Elikkäs minulla loppuu määräaikainen vuokrasopimus nyt kuun lopussa, tein uuden vuokrasopimuksen toiseen asuntoon. Pitääkö minun ilmoittaa muutosta vuokranantajalleni vai riittääkö että lähempänä kysyn, että miten teemme avaimien palautuksien kanssa jne.. Muutan siis ensimmäisestä vuokra-asunnosta jossa olen asunut, joten nämä asiat ovat uusia minulle. Vuokranantajani on yksityinen ja suoraan sanoen kusipää, joten en mielelläni häneen olisi yhteyksissä. juttelin hänen kanssa puhelimessa 1-2 kuukautta sitten ja kyseli silloin että jatketaanko sopimusta johon vastasin että pitää katsoa lähempänä.
Muutosta ilmoittaminen
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vuokranantajalle on hyvä ilmoittaa milloin muuttaa pois. Esimerkiksi vuokravakuutta ei saa takaisin ennen kuin vuokranantaja on tarkistanut asunnon.
- Anonyymi
Jos olet tilannut itse sähkön kannattaa sekin sanoa irti, yleensä hyvä on ilmoittaa noin pari viikkoa ennen poismuuttoa, siis ilmoittaa silloin mikä on se päivä, joka on itsellesi viimeinen sähköntarvepäivä.
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Ei kannata ilmoittaa mitään. Jatkat vaan vuokran maksamista kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Määräaikainen sopimus alkaa uudella määräaikaisella, ellei sitä ole katkaissut. Näin tekevät esimerkiksi teleoperaattorit.
- Anonyymi
Koska se on määräaikainen sopimus niin se päättyy ja sovit vaan miten avaimien kanssa menetellään.
Jatkossa muista et vuokrasopimuksen irtisanomisaika on irtisanomista seuraava täysi kuukausi! Eli jos irtisanot sopimuksen esim 1.7 on 1.8-31.8 irtisanomisaika. Tämä tulee monelle yllätyksenä et joutuu maksamaan seuraavankin kuukauden vuokran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020