemaan siitä elämää suuremmasta rakkaudesta ja pitää sitä todellisena täällä palstalla.
        Miksi et irl olekaan yhtä varma itsestäsi ja tästä rakkaudesta? Miksi et kerro ja näytä kaikkea älykkyyttäsi ja kaikkitietävyyttäsi niin rohkeasti kuin täällä palstalla?
        Jos kaikki on kerran niin selvää, sinä tiedät varmaksi tämän kaiken ja silti edelleen odotat tätä prinssiäsi ja olet odottanut jo vuosia niin mikä tekee tästä kuitenkaan todellista ja aitoa?
        Miten kauan voi kenelläkään kestää järjestellä asioitaan jos hän on niin tosissaan sinun kanssasi?
        Jos mies on naimisissa niin avioeroon menee korkeintaan vuosi, 1 vaihe harkinta-aika 6kk ja 2 vaihe harkinta-aika 6kk, jos avoliitossa ei yhtään.
        Jos olet niin täydellinen hänelle niin miksi hän ei eroa tästä vaimostaan? Miksi sinä et ole mennyt ja esitellyt itseäsi tälle vaimolle jos mies ei itse uskalla muuten erota?
        Minä en kyllä tajua mikä rakkaus on näin todellista ja tähdistä kirjoitettu sekä kohtalon määräämä jos ette ole puhuneet kuin silmillänne mutta rakastatte toisianne ja lupautuneet toisillenne ikuisuudeksi kunhan mies ensin jättää vaimonsa.
        Oletko kysynyt onko hän puhunut vaimolleen tästä erosta silmillään ainoastaan? Siinä tapauksessa en ihmettele jos eroaminen voi kestää näin kauan, vaimo ei selkeästikään osaa lukea miehensä silmiä ja mitä hän niillä kertoo.
        Sinä voisit olla rohkea ja mennä heidän luokseen kun näet heidät yhdessä ja kertoa miten asiat nyt vaan ovat.
        Miehen ei tarvitse siristellä silmiään eikä vaimon ihmetellä mikä kohtaus sille taas tuli eikä sinun enää odottaa tätä rakkautenne huipentumaa ja sen toteutumista.
        Sinusta ei vaan taida olla siihen kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä haluat mies minulta? En ole koskaan rajoittanut vaan haluan että nautit elämästä täysillä.

        Tass kirjoittelet yksikses, kysyt ja vastaat! Noinko huonosti asiat on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla hän.

        En ku sä vastaat toisten puolesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vain kuvittelet kaiken päässäsi.
        Jonkun ihmisen tietäminen ei ole sama asia kuin ihmisen tunteminen.
        Minä tiedän ihan helvetin monta ihmistä mutta tunnen vain muutaman.
        Telepatiaksi miellän sen esim. että ajattelen soittaa miehelle ja ennenkuin ehdin soittaa hän soittaakin itse minulle. Molemmat ajattelivat toisiaan ja samaa asiaa samaan aikaan.
        Kaksoisliekithän ovat yleensä maailmassa eri elämänmuodoissa ja eri aikakausina mikä tekee kohtaamisen vaikeaksi. Eikä missään sanota että kaksoisliekit kohtaavat juuri ihmisinä, muillakin elämänmuodoilla on sielu ja eläinmaailmasta löytyy yksiavioisuutta ja elämänkumppanuutta enemmän kuin ihmisistä.
        Se että sinun maailmasi pysähtyy jonkun ihmisen nähdessäsi ei tarkoita kuitenkaan yhtään mitään, miestä kun et tunne niin et voi hänen puolestaan puhua.
        Voithan sinä tietenkin uskotella itsellesi mitä tahansa mistäkin katseesta ja tulkita toisen liikkeitä oman mielesi mukaan ja tietenkin niin että ne sopivat sinun uskomuksiisi täysin.
        Kurja juttu jos käytät elämästäsi vuosia tuollaiseen haaveiluun ja kuvitelmiin ja vielä näin pakkomielteisesti ja unohdat elää tässä hetkessä ja todellisuudessa kokonaan.
        Sinä elät vain unelmissasi ja et tule koskaan tietämään mitä elämällä olisi ollut sinulle oikeasti tuona aikana tarjottavana ja minkälaisia ihmisiä ja lähinnä miehiä olisit voinut tavata ja tutustua heihin oikeasti irl.
        Jumitat mielummin yhdessä mielikuvituksesi luomassa rakkaudessa ihmiseen jonka kaikki ominaisuudet perustuvat myös siihen sinun mielikuvitukseen ja todellisuudessa et tosiaan tunne koko ihmistä etkä sitä millainen hän on ja mitkä asiat häntä kiinnostavat ja ovat hänelle tärkeitä.
        Eikö mielummin vaan kannattaisi elää tätä elämää irl, lähteä ulos ja tutustua muihin ihmisiin ja jutella heidän kanssaan face to face ja tehdä muutakin kuin elää neljän seinän sisällä omassa fantasiassaan, siivoilla ja kirjoittaa päivät pitkät tänne palstalle näitä älyttömyyksiä ja purkaa pahaa oloaan haukkumalla muita harhaisiksi.
        Elämää kannattaa elää ensin ja kokea rakkaus irl ennenkuin alkaa haaveilemaan siitä elämää suuremmasta rakkaudesta ja pitää sitä todellisena täällä palstalla.
        Miksi et irl olekaan yhtä varma itsestäsi ja tästä rakkaudesta? Miksi et kerro ja näytä kaikkea älykkyyttäsi ja kaikkitietävyyttäsi niin rohkeasti kuin täällä palstalla?
        Jos kaikki on kerran niin selvää, sinä tiedät varmaksi tämän kaiken ja silti edelleen odotat tätä prinssiäsi ja olet odottanut jo vuosia niin mikä tekee tästä kuitenkaan todellista ja aitoa?
        Miten kauan voi kenelläkään kestää järjestellä asioitaan jos hän on niin tosissaan sinun kanssasi?
        Jos mies on naimisissa niin avioeroon menee korkeintaan vuosi, 1 vaihe harkinta-aika 6kk ja 2 vaihe harkinta-aika 6kk, jos avoliitossa ei yhtään.
        Jos olet niin täydellinen hänelle niin miksi hän ei eroa tästä vaimostaan? Miksi sinä et ole mennyt ja esitellyt itseäsi tälle vaimolle jos mies ei itse uskalla muuten erota?
        Minä en kyllä tajua mikä rakkaus on näin todellista ja tähdistä kirjoitettu sekä kohtalon määräämä jos ette ole puhuneet kuin silmillänne mutta rakastatte toisianne ja lupautuneet toisillenne ikuisuudeksi kunhan mies ensin jättää vaimonsa.
        Oletko kysynyt onko hän puhunut vaimolleen tästä erosta silmillään ainoastaan? Siinä tapauksessa en ihmettele jos eroaminen voi kestää näin kauan, vaimo ei selkeästikään osaa lukea miehensä silmiä ja mitä hän niillä kertoo.
        Sinä voisit olla rohkea ja mennä heidän luokseen kun näet heidät yhdessä ja kertoa miten asiat nyt vaan ovat.
        Miehen ei tarvitse siristellä silmiään eikä vaimon ihmetellä mikä kohtaus sille taas tuli eikä sinun enää odottaa tätä rakkautenne huipentumaa ja sen toteutumista.
        Sinusta ei vaan taida olla siihen kuitenkaan.

        Voi kuinka söpöä et jaksat noin pitkän litanian postata jollekin joka tykkää telepatiasta! Tykkääkö se sun ukosta ja unelmoi? Onko mies kettu kun pitää pelätä, että vois lähteä sen naisen matkaan vai mistä moinen huoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä kyllä ihan terve ole, kaksoisliekki jonkun tuntemattoman kanssa ja telepatiaa yksipuolisesti.
        Kaikkea sitä ihmiset jaksaa päässään pyörittää ja kuvitella todeksi.
        Mitä on yksipuolinen telepatiaa?

        😅😂🤣 yksipuolinen telepatia ...heh juu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä tiedän miehen. Ollaan jonkin verran tuttuja vaikka ei olla kasvotusten puhuttu. Se oli ensimmäinen kerta kun hänet kohtasin tuntui että molempien katseet jämähtivät kiinni. Sitä jatkui useaan kertaan ja mieskin hakeutui samoihin paikkoihin että pääsisi minua näkemään. Meillä oli erittäin intensiivinen yhteys ja myös sanaton viestintä onnistui. Puhuttiin pelkällä katseella. Hänen ikävöinti tulee ihan yhtäkkiä jostain ja erittäin voimakkaalla tunteella. Pystyn elämään normaalisti muuten mutta ne ikävöinnit vain iskevät ja lujaa ja ihan tyhjästä.

        fiiilaaan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on provo. Millainen ihminen ei tätä tajua?

        On kivempi kaunistella kivoin kuvauksin kun
        Myöntää olevansa aidosti harhainen tai linerenssi tapaus.
        Sivusta

        PS toivoin aitoa rakkautta ap elämään tulevasuudessa kohdattavaksi .. että kokea ja elää elämää
        Ja jakaa rakkautta vielä joskus.
        Kunhan nyt havahdut todelisuuteen..
        Ja seuraavalla kerralla teet enenpi
        Ja haaveilet ja unelmoit vähempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tass kirjoittelet yksikses, kysyt ja vastaat! Noinko huonosti asiat on?

        Tämä om kylläkin mies, joka kirjoittelee itsensä kanssa ja mitä tulee heikosti menemiseen, niin se vaivaa sinun päätäsi


    • Anonyymi

      Olen kokeillut telepatiaa usean kanssa. Aluksi he ovat innoissaan, mutta ajan myötä he eivät halua telepaattista yhteyttä. Suuttuvat turhasta häirinnästä.

      • Anonyymi

        Telepatia on kuin vaate. Uutena hieno mutta vanhana ei kelpaa kenellekkään.


    • Anonyymi

      Telepatia on yhteys joka muodostuu miehen ja naisen
      vetovoimasta.Yhteys on sydämien välillä.

      • Anonyymi

        No aika rajoitettu mielipide. Meediot ovat telepaattisia ja meedioita voi olla vaikka minkälaisia.


      • Anonyymi

        Telepatia ei katso sukupuolta ja voi toimia ilman tunteita rakkaudesta kuten kavereiden kesken.
        Ei siihen vetovoimaa tarvita


    • Anonyymi

      Meedio on pahan hengen voimaa.Meediolla on valtaa vain omiinsa.

      • Anonyymi

        Telepatiassa ei ole kysymys vallasta, vaan rakkaudesta.


    • Anonyymi

      Telepatia toimii toista ajatellessa. Eli mikäli on yksipuolista telepatiaa, niin toinen ei ajattele toista.

      • Anonyymi

        Mikäli toinen osapuoli ei halua, niin olisi syytä jättää rauhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli toinen osapuoli ei halua, niin olisi syytä jättää rauhaan.

        Syytä jättää rauhaan mielikuvituksissaankin? Ei se ihan niin mene, eikä onnistu. Tuskin häiritsee ketään se mitä päässä liikkuu, jos niitä ei esille tuo missään.


      • Anonyymi

        Yksipuolisella ajattelulla ei ole mitään tekemistä telepatiaankanssa, se on vain sitä että joku ajattelee toista ihmistä.
        Äiti ajattelee lastaan, isä mummoaan, kaveri serkkuaan, naapuri kätilöään, pappi Jeesusta ja sitä rataa, se on vain ajattelua, aivan normaalia ihmisen toimintaa. Mistä revit tuon telepatian siihen?


    • Anonyymi

      Totta. Täytän tyhmän ja tyjän kohdan muumimeemein 😂🤣😅 eikä yksikään halunnut koko laaksosta.

      • Anonyymi

        Se on ollut kokoajan vikasi, ettei sinua ymmärrä kukaan tai ainakaan minä. Vääntäisit kaikki asiat vain reilusti rautalangasta, jotta ymmärrettäisiin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut kokoajan vikasi, ettei sinua ymmärrä kukaan tai ainakaan minä. Vääntäisit kaikki asiat vain reilusti rautalangasta, jotta ymmärrettäisiin jotain.

        No jostain vedättäjäukkelista on pikkuisen huono lähteä vetämään mitään synteesejä, mutta tsemppiä teille tai sulle ym. Onneksi toiset ymmärtää hieman paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut kokoajan vikasi, ettei sinua ymmärrä kukaan tai ainakaan minä. Vääntäisit kaikki asiat vain reilusti rautalangasta, jotta ymmärrettäisiin jotain.

        Kenelle sä oikein puhut?


    • Anonyymi

      Minä yritän ottaa päinvastoin etäisyyttä ja pysyä näkymättömissä. Olen ymmärtänyt pointin ja annan hänen olla rauhassa. Yhteys on mykistetty.

      • Anonyymi

        Onko hän toivonut sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän toivonut sitä?

        Luen sen rivien välistä.


    • Anonyymi

      Nainen pystyy jopa juonia, telepatian avulla. Miten te pystytte?

      • Anonyymi

        Täytyy erottaa pahuus tai pahan toivominen se on
        meediota,koska siitä saa palkan,muttamaksupäivä
        on hirveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy erottaa pahuus tai pahan toivominen se on
        meediota,koska siitä saa palkan,muttamaksupäivä
        on hirveä.

        Tuo on kyllä totta. Jos käyttää lahjoja pahaan, on silloin pahan palveluksessa. Koska hyvä voittaa lopulta aina pahan (Jumala Paholaisen). Pahan palveljijatikin tuomitsevat itsensä vapaaehtoisesti täydelliseen häviöön. Se pitäisi jokaisen ymmärtää. Armon ja kääntymyksen aikaakin on onneksi vielä annettu. Voikaa hyvin!


    • Anonyymi

      Tele sulla on housuissas. Huono sellainen.

    • Anonyymi

      Nämä telepatia ja muut herkyys oireet on parisuhdemarkkinoilla vaaran paikka sillä narsistit etsii just näitä tämmosiä idealisti naisreppanoita jotka ei tajua et yhteydet ja muut semoiset on osittain oman mielen tuotetta...

      Tämmoiset on ku tehtyjä väärin käytettäväks.
      Joten unelmointi ja ideslimsmi seis.
      Näillä naisilla riittää tehtävää siinä että tarttuvat haaveisinsa käytännon tasolla.
      Oikeassa tutustumisessa tarvitas keskustelutaitoja ja nevottelutaija eikä jotaki pään sisäistä ajatuspuhetta...
      Sun tarvii kohdata muita imisiä ja kehityää sosiaslisia taitoja ihan oikrssa kanssskäymisissä...
      Oikeissa tilanteissa joudut kärsimän epämukavuutta mihin ei nämä ajatusyhteys tyypit halua mennä..
      Ei haluta viedä itseä tekemään ja opimasn....
      On kivempaa ja eenkaikkes helppos ja mukavuuden haluista
      elää vain oman pään sisäälä..
      Omassa pikku kuplassa...
      Mutta voi tyttörukka niin ei sas mitään aikaseksi.

      Parisuhde ja Rakkaus pitää rakentaa ja tehdä.
      Ja siltikää mitää varmaa taetta asian pysyvyydestä ei ole.
      Vaan elämä voi ylättää molrmpiin suuntiin...
      Moni asia on vain sattumaa vaikka nillle miten tekisi merkityksiä et asiat on helmpompi käsitellä ja ymärtää...
      Varsinkin jos sä et saa mitää kivaelämää osaksesi.
      Nykyaikana kokeillasn erotasn yritetään uudestaan erotasn vaihdetasn eletään mukavasti...
      Joten olisi hyvä et sopeutumisen taitoja löytyy...
      Mikää ei kestä...

      Mietin uskaltaako idealisti elää oikeasti.
      Sillai myös ettei ajattele elämää vain vaalenpunasen linssin lämi makeana ja ihanavssn uskalttas maistella muutki mausteet..
      Myös ne kitkerät ja kirvelevät ...
      Sasti sipulin kyyneleineen...
      Lopeta siel päänsisällä eläminen ja ala tutustua iisiin ihmisiin ihan toisin kiitos...
      Kasva pois tosta naivista idealismistä.

      Terveisin aikanaan 20 henkisesti niin hemmetin kypsäksi ja täydelisrksi kuvitellut entinen idealisti yksilö joka oli just tommoinen vain henkisiä polkkuja ja juttuja miettivä vajuli mikä aloittaja on
      Ja nykyää lähempänä 40
      Realisti joka tietää paikkansa.
      Ja sen että aivan kaikki hyvä mitä elämään kuuluu pitää rakentaa siihen käytännon tasolla..

      Todella tylsästi kaytönnossä, ilman magiaa, ylililuonolista tai korkeampia voimia
      Jos haaveilet asioista vain pään sisällä...
      Kaikki jää elämättä, tekemättä ja rakentamatta.

      Motto:
      Kysy, opettele, harjoittele, selvitä, kokeile, tee, tee uudestaa, rakenna, luo, elä!
      Liiku koe.. Mee ja tee. Keskustele ja opeta.. Naytä esimerkkiä... Ole esimerkki...
      .

      • Anonyymi

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Parisuhdekonsultin opas.


    • Anonyymi

      Ehkä se on merkki siitä, että sinun kannattaisi ottaa yhteyttä. Ei kannata asettua toisten yläpuolelle. Jokainen on saman arvoinen. Yleensä "Universumi" antaa meille vain merkkejä ja kehoituksia tiettyyn suuntaan. Lahjoja ei ole annettu muiden hallitsemiseen, vaan auttamiseen ja tukemiseen. Silloin myös itse saa usein avun. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Jo kauan, kauan sitten ilmaisin että aion kirjoittaa telepatiasi paperille muistiin, jotta saan paremman kuvan.
      No siitä alkoi sellainen salausrumba, että nyt sinulla on joku mielikuvitus Kentauri joka kieltää sinua puhumasta totta.
      Salaat kaiken ja se tekee sinusta sekopään.

      • Anonyymi

        Tuossa on paljon perääkin.


    • Anonyymi

      Mitään ei koskaan ollut, ei mitään? Aika paljon telepatian varassa

    • Anonyymi

      Kiiitos. Jumala. Kun. Pelastit. Taivaaaaseeen
      Ja. Meidän. Parisuhteeemmme. Nyt. Käytttäydyn. Sen. Ansiosta. Aina
      Oikein. Tosi. Hyvin. Teeen. Aina. Parhaaani. Kiiitos. Jumala. Aamen

    • Anonyymi

      Haluan. Hyvällllä. Kiltilllä. Elämälllä. Ansaita. Pelastuksen
      Ja
      Saaada. Sen. Ansiosta. Pelastutuksen

    • Anonyymi

      Sano. Sittten. Eikö. Minullla. Ole. Mahdolllisuuuttta
      Pelastua
      Vaikkkka. Olisin. Kilttti

      • Anonyymi

        Luuletko tosissaan, että Jumala ei rakasta sinua jos olet paha?
        Rakastaako Jumala kehitysvammaisia?
        Rakastaako Jumala murhaajaa, joka on Jumalan puolesta tehnyt hyvän työn?
        Oletko tavallinen ihminen, rakastaako Jumala sinua?


    • Anonyymi

      "Meillä on vain telepaattinen suhde"

      HÄH?

      Mun mielestä tää on ELEFANTTINEN suhde.

      • Anonyymi

        Tavallaan olet oikeassa, on massiivinen. Tässä on moni mukana.


    • Anonyymi

      Kerro jotakin itsestäsi. Voisi yrittää miettiä kuka olet.

      • Anonyymi

        Kerro sinä itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä itsestäsi?

        Kerro edes ikäsi vastaan jos on oikein ketä muistelen.


    • Anonyymi

      Itsellä on tapana tuolla ihmisten ilmoilla lähettää koko ajan telepaattisia neuvoja ihmisille. Mielessäni sanon: "Älä tee sitä", Älä mene työhön jota vihaat", "Tee tänään jotain rakastamaasi kuten aja vuoristoradalla", "Soita hänelle", "Kunhan teet jotain", "Näytä että on mahdollista olla onnellinen aikuinen", Voit lopettaa sen mitä et halua tehdä", "Voit tehdä jotain haluamaasi sen sijaan", "Eroa hänestä" ja niin edelleen. Toivon heidän totisesti lukevan nämä ajatukseni.

      • Anonyymi

        Mitäs jos lähettäisit ajatusta, rakasta ilman ehtoja?


    • Anonyymi

      Peilaus, peilisolut ja mielen lukeminen.

      -Peilausprosessit itsessään eivät ole mielen lukua

      -Tietyntyyppinen mielen lukeminen, matalatasoinen perustuu peilausprosesseihin

      -Kaikki mielenlukeminen ei perustu peilaamiseen, korkeatasoinen ei tätä

      -Simulaatiopohjainen mielenlukeminen sisältää peilausta mutta on sitä laajempaa

      Todisteet peilaamisen syy-yhteydestä mielen luvussa perustuvat aikomuksen attribuutioon, tunteiden attribuutioon ja kivun attribuutioon.

      -Argumentit peilauspohjaisen mielenlukemisen rajoista ammentavat neuroanatomiasta, peilaavan mielenluvun vähäisemmästä vastuusta(liability), mielikuvituksen roolista tietyntyyppisessä mielenlukemisessa sekä peilaukseen liittyvien henkisten tilojen rajoitetusta valikoimasta.

      -"Korkean tason" simulaatiomainen mielenlukeminen perustuu säätävään(enactment mielikuvitukseen, perspektiivin muutoksiin tai itsensä projisointiin, joita esiintyy esimerkiksi etsinnässä(prospection) ja muistissa sekä mielen teoriassa.

      -Kortikaalisten keskilinjan rakenteiden rooli näiden toimintojen suorittamisessa.‎
      https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-1-59745-479-7_14

      • Anonyymi

        Ihan kaikkea ei kannata yrittää tietää selittää, vaikka se olisikin helppoa mystiikan kieltämistä!
        Voidaan verrata vaikka Raamattuun ja mitä tiede sanoo siitä..


    • Anonyymi

      Minulla tapahtui ensirakastuminen jo lapsena ja muistan sen vielä keski-ikäisenäkin. Sattumalta löysin juttua näistä aseksuaaleista olen varmaan sellainen. Nämä seksi jutut kiinnostaa lähinnä fantasioissa. Näistä feromoneista olen kuullut kanssa. Jotain ihmeellistä silloin tapahtui tiede uutisissa on ollut näistä. Lääkettä minun pitää käyttää todennäkoisesti se johtuu siitä rakastumisen kokemuksesta aivot varmaan ei kestäneet sitä.

    • kuulen sut aika selkeesti ja jutellaaki välillä,biisit varsinki,lähetät mulle niist hyvin viestei ja kaikkee oot niin ihana et tiiäkkää miten mun sydän pumppaa sulle mut sit vaan välillä on se et mitä jos oonki vaan hullu ja kuvittelen kaiken,täytyy vaan muistaa se kuka sä oot ei jumala antais semmosen sallii tapahtuu sulle mut mitä,tänää kyl ajatukset juoksee huolella kaikesta mut kyl tää täst kai, muistaa elää rakkaudel ni kaikki selviää. oisko supporttii vaik täs asias.

    • mitä vois tää tyttö enää universumilta muuta toivoo et saisin sen pöllön jo...

    • Anonyymi

      Aika moni asia elämässä perustuu myös mielikuvitukseen. Leffat, kirjat, TV-sarjat, taide ja moni muu asia aukeaa enempi kun on mielikuvitusta. Et kuule arvaakaan mitä kaikkea itekin oon suutakin ajatellut mielikuvituksen turvin.

    • Anonyymi

      No. Olihan meillä sentään jotain kuitenkin. Kyllä minäkin jotain tunnen.. en tosin ajattele kuitenkaan niin pitkälle kuin ehkä sinä.. paitsi tietenkin aamuisin kun herään.. tai iltaisin että saisin unenpäästä kiinni, sellaista siistiä lähellä oloa vaan.
      Tunnen suT aina mies ❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe