Vastaus erään kirjoittajan näkemykseen Jeesuksesta, joka meni hukkaan.

Usko Jeesukseen luvattuna messiaana, on ihmisen oma teko, ja se mahdollistaa lahjan, joka on Jeesus, jota seuraamme.

Taas tuo paradoksi, - päästä Taivaaseen? Se on suurin pakanallinen valhe, kannattaa lukea Kirjaa: Joh. 3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

Todella Jumalan pilkkaa pitämällä Taivasta vain yhden lahkon suojapaikkana. Tuonelaan kuolleet menee, ei muualle.
Herran ilojuhla on Jumalan Valtakunta, josta Ilmestys 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Miksi tuossakin pitää valehdella?

7

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos valhe palvelee lahkon etua, niin miksi se olisi kiellettyä?

• Anonyymi

Matt.16:
      16 Simon Pietari vastasi: "Sinä olet Messias, elävän Jumalan poika." [Matt. 14:33; Joh. 6:69, Joh. 11:27; Ap. t. 9:20; 1. Joh. 5:5]
      17 Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa. [Matt. 11:27; Gal. 1:15,16]

• Miten tämä kuuluu asiaan?

• Anonyymi

Ai Jeesus sanoi ja apostolit että se on Jumalan teko että uskoo poikaan jonka hän lähetti. Otatte taas kunniaa itsellenne.

• Selitä tarkemmin, mitä ajat taka.
        Missä ilmene se, että on Jumalan teko, että uskoo Jeesukseen, ja mikä tärkein. lähtee seuraamaan kastettuna Häntä. Se on ihmisen oma teko, johon ei kaikki pysty.
        Jumalan roolin vain vetää ihmistä Poikansa puoleen, jolle on antanut valtansa.
        Joh. 6:44 Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.

• Anonyymi

Juutalaiset ei pelastu se on heidän oma valinta näin. Se kuin pilkka synti.

• Katsotaan, mitä Raamattu sanoo pilkastasi.
        Pakanoille ohje; Mark. 16:16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        Onko Sinut kastettu?
        Israel; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Katsomme Israelin osan tarkemmin. Edellinen jae 25 Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen.

Sen hoitaa Jumala, pakanoiden pelastuksen Jeesus, omiensa osalta. Hän ei pelasta muiden omia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1637
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1592
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1158
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      961
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      934
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe