On se jumalauta kummaa että ei osata siellä soittaa sitä musiikkia hiljaisesti. Ei ole ensimmäinen kerta kun musiikista valitetaan Winttiin liittyen. Eilenkin musiikki kuului noin kilometrin päähän asutukseen sisälle. Ei helvetti näin voi jatkua todellakaan.
Nyynäisten Wintti musiikin rämpytys
7
1790
Vastaukset
- Anonyymi
Wintin vuokraehdoissa on kohta että musiikin pitää olla suunnattu juhlaväelle ja että se ei saa aiheuttaa häiriöitä muille. Kilometrin päähän kuuluva on sitten rikottu törkeästi näitä ehtoja.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan valittaa sille taholle joka ne juhlat siellä järjestää niin eiköhän ala jotakin tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan valittaa sille taholle joka ne juhlat siellä järjestää niin eiköhän ala jotakin tapahtumaan.
Niin että pitäisi valittaa häiden järjestäjälle eli hääparille vai?
- Anonyymi
Onko nyt lauantaina Wintillä taas bileet?
- Anonyymi
Eilen keskiviikkona siellä oli taas jotkut bileet. Musiikkia taas kuului ja porukkaa paikalla.
- Anonyymi
Kyl muaki vituttas, jos kylällä on juhlat, eikä mua olis kutsuttu.
Ihme nillittämist, jos joskus jottai ääntä jostain kuuluu.
Melko hutera talo täytyy olla, jos kilometrin päässä olevan juhlapaikan äänet kuuluu sisälle.
Pyydä seuraavien juhlien aikana luvan myöntänyt taho teille sisälle toteamaan tilanne. - Anonyymi
Onko tietoa että jatkuuko noi juhlat nyt tulevana kesänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191