Kannuksella menee hyvin kaikilla mittareilla mitattuna. Rakentamista, työpaikkoja, nuoria perheitä ja hyvät palvelut!
Elinvoimainen Kannus
12
1072
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on, Kannus on ihan hyvä paikka asua ja elää.
- Anonyymi
Kannuksessa ei saa töitä kukaaan, väki vähenee. Kallis asua ilman töitä, suurin osa eläkeläisiä täällä. Kannus erittäin huono työllistäjä, kaikki lähtee pois, eläkeläiset jää. Huonoa kuntapolitiikkaa tehty 90 luvulta asti.
- Anonyymi
Töitä on enemmän kuin tekijöitä. Tehtaissa työvoimapula. Väestöpyramidi kertoo terveestä ja elinvoimaisesti kaupungista. Eläkeläiset ovat hyviä veronmaksajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä on enemmän kuin tekijöitä. Tehtaissa työvoimapula. Väestöpyramidi kertoo terveestä ja elinvoimaisesti kaupungista. Eläkeläiset ovat hyviä veronmaksajia.
Mihin otetaan töihin?
- Anonyymi
Jep heikko 4 kuntapolitiikka.
- Anonyymi
Kaupunkipolitiikka täällä on parasta. Värikästä ja hyvin yksinkertaisten sekä itsekkäiden ihmisten käsissä.
Yllättävää on kuinka ihmiset itsekkäästi ajavat omia etujaan politiikan kautta.
- Anonyymi
Ja kaupunki palkkaa vaan lisää somettajia. Eikö yksi riittäisi. Yrityspuoli hoitaisi muuta.
- Anonyymi
täälä on hyvä meijä sukun olla kaiki ilimasta ja lääkärija kaiki palvelu lähelä. t. terho l.
- Anonyymi
Pidetään yhdessä elinvoimaa yllä.
- Anonyymi
Lisää etätöitä , saadaan uusia työpaikkoja tiilitaloon.
- Anonyymi
Työpaikkoja on enemmän kuin tekijöitä Kannuksessa.
- Anonyymi
Mihin pääsee töitä tekemään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662